De Beurs & Crypto

DeletedUser

Guest
Ik heb misschien wel nog een tip naast Belgacom en Telenet.

Melexis, een bedrijf uit Ieper die onlangs nog maar een groot nieuw productieterrein bijgebouwd heeft. Zeer hoopgevend bedrijf en ook redelijk stabiel: Wat maken ze daar? Microchips ofzo maar wel aanwezig in zowat iedere rondrijdende auto ter wereld.

Ooit eens een aantal gekocht aan 7 euro.
Check maar eens uit hoeveel ze nu staan: http://www.beursduivel.be/aandeel-Melexis.koersen
Gaap ....
Prijs juni:16
prijs nu: 23
:catapult::catapult::catapult:
GetIChart.aspx
 

DeletedUser579

Guest
Totaal "" "" "" +45,36%

Dit is mijn rendement over een tijd span van een circa 2-3 jaar.

Bedragen zet ik er niet bij, wegens dat jullie niks aan gaat.

Vooral ingekocht op AMD, AAPL, PBR, GOOG.
 

DeletedUser579

Guest
Wil geen verwachtingen creëren. Maar laat ik het zo zeggen. Deel je winsten met niemand, en deel je verliezen met niemand.

Ik handel trouwens vooral in Opties, om het voor de leek onder jullie wat lastiger te maken.
 
Reactiescore
110
Degenen die in aandelen handelen weten heus wel wat 'opties' zijn lijkt me. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wil geen verwachtingen creëren. Maar laat ik het zo zeggen. Deel je winsten met niemand, en deel je verliezen met niemand.

Ik handel trouwens vooral in Opties, om het voor de leek onder jullie wat lastiger te maken.

het zou juist handig moeten zijn als speculant om te zeggen dat iedereen een aandeel moet kopen, maar dat terzijde...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dan verpest je je reputatie, daarbij, op deze schaal heeft enig advies wat je geeft toch nul komma niks invloed op de beurdkoers van een bedrijf.
 

DeletedUser579

Guest
het zou juist handig moeten zijn als speculant om te zeggen dat iedereen een aandeel moet kopen, maar dat terzijde...:eek:

Leg het maar eens aan je vrouw uit dat je in 1 dag $60k bent verloren. Of vertel haar dat je $12.5k tijdswaarde op een optie hebt gepakt in 2 weken tijd. Vaak is het beter om dit voor jezelf te houden. (dan bedoel ik niet het geld, maar alleen de informatie)

OT:
"Apple zou er naar verluidt in kunnen slagen om een zeer populair model op de markt te brengen en dus de markt voor smartwatches naar zich toe te trekken, wat de beurskoers van het aandeel naar 1000 dollar kan voeren. Tenminste, dat is het geldende koersdoel van Morgan Stanley."

Koop CALL op 635
Verkoop CALL op 600

Nu hopen dat het goed uitpakt, op de maart 2014
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
dus jij beweerd dat je met tonnen bezig bent, dat is idd een wat ander niveau. Ik zoek aandelen van tussen de 2 en 5 euro op, omdat ik anders ten onder ga aan de transactiekosten :D
 

DeletedUser579

Guest
AMSTERDAM (AFN) - De AEX-index van de Amsterdamse beurs wist maandag de klim richting de 400 punten voort te zetten. Koerswinsten in Azië en de nieuwe recordstanden op Wall Street hielpen ook de andere Europese graadmeters verder vooruit. Het akkoord tussen de wereldmachten en Iran over het kernprogramma van het land zorgde voor opluchting onder beleggers.

,We zijn op weg naar de 400 punten. Als Shell vandaag had meegedaan waren we nog wat dichterbij geweest, maar de deal met Iran drukt de olieprijs. De 400-puntengrens stelt op zichzelf niet veel voor, maar het is een mooi rond getal en het heeft een psychologische aantrekkingskracht. De ondertoon blijft goed voor de beurzen. Economisch gezien gaat het wat beter. De inflatie is laag en de goedkopere olie helpt een handje'', aldus analist Tom Muller van Theodoor Gilissen.

Mooi bericht. Doet de portefeuille altijd goed.
 

DeletedUser

Guest
400 pt is nog steeds heel erg laag. :D
Maar bon, ik ben opgegroeid in de jaren 90.
 

DeletedUser579

Guest
Tijd voor de decemberrally :D

De beurs een circa 10 punten naar beneden van de week. Dus nog niets wijst op een december-rally. Wat wel opmerkelijk is: Werkloosheid stijgt, beurs stijgt. Veel beleggers denken dat de stimulering van de FED ongewijzigd zou blijven hierdoor.
 
Bovenaan