DeletedUser
Guest
Respect!
Edit : Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.
Stop jij ook al?
De 3e voor vandaag.
Een zwarte dag in de geschiedenis van onze W13. (voor mij dan)
Toch de dag dat er 3 bekende en sterke spelers stoppen.
Respect jongens, voor jullie alle 3
Heb jullie alle 3 kunnen afschieten maar heb ook met/om jullie 3 kunnen lachen.
Veel succes verder.
Met Vriendelijke Groeten,
Bas
@vetgedrukt: 4e zelfs al. Fre, jandew, muisje, KC.
@onderlijnd: Van hetzelfde.
Overigens kan ik niet anders dan het eens zijn met KC z'n openingspost. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden aangezien hij de nagel op de kop slaat. TW is een verslaving (voor mij was/is het dat toch). Ik heb zelf meermaals geprobeerd om te stoppen maar dat is me toen niet gelukt.
Ik zie hier ook meerdere posts waarin gezegd word dat ikzelf, fre en KC 3 spelmakers waren in W13. Ik deel deze mening niet helemaal. KC en Fre waren idd 2 spelmakers, aangezien Fre leider was in BB, en KC was stamoprichter/leider. Zij hebben het verloop van de wereld dus wel degelijk beïnvloed. Ikzelf? Nee, dat vind ik niet. Ik ben wel leider geweest in 24/7 maar imo heb ik daar geen acties ondernomen als leider die het verloop van de wereld beïnvloed hebben. Ook heb ik ingame geen echt beslissende rol gehad in de wereld. Ik heb een paar keer wat aanvallen uitgevoerd en gedeffed op accounts via VV, maar dat is het dan ook. Bedankt voor de lof, maar ik denk niet dat het in mijn geval echt passend is.
Ik kan het trouwens ook niet laten om er op te wijzen dat de stamnaam van BB goed gekozen is.
Matt
PS: Nee, ik ben niet TAP. =D Aangezien Nick ook gestopt is op Jandew (en dus ook met TW aangezien dat z'n enige wereld was die hij terug was komen spelen) mag ik TAP gebruiken zodat ik hier ook kan posten en fatsoenlijk afscheid nemen. Lieve jongen he? ^^
Laatst bewerkt door een moderator: