De bijzondere activiteiten van W43

DeletedUser75798

Guest
Dat wist ik vooral nog niet :D maar als je opeens je ex-stam zo gevallen ziet? :p
 
Reactiescore
27
Zo hier dan toch maar een keer reageren.

Allereerst:
Er spelen 2 spelers op acc mauss. Maurice & robin. Degene die hier reageert is Maurice, de orginele speler van het account mauss.

Situatie stam:
Er is inderdaad weinig andere keus dan de stam van Fluke te joinen. Hoewel mijn voorkeur in eerste instantie anders is hebben wij weinig andere keus.

Situatie Roboro:
Wij hebben géén fusie met account Roboro. Wel hebben wij met een (niet te noemen speler) van Finity een (tijdelijke of niet) samenwerking en besproken wat wij en zij zouden edelen. Uiteindelijk met een gesprek met Roboro hebben we zonder heel veel moeite dorpen over mogen nemen inderdaad. Maar zoals je kan zien heeft een speler van Finity weer zonder moeite dorpen van mij kunnen overnemen op deze manier. -.-

Situatie CA.
Met deze stam hebben we een meningsverschil over het spelen van het spel. Wij zien dat anders dan hen. Lijkt mij niet meer dan normaal in een spel als deze.

Mvg,

Maurice
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73082

Guest
Jo Maurice, je zit met stabbers in een stam die je gaan naaien. Just a heads up.
 

DeletedUser73972

Guest
Matthias, mag ik vragen wat er nu is gebeurd met de oud-Roboro spelers? :p

Ze waren nogal droevig omdat we allemaal leavden, sindsdien niets meer van gehoord. Misschien zou ik best nog eens checken of ze wel oke zijn? :S
 
Reactiescore
661
ow, Damn, dus van zowel E als vanity zijn er spelers naar finity getrokken?
 

DeletedUser34772

Guest
1 speler van E, hoewel hij toen al wel geruime tijd stamloos was, en de rest van E ongeveer was overgestapt naar Babe.
 
Reactiescore
661
ja, ik volg de wereld eigenlijk niet. Als buitenstaander is het vreemd om te lezen dat sommige schrijven dat finity al veel stammen heeft weggewerkt (zie golden awards op dit ogenblik), dat zal wel zijn hoor, ik spreek het niet tegen. Maar het lijkt er ook op dat ze wel wat recruiteren aan de overzijde.

O boy, ik ga hier afgeschoten worden vrees ik, sebiet weer heel die horde die dit komt weerleggen.
 

DeletedUser75798

Guest
Finity heeft nog geen recruits gedaan aan de overzijde :p is indd best lastig dit alles te volgen als "buitenstaander".
 

DeletedUser

Guest
1 speler van E, hoewel hij toen al wel geruime tijd stamloos was, en de rest van E ongeveer was overgestapt naar Babe.

Geruime tijd? Een weekje is geruime tijd? En ik denk dat iedereen wel door had dat SjEiNeN naar Finity zou overstappen. <subjectief> Waarschijnlijk gewoon afgesproken om iedereen die vrijdagavond te recruiten om een knaller er van te maken. </subjectief>

Jullie hebben 1 speler van E. gerecruit, wij 2 spelers. Op 14 augustus had E. 11 leden voordat er een groot aantal de stam verlieten. Jullie hebben dus 9% van E. gerecruit, wij 18%. Hierbij merk ik op dat het account Just Have A Little Faith in fusie was met één van de accounts die door ons gerecruit is, maar het is dus feitelijk geen recruit van JHALF.

Gefaalde poging tot P&P dit, of je hebt je feiten niet op een rij.
 

DeletedUser34772

Guest
ja, ik volg de wereld eigenlijk niet. Als buitenstaander is het vreemd om te lezen dat sommige schrijven dat finity al veel stammen heeft weggewerkt (zie golden awards op dit ogenblik), dat zal wel zijn hoor, ik spreek het niet tegen. Maar het lijkt er ook op dat ze wel wat recruiteren aan de overzijde.

O boy, ik ga hier afgeschoten worden vrees ik, sebiet weer heel die horde die dit komt weerleggen.

Vanity waren gewoon een paar schermutselingen. De betrokken accounts zijn niet overgekomen. E viel uit elkaar voordat er echt strijd was. Hun leden zijn toen naar andere stammen getrokken, 1 ervan naar Finity. Dat noem ik persoonlijk niet rekruteren van de andere kant. Je zou een punt hebben als het over MTG (bijna weggewerkt, laatst nog 1 naar cruise getrokken) ging oid.
 

Deleted User - 487776907

Guest
1 speler van E, hoewel hij toen al wel geruime tijd stamloos was, en de rest van E ongeveer was overgestapt naar Babe.

SjEiNeN is als eerste, en terecht, geleaved. Hierna zijn Prinsesjoni en PurrPurrfect naar BaBe vertrokken om grotendeels dezelfde reden als de reden waarom SjEiNeN in eerste instantie E. leavde. Om nu te zeggen dat "de rest" van E. naar BaBe is vertrokken, terwijl het maar om twee accounts gaat, vind ik enigszins overdreven...:rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
JHALF was geen intern (of toch niet bij de overstap), maar omdat er 1 co naar SjEiNeN is overgestapt en ik daardoor ook wegging, heeft Remco (de hoofdspeler) een fusie geregeld.
 

DeletedUser34772

Guest
Geruime tijd? Een weekje is geruime tijd? En ik denk dat iedereen wel door had dat SjEiNeN naar Finity zou overstappen. <subjectief> Waarschijnlijk gewoon afgesproken om iedereen die vrijdagavond te recruiten om een knaller er van te maken. </subjectief>

Jullie hebben 1 speler van E. gerecruit, wij 2 spelers. Op 14 augustus had E. 11 leden voordat er een groot aantal de stam verlieten. Jullie hebben dus 9% van E. gerecruit, wij 18%. Hierbij merk ik op dat het account Just Have A Little Faith in fusie was met één van de accounts die door ons gerecruit is, maar het is dus feitelijk geen recruit van JHALF.

Gefaalde poging tot P&P dit, of je hebt je feiten niet op een rij.

Achja, zijn dorpen (en spelers neem ik aan) gingen wel gratis naar jullie, dus die rekende ik mee. Verder behoor ik niet tot de leiding, dus ze kunnen me verbeteren als ik het fout heb, maar voor zover ik weet stonden die recruits gewoon los van elkaar, en is het ook gewoon toeval dat die rond dezelfde tijd rond waren.

Over sjeinen... Is dat zo? Want binnen de stam was het in elk geval niet zeker.

Tevens bedoelde ik dit niet slecht, en wilde ik enkel opmerken dat Sjeinen niet overstapte terwijl er "oorlog" was tussen ons en E.
 
Bovenaan