Amber Heard 23.08.15 12:41
*Deze pm is gericht aan alle leden van Cruise*
De Babe leiding wil al een aantal dagen goed overleggen over de toekomst van deze wereld. Wij hebben er begrip voor als er niet altijd even snel gereageerd wordt, maar aangezien het toch eigenlijk erg dringend is, besluit ik nu persoonlijk om even een pm te tikken naar iedereen van jullie, zodat iedereen van jullie goed op de hoogte is. Ik ga er dan ook vanuit dat de info die er in deze pm staat niet uitlekt naar andere stammen, daarin vertrouw ik jullie. Dit zou tevens niet handig zijn voor jullie eigen stam.
Het gaat namelijk niet over kleine botsingen in de edellijnen van beide stammen, het gaat over de ontwikkelingen van de laatste dagen.
Deze ontwikkelingen zeggen ons dat [ally]Finity[/ally] een aantal leden erbij heeft gerekruut, zoals jullie ongetwijfeld al wisten.
Nu dat ze op een volle sterkte zijn gekomen en zij het noordelijk halfrond van deze wereld al hebben veroverd, is het aan ons om wat tegenstand te gaan bieden.
De andere optie is om eerst een oorlog tussen Babe & Cruise uit te vechten, waarna de winnaar een 1v1 tegen Finity op hun dak zal krijgen. Finity is al te groot en het zijn kwalitatief goede spelers, alhoewel ze dat maar al te graag horen.. Met een voorsprong van 4 miljoen punten hebben zij 400+ dorpen meer dan Cruise of Babe, dat zijn meer dorpen, punten & troepen.
Het belangrijkste voor ons in om dit te gaan bevechten. We hebben een kans als we samen gaan werken tegen Finity. Nu zullen jullie denken, ja maar we zijn toch al bg dus dat is logisch? Ja, dat klopt, maar we moeten nu ook als 1 team gaan functioneren, en dat kan alleen als het stambelang voor het eigenbelang wordt gezet.
Wij zijn druk bezig met de fronten klaarzetten, we weten wie wij aan het front willen hebben. Nu verzoek ik jullie vriendelijk, doch dringend, dit ook te gaan doen. Finity staat voor de deur.
Laat iedereen die tegen ons aan ligt & niet verder kan groeien richting de rim springen. Ik heb gezien dat jullie nog nergens vaste voet in de rim hebben en dat is wel van essentieel belang om oorlogen te winnen. Iedereen weet wel waarom.
Ik zou ook graag het initiatief vanuit Cruise zien, wij willen met jullie deze wereld winnen, maar dat kan alleen als er vanuit beide stammen ook dik wordt ingezet.
Ik hoop jullie reacties tegemoet te zien & ik ga er vanuit dat men het een en ander gaat regelen
Vragen, hierrrrrrr.
~Twan