Dark Lemon en Jandew, aan alles komt een eind...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser39679

Guest
thanks, ik jullie ook ( natuurlijk... ) ( Zou heel raar zijn als ik iedereen nu de tering zou wensen na een spelletje gespeeld te hebben ;) )

wat betreft de Giro... JALOERS FTW !!! Giro is een hele mooie koers, mss iets te zwaar voor Wout ;) Desalniettemin.. enjoy it ! :D

In eerste instantie zou hij de Giro rijden, of de Tour.. maar dat is nog onbekend, maar zelf gokt hij de Giro.. dat hoop ik maar want wij hebben onze reis nu uitgestippeld en gezorgd dat we 21 mei daar staan!:p

Tevens hoort dit te gaan over het verdriet wat wij moeten hebben, na het verlies van jullie 3.. maar we hebben 't (alweer) over wielrennen:p
 

DeletedUser

Guest
hoe onverwacht... maarja, mag wel in een afscheidstopic van kc denk ik
 

DeletedUser9420

Guest
In eerste instantie zou hij de Giro rijden, of de Tour.. maar dat is nog onbekend, maar zelf gokt hij de Giro.. dat hoop ik maar want wij hebben onze reis nu uitgestippeld en gezorgd dat we 21 mei daar staan!:p

Tevens hoort dit te gaan over het verdriet wat wij moeten hebben, na het verlies van jullie 3.. maar we hebben 't (alweer) over wielrennen:p

das ook goed !! is ook leuker om over te babbelen dan over 3 naabs die weggaan ;)
 

DeletedUser

Guest
aah damm, stoppe er 3 spelers waarvan ik er een eerder met veel respect heb behandelt:p
daarna een tijdje domme discusie's mee heb gehad xd
maar het ga julie alle 3 goed, wel netjes dat julie gestopt zijn(ik ook al tijdje hier):p
en de joey wielrennen is een mooie sport om van te genieten:D
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je stopt KC. Jouw posts vrolijkten me op...

Ik heb dit topic perongelukexpres open gelaten , maar het is nu de bedoeling om verdere stops in het praattopic te bespreken. Ik heb de berichten er al naartoe gekopieerd.

Het gaat u allen goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan