De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Deleted User - 487970061

Guest
Hallo allemaal,



Zoals eerder al gezegd, een stabtopic. De stam AT en in het bijzonder Addison heeft de stam Freaks gestabt. Ik zal niet het slappe trucje gebruiken om eerst het verhaal te typen en daarna met de bewijzen te komen, of om een paar qoutes te pakken, bij dezen dus eerst de hele correspondentie van ons met addison.



Addison Rae 02.08.20 10:05
goedemorgen,

wat slim van freaks om nu de 001 van chili te grijpen, zeer goede play, ik heb qesi qats laatst een keer gesproken maar die zou gaan stoppen met leiding geven, wie is er nu leiding binnen freaks?

is er een mogelijkheid voor een staakt het vuren en overleg?

ik denk namelijk dat we als we een alliantie aangaan of zelfs toetreden tot freaks we beide (at en freaks) er veel meer opschieten dan dat als chili wordt weggespeeld.

ik hoor graag van jullie

Eric
addison

Addison Rae 02.08.20 10:13
Deqiza Qatsvandaag om 10:09 uur

Hoi,

Leiding zijn op dit moment: Angel Of Destruction en Secure The Bag,

FlorijnI gaat over recruitment/ diplomatie.

Cheers



ik krijg dit zojuist doorgestuurd van jullie oude leider, onze bedoelingen met freaks waren altijd al het aangaan van een alliantie of een fusie, maar nu no1likeus jullie is gejoined zijn de omstandigheden flink veranderd.

moet ik de andere 2 hierboven genoemde personen ook berichten of kunt u dat regelen?

neem de tijd en overleg maar goed dit is niet zomaar iets,
de voorwaarden mogen jullie ook mee komen, wat jullie van ons 'eisen' exct. edellijnen voor de toekomst die wij moeten gaan hanteren, wij zullen met onze eigen visie jullie voorstel bekijken en met een tegen voorstel komen als dat nodig is

ik hoor het graag!

Eric
Addison

Angel Of Destruction 02.08.20 10:15
goede morgen,

ik vind het een intressant voorstel.
maar na de aanval op [player]No1likeus[/player] heeft die wel zijn zinnen op het 2de dorp van chili gezet.

is er een manier dat jullie overkomen en mischien de spelers van chili verdelen over andere accs??.

~M

Addison Rae 02.08.20 10:30
dat zou enorm zonde zijn want dan worden er 8 edelslots verspeeld, zoals u wel gemerkt hebben zijn wij van de treinen, niet van de losse edels

wij hebben alle 3 eerst flink edels vrijgemaakt voordat wij gingen edelen namelijk

we snappen dat het mooi zou zijn, en dat jullie ook zeer actief zijn en ervaren (dat wisten we al, maar nu no1likeus zijn skills heeft laten zien weten we dat hij het ook is) en dat een leuk dorp dan nooit verkeerd is maar hoe meer actieve accounts hoe beter is het in deze periode.

addison en morgan zijn beide al bemand met 5/6 spelers en dus ook al erg actief.

op het moment ben ik, eric op vakantie voor een week dus kan ik lastig even op pc loggen en van alles uitwerken van wat ik denk dat handig is op het moment, maar als ik het goed onthouden hebt dan zit er niemand van freaks aan de zuidkant onder ons?

op het moment is de motivatie enorm gedaald op het chili account maar inkakken is bijpakken zeggen wij al de afgelopen 20 werelden (want wij hebben de helft van de afgelopen 20 gespeeld)
wij zouden het voornamelijk om de motivatie op chili ook weer op peil te krijgen het mooiste vinden als hun de 001 mogen terug edelen zodat ze sneller op hun top farm niveau kunnen komen, want zoals u waarschijnlijk wel zag zaten hun op troon kwa dorpen roven en gs roven (voor de backtime van no1likeus)

en dan zullen morgan en chili zich focusen op het zuiden en wellicht, als u dat wilt addison ook, maar ik denk dat als ik de rim in ga en naar het noorden edel er meer waarde is aan mijn account

in zuid is namelijk nog niet veel concurrentie maar noord ligt bomvol, met spelers van hoge klasse (en een grote pp buidel)

wij hebben enkele contacten in kaas die zouden joinen als wij een alliantie hadden gemaakt met freaks, die zouden een snelle groei van addison naar het noorden hebben mogelijk gemaakt, die zouden ook freaks kunnen joinen dan hebben we zodra de joins zijn geweest al een half continent in handen en de mogelijkheden op het halve zuid continent, scara de speler van para daar zou AT ook joinen als de alliantie met freaks rond was en chili richting zuid een paar dorpen geedeld zou hebben.

ik snap dat dit een heleboel informatie is maar zoals u misschien gelezen heeft op het algemeen forum ben ik een bekend gezicht in de huidige top van de tw community en heb ik (enorm) veel contacten en leg ik gemakkelijk contact (en onderhoud ik die) altijd goed.

ik hoor het graag van jullie,

Eric
Addison

Angel Of Destruction 02.08.20 10:47
hey,

idd een lang verhaal ja

zitten al even te bespreken in de discord maar niemand heeft er een hoofd in dit dorp van chili terug te geven of hem zen andere dorp te laten behouden.

het enige wat ik jullie kan aanbieden is momenteel dat we chili een jump laten maken waarna het dorp naar [player]No1LikeUs[/player] gaat en jullie met zijn 3en overkomen.

ik neem aan dat jullie gemakkelijk hem kunnen helpen naar de rim of zuid te edelen.

mvg.
-maikel
Team [player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 02.08.20 10:55
wij gaan even overleggen

Addison Rae 02.08.20 11:11
wij gaan akkoord met het chili laten jumpen
hij gaat was gs verzamelen en een edel maken
het is erg ver lopen naar de rim dus het zal een dagje duren

we houden jullie op de hoogte

Angel Of Destruction 02.08.20 11:15
is goed dan horen we het wel

~m

Addison Rae 02.08.20 11:47
alles is in gang gezet voor chili jump wij helpen hem voor edelen
komt voor elkaar

Angel Of Destruction 02.08.20 11:48
stam invite al sturen of wachten jullie liever even?

~M

Addison Rae 02.08.20 11:49
beter even undercover blijven denk ik
komt goed

Addison Rae 02.08.20 13:30
chili edel wordt vanavond nog gemaakt
morgen heen weer hopen dat ts meezit

Angel Of Destruction 03.08.20 14:36
goede middag

er word behoorlijk gevraagt aan me voor een update dus ik dacht ik zal maar eens een pm sturen.

~M

Addison Rae 03.08.20 14:54
chili heeft als het goed gaat zo een tweede dorpje

zoals ik zei was ik op vakantie dus het kan idd zijn dat de communicatie wat stroef verloopt

Angel Of Destruction 03.08.20 15:17
ik zag het net ja dat die zijn dorp had :D


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 03.08.20 15:23
hoevaak moet no1likeus lopen?

Angel Of Destruction 03.08.20 15:24
hij heeft 3 edels rdy.


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Angel Of Destruction 03.08.20 17:12
chili in een andere stam die gaat niet mee naar ons?


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 03.08.20 17:14
he wat raar dit

ik ga meteen pmen

heel bijzonder

Angel Of Destruction 03.08.20 18:14
jullie zijn wel aardig op de hoogte als jullie opeens weten dat ik 3 edels en een clear kwijt ben xD


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 03.08.20 18:17
huh?

Angel Of Destruction 03.08.20 18:18
was die steek op discord nie naar mij gemikt dan haha


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 03.08.20 18:18
chili was toch ze edels kwijt tegen no1likeus??

Angel Of Destruction 03.08.20 18:19
ahhh okee xD

had het ook 2 uurtjes terug dan heb ik het verkeerd opgevat :p


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Addison Rae 03.08.20 18:21
nog niet elke co is wakker op het moment
als het overleg definitief is meld ik het.

Addison Rae 03.08.20 20:17
Beste mannen van aod, wij hebben opnieuw met team chili overlegd na hun stam leave en zijn tot de conclusie gekomen dat we niet gaan joinen.

Tevens is ons tot de orde gekomen dat jullie de oud stamgenoot van no1likeus hebben aangevallen, wij vinden dat niet netjes gezien het feit dat hij als het ware is gestabbed door no1likeus.

Ook raad ik voortaan aan niks zomaar te delen in de discord omdat dit zomaar heel waardevolle informatie betreft voor andere stammen exct.

Wij hopen jullie op deze manier op de hoogte te hebben gebracht en wensen jullie nog succes.

Wij snappen dat het zeer vervelend is maar dat was het verliezen van het chili dorp ook, en het feit dat jullie chili niet tegemoet willen komen was ook erg vervelend voor hun en wij kiezen dus de kant van chili aangezien we al een lange tijd met ze samenwerken

Angel Of Destruction 03.08.20 20:22
beetje een raar antwoord.

wij hebben het dorp van chili laten liggen terwijl we die heel makkelijk konden edelen.
op deze manier hebben jullie gewoon tijd gerekt zodat het te deffen viel.

punt 2 ik heb ind een oud stamgenoot van no1likeus aangevallen na duidelijk te hebben gevraagt hoe het contact etc zat.
daarop heb ik te horen gekregen dat er in die stam nog nooit iets gezecht is op forum of wat dan ook dus heb ik zelf de keuze gemaakt hem aan te vallen.

op discord heb ik en de rest van de stam helemaal niks gezecht over wat er gebeurt is dat is enkel vanuit jullie gebeurt.

dus als iemand nu kan wijzen op een stab zijn het niet jullie.


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]

Angel Of Destruction 03.08.20 20:47
haha geweldig.
tijd gerekt om chili vol te stacken.

maar laat maar dit is het laatste contact we weten weer direct met wat voor mensen we te maken hebben deze wereld :wink:


-maikel
[player]Angel Of Destruction[/player]


En dan nu de punten uit de berichten waar ik jullie op wil wijzen.



1. Addison benadert ons allereerst zelf om tot een afspraak te komen. Dat betekent dat ze zelf een deal willen sluiten.



2. Wij zouden eigenlijk het andere dorp van Chili ook gaan edelen, maar vonden het prima om naar een andere oplossing te zoeken. Deze hebben wij besproken en aangeboden. Uit alles blijkt dat Addison het een prima idee vindt en hierin mee gaat, ondanks dat hij het niet expliciet bevestigt (dit was dan ook zijn verdediging). Impliciet stemt hij hier gewoon mee in en hij is ook niet voor niks degene geweest die zelf om een oplossing vraagt. Hij geeft aan dat zij akkoord gaan met Chili laten jumpen. Dit is een deel van de gehele afspraak en is nooit als losse afspraak aangeboden, dat moge duidelijk zijn. Door in te stemmen met een deel van de deal, stemt hij dus automatisch in met de gehele deal. Hij geeft hierin aan dat hij overlegd heeft met de anderen, dus het plan is duidelijk. Hierna vragen we of ze meteen de invite hebben, hier geeft addison aan dat ze liever even undercover blijven, maar dat het goed komt. Hier geeft hij dus nogmaals aan dat het plan is om naar ons te komen.



3. De volgende avond krijgen wij te horen dat ze nog aan het overleggen zijn. Echter zoals net is aangegeven, had addison al aangegeven dat het overleg klaar was en ze akkoord waren. Hierna wordt beweerd dat we Chili niet tegemoet kwamen. Het verschil tussen al je dorpen verliezen of gewoon de tijd krijgen om bij je stamgenoten een dorp te edelen en vanaf daar verder te spelen en ook gewoon een plek binnen de stam te krijgen, is in mijn ogen iets anders dan niet tegemoet komen.



4. Ze halen nog even een stab aan van no1, ik vermoed als extra reden om het niet te doen, of gewoon random erbij. Blijkbaar is het dus een stab wanneer wij een dorp aanvallen van een oud-stamlid van no1. Ga ik verder weinig woorden aan vuil maken.



5. Behalve niet joinen en het dorp van Chili niet afgeven, kregen we de volgende ochtend de eerste treintjes binnen om 08:00 :redface: Nu zijn we nr 1 ODD als account en is AT 9 edels kwijt met een hoop clears. Vandaag is weer de eerste rustige dag. Bij dezen wil ik ook even de rest van de stam bedanken die ons zeer goed steunt in dit gevecht.



Verder heeft Pink fur ook nog een bericht gekregen van Addison.

Addison Rae 05.08.20 22:22
hoi hoi
hij zegt nadrukkelijk eric omdat mevrouw mij eris noemt :(

maar hoe komen wij aan het dorp van aod dan? als we geen clears hebben?

wij zijn een hecht groepje vrienden die alles voor elkaar over hebben, morgan zou zo 2 clears uit ze hoed kunnen toveren en heen sturen

maar stel wij gaan voor de langere termijn kijken, hoe zie jij jouw aandeel dan in de groep?

speel je alleen?
ben je al een echte 'pro' ?

gezien het nette voorstel, en het feit dat wij al benaderd zijn door een x aantal van ue stamgenoten, iedereen wilt het zinkende schip verlaten, en natuurlijk zijn er altijd co spelers welkom willen wij jouw aanbieden om bij ons op het account te komen mee spelen

wij zijn gezamelijk met morgan en chili een leuke actieve groep spelers, maar voor enkele van ons beginnen al snel de scholen en ook de werkperiodes alweer, wij waren al aan het rond vragen voor een speler erbij ivm de slinkende tijd van enkelen van ons, en omdat u zo netjes informeert vinden wij het voorstellen van dit aanbod een redelijk voorstel

wij kunnen u de nodige kneepjes van het vak leren en de handige snufjes die tegenwoordig allemaal gebruikt worden laten zien

mocht u geintresseerd zijn dan horen wij het graag,

Eric en de rest van de spelers.

Hierbij wil ik vooral opmerken dat er gesteld wordt dat iedereen het zinkende schip wil verlaten, terwijl hier niks van te merken is, er wordt dus bewust geprobeerd om onrust te zaaien binnen onze stam. Misschien hopende dat verliezen in de toekomst wat beperkter zullen zijn. Sowieso jammer dat je dat als manier moet gebruiken om een stam te kunnen verslaan. Daarnaast een overduidelijke poging voor recruit to win/intern to win.

Nu is het oordeel aan jullie. Ons standpunt lijkt me duidelijk, als je geen afspraak wil maken, ga dan niet doen alsof en speel het spel als een man, of je nou wint of verliest.

Met vriendelijke groet,

Robin | Angel of Destruction
 
Reactiescore
1.226
Oke punt 1, het is heel erg vervelend lezen zonder gebruik van hoofdletters in de PM's, doe er wat aan @Addison Rae :tongue:

Punt 2 zie ik een aantal onwaarheden die ik vanuit Kaas perspectief wil ontkrachten.

wij hebben enkele contacten in kaas die zouden joinen als wij een alliantie hadden gemaakt met freaks, die zouden een snelle groei van addison naar het noorden hebben mogelijk gemaakt, die zouden ook freaks kunnen joinen dan hebben we zodra de joins zijn geweest al een half continent in handen en de mogelijkheden op het halve zuid continent, scara de speler van para daar zou AT ook joinen als de alliantie met freaks rond was en chili richting zuid een paar dorpen geedeld zou hebben.

Hier is nooit sprake van geweest. Sterker nog, jullie wilden graag samen smelten met Kaas maar wij hebben dat afgehouden. Het compleet tegenovergestelde is dus waar. Waarom zit je dingen te verkondigen die niet waar zijn?

ik krijg dit zojuist doorgestuurd van jullie oude leider, onze bedoelingen met freaks waren altijd al het aangaan van een alliantie of een fusie, maar nu no1likeus jullie is gejoined zijn de omstandigheden flink veranderd.

Ook dit is niet waar, AT wilde een offensief opzetten met Kaas richting Freaks. Kaas heeft aangegeven hier niet aan mee te willen doen.

Verder vind ik het gewoon vrij lafjes gespeeld van AT. Ze breken volgens de letter van de wet misschien geen regels, maar zoals men loopt te pochen dat men al jaren mee gaat, de afgelopen 20 werelden de helft heeft gespeeld, en Pink Fur wel even de nodige kneepjes van het vak zou willen leren. Ik had van zulke ervaren mannen wel een andere manier van spelen verwacht.
 
Reactiescore
453
Zoals eerder in een ander topic gezegd, ik ben op het moment op vakantie en zal zondag terugkeren
Tegen de tijd dat ik alles heb uitgetypt (dit heeft even niet de hoogste prioriteit als ik terug kom, mijn real life bestaat ook) en de tijd heb om fatsoenlijk te antwoorden zal hier een reactie op komen.

Oke punt 1, het is heel erg vervelend lezen zonder gebruik van hoofdletters in de PM's doe er wat aan @Addison Rae :tongue:

Punt 2 zie ik een aantal onwaarheden die ik vanuit Kaas perspectief wil ontkrachten.



Hier is nooit sprake van geweest. Sterker nog, jullie wilden graag samen smelten met Kaas maar wij hebben dat afgehouden. Het compleet tegenovergestelde is dus waar. Waarom zit je dingen te verkondigen die niet waar zijn?



Ook dit is niet waar, AT wilde een offensief opzetten met Kaas richting Freaks. Kaas heeft aangegeven hier niet aan mee te willen doen.

Verder vind ik het gewoon vrij lafjes gespeeld van AT. Ze breken volgens de letter van de wet misschien geen regels, maar zoals men loopt te pochen dat men al jaren mee gaat, de afgelopen 20 werelden de helft heeft gespeeld, en Pink Fur wel even de nodige kneepjes van het vak zou willen leren. Ik had van zulke ervaren mannen wel een andere manier van spelen verwacht.

Zoals je kan zien zijn de pms van voor de tijd dat er opeens afstandigheid kwam vanaf jullie kant
Tevens denk ik dat jij heel rap moet gaan overleggen met je stamgenoten want blijkbaar is niet al het pm verkeer bij jouw bekend.
 
Reactiescore
1.226
Zoals je kan zien zijn de pms van voor de tijd dat er opeens afstandigheid kwam vanaf jullie kant
Tevens denk ik dat jij heel rap moet gaan overleggen met je stamgenoten want blijkbaar is niet al het pm verkeer bij jouw bekend.

Het feit dat AT en Kaas geen vijandelijke intenties uitgesproken hebben naar mekaar wil niet gelijk zeggen dat wij jullie zouden joinen, dat begrijp je hopelijk toch wel met al jouw jaren ervaring? Er is ook maar nooit sprake geweest van dat wij zouden joinen als jullie een alliantie hadden gehad met freaks. Wil jij mij dan even die gesprekken aantonen aub?

Ik hoef helemaal niet rap te gaan overleggen met mijn stamgenoten, je bent een kleine onrustzaaier en zolang jij mij niks aan hebt kunnen tonen ga ik er gewoon vanuit dat je uit je heup aan het schieten bent.
 
Reactiescore
2.386
eric.png
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Eric jongen, komaan. Ik had beter van je verwacht. W69 was alles over fairness en hielp je de juiste kant zelfs winnen, maar hoe je hier in de fout gaat.. Pijnlijk.
 
Reactiescore
5.687
Voor zover ik het nu lees, zonder het tegen woord van AT te hebben gehoord vind ik het gewoon bijzonder vuil. Een argument is dat Freaks Chili niet tegemoet komt, waarom de fuck zouden ze dat doen:redface:. Dat dorp is eigenhandig gewonnen van Chili en nu wil meneer dmv een deal dat dorp gratis terug hebben.
Ondertussen freaks even afgehouden dmv een join die er nooit zou komen en ondertussen nog wat info scoren ook nog van de tegenstander. Dan vervolgens om 8u treintjes timen als alles weer een beetje staat.

Zo begrijp ik het goed toch? Enigszins lachwekkend dat AT dit nodig heeft als zij zichzelf duidelijk als een sterke partij zien.
 
Reactiescore
1.918
Een bekend gezicht in de huidige top van de tw community :eek:
Naar wat ik allemaal hoorde staat Eric in het rijtje met underground tacticz
 
Reactiescore
5.687
Hey Ezra, misschien kan jij Eric vertellen hoe het in de top van TW eruit ziet @Ezra the King
 

Deleted User - 487970061

Guest
Voor zover ik het nu lees, zonder het tegen woord van AT te hebben gehoord vind ik het gewoon bijzonder vuil. Een argument is dat Freaks Chili niet tegemoet komt, waarom de fuck zouden ze dat doen:redface:. Dat dorp is eigenhandig gewonnen van Chili en nu wil meneer dmv een deal dat dorp gratis terug hebben.
Ondertussen freaks even afgehouden dmv een join die er nooit zou komen en ondertussen nog wat info scoren ook nog van de tegenstander. Dan vervolgens om 8u treintjes timen als alles weer een beetje staat.

Zo begrijp ik het goed toch? Enigszins lachwekkend dat AT dit nodig heeft als zij zichzelf duidelijk als een sterke partij zien.

Dit is inderdaad de korte samenvatting ja. @simeco
 
Reactiescore
1
Het mooiste van alles in heel dit verhaal.....

Dan stabben jullie AOD met een heel vies smerig spelletje en dan krijgen jullie het nog niet voor elkaar om ons van die kaart te vegen..

Dat is toch wel heel triest en sneu te noemen ergens... Lafheid is het juiste woord.

Iets met Karma? of gewoon incompetentie??

Anyway, dit zegt dan ook meer over enkele van jullie dan over ons.
 
Reactiescore
2.386
Ohh ja want nee eric onderhoudt geen contact en weet niet hoe tw werkt?
Eric heeft de beste wil van de wereld om contacten te onderhouden, maar faalt soms wel eens in 'to the point komen'. Je mag nog zo goed TW kunnen als je wilt, zo ga je er zeker niet geraken hoor.
 
Bovenaan