De absolute winnaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22326

Guest
Met alle respect maar ook de kleinere spelers betalen pa...
En nogmaals met alle respect dit is geen democratie.
Don't like it stop met pa te betalen of beter nog stop met het spel;)

Enquete vind ik dus dom idee, het is niet aan ons om het spel in te delen. Het verloop van het spel ingame echter kunnen we wel zelf bepalen voor een deel.

En dat bepaal jij met al jouwn aanzien en inbreng? Wij hebben even veel recht om te pleiten voor het manier van het einde van deze wereld als jij of de TW-leiding er iets aan doet is echter aan hun.
 

DeletedUser

Guest
@ Tool, egtwel, painmaster

Totally agree. En voor iedereen die moeite heeft met lezen, zal ik het nog 1 keer in Jip en janneke taal proberen uit te leggen wat ik bedoel:

Ik wil ook nog even verder spelen en een abrupt einde (dit betekent plotseling/ineens) is niet wat ik wil. Wat ik alleen graag zou willen is dat het voor ons (spelers op W3) duidelijk wordt op welke termijn (dit betekent hoe lang het nog duurt) en op welke wijze (manier) er een einde komt aan een wereld (in dit geval W3).

Dat ik vrij ben te stoppen als ik geen zin meer heb, dat weet ik. Ik ben ook niet van plan te stoppen, dat is niet de issue, ik wil alleen dat er een uitspraak wordt gedaan over een einde (ook al is dit over 2 jaar wat egtwel al zei, maakt niet uit).

Dat de mods niet in staat zijn of geen bevoegdheid hebben om hier een uitspraak over te doen, of tenminste de moeite te kunnen nemen om inhoudelijk van gedachten te veranderen, is mij inmiddels duidelijk. Ik staak dus mijn verdere discussie hieromtrent.
Wat mij shockeert is dat een mod als xtreme hardcore, die (naar mijn idee) niet op W3 actief is, plotseling zijn persoonlijke mening geeft ipv concreet en inhoudelijk te reageren op mijn vragen/verzoeken.
Dat deze hakkuhbar mij vervolgens de ene na de andere berisping geeft om kul redenen vind ik hooguit kinderachtig en bevestigt het niveau maar weer. Ik ga er dus niet meer tijd in steken. Zoek het maar lekker uit, laat de ene na de andere goede speler maar lekker uit verveling stoppen, laat de wereld maar verder vergrijzen en spelers die nog zin hebben met vv accounts zitten en voor 90% internen (want dit is wat er nu gebeurt). Een pure morele spelinhoudelijke oproep van mijn kant.
 

DeletedUser

Guest
@ Tool, egtwel, painmaster

Totally agree. En voor iedereen die moeite heeft met lezen, zal ik het nog 1 keer in Jip en janneke taal proberen uit te leggen wat ik bedoel:

Ik wil ook nog even verder spelen en een abrupt einde (dit betekent plotseling/ineens) is niet wat ik wil. Wat ik alleen graag zou willen is dat het voor ons (spelers op W3) duidelijk wordt op welke termijn (dit betekent hoe lang het nog duurt) en op welke wijze (manier) er een einde komt aan een wereld (in dit geval W3).

Dat ik vrij ben te stoppen als ik geen zin meer heb, dat weet ik. Ik ben ook niet van plan te stoppen, dat is niet de issue, ik wil alleen dat er een uitspraak wordt gedaan over een einde (ook al is dit over 2 jaar wat egtwel al zei, maakt niet uit).

Dat de mods niet in staat zijn of geen bevoegdheid hebben om hier een uitspraak over te doen, of tenminste de moeite te kunnen nemen om inhoudelijk van gedachten te veranderen, is mij inmiddels duidelijk. Ik staak dus mijn verdere discussie hieromtrent.
Wat mij shockeert is dat een mod als xtreme hardcore, die (naar mijn idee) niet op W3 actief is, plotseling zijn persoonlijke mening geeft ipv concreet en inhoudelijk te reageren op mijn vragen/verzoeken.
Dat deze hakkuhbar mij vervolgens de ene na de andere berisping geeft om kul redenen vind ik hooguit kinderachtig en bevestigt het niveau maar weer. Ik ga er dus niet meer tijd in steken. Zoek het maar lekker uit, laat de ene na de andere goede speler maar lekker uit verveling stoppen, laat de wereld maar verder vergrijzen en spelers die nog zin hebben met vv accounts zitten en voor 90% internen (want dit is wat er nu gebeurt). Een pure morele spelinhoudelijke oproep van mijn kant.

er wordt door de mods niet gesproken over een einddatum zoals ik het hier lees, vraag je om een einddatum dan zal men er zich aan die datum moeten houden en loopt dus de wereld tot zn eind...
 

DeletedUser

Guest
Het einde van de wereld wijst zichzelf toch wel als het zo ver is?

Indien een stam of alliantie dermate groot is dat het voor welke andere stam dan ook onmogelijk is om te overleven vanwege het feit dat ze in no-time omver gelopen worden door de stam / alliantie dan is het spel ten einde, tenzij de alliantie breekt en die stammen weer oorlog krijgen.

in mijn optiek is een spel dus uitgespeeld als er géén enkele mogelijkheid meer is om de rangen significant te kunnen wijzigen. Op dit moment is dit nog niet zo en dus is het einde niet in zicht.

Evenwel denk ik wel dat het einde bepaald dient te worden a.d.h.v. stam / alliantie data en heeft m.i. niets te maken met de persoonlijke rankings.
 

DeletedUser3621

Guest
Het einde van de wereld wijst zichzelf toch wel als het zo ver is?

Indien een stam of alliantie dermate groot is dat het voor welke andere stam dan ook onmogelijk is om te overleven vanwege het feit dat ze in no-time omver gelopen worden door de stam / alliantie dan is het spel ten einde, tenzij de alliantie breekt en die stammen weer oorlog krijgen.

in mijn optiek is een spel dus uitgespeeld als er géén enkele mogelijkheid meer is om de rangen significant te kunnen wijzigen. Op dit moment is dit nog niet zo en dus is het einde niet in zicht.

Evenwel denk ik wel dat het einde bepaald dient te worden a.d.h.v. stam / alliantie data en heeft m.i. niets te maken met de persoonlijke rankings.

Maar je bent het er in ieder geval mee eens dat er op een bepaalde manier een doel gesteld moet worden. Jij hebt het over het vermogen van de rangen significant te kunnen wijzigen. Nou, dat is ook een idee. Zolang het maar vastgesteld wordt en spelers weten waar ze van op aan kunnen.

Hoe sta jij, Nas-T overigens tegenover mijn voorstel tot een ingame poll houden over hoe ieder individu tegenover het idee van een/geen einde aan het spel staat?
 

DeletedUser

Guest
Hoe sta jij, Nas-T overigens tegenover mijn voorstel tot een ingame poll houden over hoe ieder individu tegenover het idee van een/geen einde aan het spel staat?

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik anti poll ben gezien ik niet de mening ben toebedeeld dat er iets mee gedaan gaat worden.

Wel zou een duidelijk antwoord van de makers of mods van dit spel aantrekkelijk zijn. In mijn bescheiden mening is het niet zo moeilijk om te vertellen aan welke criteria de status van het spel moet voldoen alvorens "men" vanuit de TW crew besluit om de stekker eruit te trekken.

Een poll zal daar niet van toegevoegde waarde zijn. Zoveel spelers, zoveel meningen. Op dit moment wordt er aan vele kanten redelijk fel oorlog gevoerd, exact zoals het spel opgezet is, en is het einde dus niet in zicht.
Puur vanuit overwicht oogpunt is er dus geen absolute winnaar aan te wijzen.

Indien en ook niet eerder dan dat moment zou de winnende stam / alliantie de felicitaties moeten ontvangen van alle andere spelers / stammen, het forum nog 2 weekje open gehouden worden waarin we nog eens over die goeie ouwe tijd kunnen bazelen en opname in de landelijke stats moeten plaats vinden.

Vanaf daar is het voor mij einde TW en sluit ik een enerverende periode af.
Tot die tijd probeer ik niemand boos te maken zodat ze mij maar niet (asjeblieft niet) aanvallen :D en mij vooral aardig vinden. dat is me tot nu toe met wisselend succes gelukt ;)
 

DeletedUser571

Guest
Wat Pipo?

Een inhoudelijke kwestie bespreken in plaats van onzin spuien?

En er zit nog steeds beweging in de discussie dus nee, ben het nog niet beu.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben jaar later begonnen ofzo, dus van mij mag het nog niet stoppen.

En wie geen zin meer heeft, nja stop dan :rolleyes:
 

DeletedUser30507

Guest
Okay, ik ga even ietsje minder aardig zijn, met als risico dat ik een mod op die manier bekritiseer, maar goed, het is het waard.

Ik wil vragen of jij, Xtreme, toevallig kunt vragen of een hoger geplaatste mod, (lv 2 of 3) hier inhoudelijk kan antwoorden op de vraag om een vastgesteld einde.

Van Appeljongens ben ik niet zeker, maar ik heb in ieder geval een sterk vermoeden dat Xtreme nog hoogstens een lv1 mod is, en hoe dan ook geen uitspraak kan en mag doen. Ik zou graag een bevestiging zien dat deze roep om een vastgesteld einde (al is het einde pasover 2 jaar, i don't care) doordringt in de hogere modregionen.

Laat er desnoods een ingame poll komen op w3, van wat de spelers willen en publiceer die na 48 uur wachten. Dan weet iedereen .1 Hoeveel mensen een uiteindelijk einde willen en hoeveel niet en .2 hoeveel accounts er nog actief worden bespeeld (meegerekend dat het grootste deel van de internaccounts ook wel zal meestemmen met de vver)


egt out.

Hiervoor ga ik je niet bannen hoor. Je mag dit gewoon zeggen.

Laat ik even 1 ding duidelijk stellen, ik ben forum moderator. Hier hebben we geen levels. iedereen is even hoog. om duidelijk antwoord te krijgen moet je een spelmod contacteren via supportaanvraag. Ik baseer mijn uitspraken op de regels/hulp/eerdere aankondigingen en andere dingen die naar buiten zijn gekomen.

Ik discuseer hier mee als normaal persoon, niet als forum moderator.

Ik wil ook nog even verder spelen en een abrupt einde (dit betekent plotseling/ineens) is niet wat ik wil. Wat ik alleen graag zou willen is dat het voor ons (spelers op W3) duidelijk wordt op welke termijn (dit betekent hoe lang het nog duurt) en op welke wijze (manier) er een einde komt aan een wereld (in dit geval W3).

Het spel zal nooit zomaar worden beeindigd. er word waarschijnlijk ongeveer 3/4 maanden voor het eind wel aangekondigd wanneer de wereld zal stoppen. Er word überhaupt pas gesproken over een einde als er minder als 1000 actieve spelers zijn.

Mvg,
Jorn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom? Je hebt hier niks te zoeken.

nie zagen hé , hij moet al die zever van jullie lezen , dus hij mag ook z'n mening zeggen .
Een forum is voor iedereen , spelers , ex spelers , mods , toekomstige spelers , enz...

dus ... , een beetje respect graag.
 
Reactiescore
2.490
Beste w3-spelers,

Ik snap jullie onvrede over het niet duidelijk zijn over het einde van de wereld.
Ik heb dit topic even kort doorgelezen en ga even comments geven op bepaalde zaken die ik opgevangen heb. Dit door middel van wat getalletjes hier neer te plaatsen:

Wereld 3 heeft momenteel 2.559 spelers en 307.644 dorpen.

De top 10 stammen bezitten nu samen 163.893 dorpen. Dit komt overeen met 53% van de wereld die bezit wordt door de top 10.

Vergelijkend op Wereld 2 waar 85% bezit wordt door de top 10 stammen.
De overnames alleen al tonen aan dat de wereld nog erg actief is en zolang een wereld actief bespeeld wordt zullen we hiermee door gaan.

Er worden nog voldoende dorpen overgenomen op dagelijkse basis. De wereld staat dus zeker niet stil.

Verder is er momenteel nog geen enkele stam die voldoende de wereld beheerst om als winnaar uit de bus te komen. Indien je denkt dat dit wel zo is raad ik je aan de geschiedenis van bijvoorbeeld W2 [.RB.] Te controleren of W1 Opus.

Daarnaast is er door 43 mensen in dit topic gereageerd, deze personen kennen niet alle 2.600 spelers. Het is misschien jou mening of die van je stam maar niet van heel wereld 3. Let daarop a.u.b.

De wereld is nog lang niet gespeeld dus heeft het nog geen zin om hem te sluiten of om daarover een discussie te houden. Wereld 2 zal de eerste zijn om te sluiten. Wanneer dit zal zijn is nog niet zeker.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan