Dark Lemon en Jandew, aan alles komt een eind...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Respect!

Edit : Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.

Stop jij ook al?

De 3e voor vandaag.
Een zwarte dag in de geschiedenis van onze W13. (voor mij dan)
Toch de dag dat er 3 bekende en sterke spelers stoppen.

Respect jongens, voor jullie alle 3 ;)
Heb jullie alle 3 kunnen afschieten maar heb ook met/om jullie 3 kunnen lachen.
Veel succes verder.

Met Vriendelijke Groeten,

Bas

@vetgedrukt: 4e zelfs al. Fre, jandew, muisje, KC.
@onderlijnd: Van hetzelfde. :p

Overigens kan ik niet anders dan het eens zijn met KC z'n openingspost. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden aangezien hij de nagel op de kop slaat. TW is een verslaving (voor mij was/is het dat toch). Ik heb zelf meermaals geprobeerd om te stoppen maar dat is me toen niet gelukt. :( Hopelijk deze keer wel. :D

Ik zie hier ook meerdere posts waarin gezegd word dat ikzelf, fre en KC 3 spelmakers waren in W13. Ik deel deze mening niet helemaal. KC en Fre waren idd 2 spelmakers, aangezien Fre leider was in BB, en KC was stamoprichter/leider. Zij hebben het verloop van de wereld dus wel degelijk beïnvloed. Ikzelf? Nee, dat vind ik niet. Ik ben wel leider geweest in 24/7 maar imo heb ik daar geen acties ondernomen als leider die het verloop van de wereld beïnvloed hebben. Ook heb ik ingame geen echt beslissende rol gehad in de wereld. Ik heb een paar keer wat aanvallen uitgevoerd en gedeffed op accounts via VV, maar dat is het dan ook. Bedankt voor de lof, maar ik denk niet dat het in mijn geval echt passend is. :p Echter hoop ik wel dat de stammen waar ik in zat iets aan me gehad hebben. De stam waar ik in zit betekent normaal meer voor me dan m'n eigen account, dat is altijd zo geweest. Ook zo met BD, 24/7 en BB. Ik weet dat verscheidene mensen vinden dat ik arrogant ben (he amy? :p), maar ik ben nog best een teamspeler hoor. ^^

Ik kan het trouwens ook niet laten om er op te wijzen dat de stamnaam van BB goed gekozen is. :D 3 spelers van BB stoppen, wat blijkbaar toch wel een redelijke impact heeft. Als dat nou eens geen BIG BANG is? :p

Matt

PS: Nee, ik ben niet TAP. =D Aangezien Nick ook gestopt is op Jandew (en dus ook met TW aangezien dat z'n enige wereld was die hij terug was komen spelen) mag ik TAP gebruiken zodat ik hier ook kan posten en fatsoenlijk afscheid nemen. Lieve jongen he? ^^

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3866

Guest
Idd spelers komen en gaan, maar deze 3 maakte een groot deel uit van W13
Als jij vertrek, heel simpel, i don't care.
Maar deze 3 waren zoals al is gezegd spelmakers van W13 en dat die nu vertrekken is in mijn en dus in meerdere ogen een zwarte bladzijde voor W13.

Greetz, Bas

nou dan zijn we over dat eerst met elkaar eens ik zou jou ook niet missen :D

waarom kraak je direct mijn persoonlijke mening af? heb je niks beters te doen?
KC maakt een groter deel van het AF uit dan ingame. als je niet in BB zit of rond deze speler dan heb je geen contact met hem.
jandew dl geld het zelfde. alleen heb ik met deze spelers meer contact gehad. online

ja deze spelers zullen een verliest zijn en voor sommige een gemis. maar voor de over grote wereld die ook niet op het AF te vinden is (waar deze spelers het meest praten) zullen ze op den duur vergeten. zo is het nu eenmaal.
en ja ik ga ze missen.

ff om het rijtje kopleet te hebben
dark lemon gaat op grijs
KC gaat op grijs
glenn gaat op grijs??
jandew stopt. of grijs of nieuwe speler
muisje stopt oftewel account vorksteel. orginele speler blijft door spelen geen bb dus.

mis ik nog iemand?

DeletedUser

Guest
ff om het rijtje kopleet te hebben
dark lemon gaat op grijs
KC gaat op grijs
glenn gaat op grijs??
jandew stopt. of grijs of nieuwe speler
muisje stopt oftewel account vorksteel. orginele speler blijft door spelen geen bb dus.

mis ik nog iemand?

Als ik z'n post zo zie krijg ik de indruk dat Sterk z'n acc mss ook op wissen heeft gezet.

DeletedUser

Guest
Als ik z'n post zo zie krijg ik de indruk dat Sterk z'n acc mss ook op wissen heeft gezet.

Dat zou nadeliger zijn voor het AF van W13. Als je tenminste niet voor Sterk bent.
Want dan heeft hij namelijk nog meer tijd om te posten, ipv de tijd die hij besteed aan zn acc.

DeletedUser3866

Guest
ahh thank juo;) ik dacht dat sterk iemand anders was.

maar of die gaat stoppen? we zullen zien.

DeletedUser

Guest
Idd spelers komen en gaan, maar deze 3 maakte een groot deel uit van W13
Als jij vertrek, heel simpel, i don't care.
Maar deze 3 waren zoals al is gezegd spelmakers van W13 en dat die nu vertrekken is in mijn en dus in meerdere ogen een zwarte bladzijde voor W13.

Greetz, Bas

agreed

Stop jij ook al?

was dat maar zo

Overigens kan ik niet anders dan het eens zijn met KC z'n openingspost. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden aangezien hij de nagel op de kop slaat. TW is een verslaving (voor mij was/is het dat toch). Ik heb zelf meermaals geprobeerd om te stoppen maar dat is me toen niet gelukt. :( Hopelijk deze keer wel. :D

Ik zie hier ook meerdere posts waarin gezegd word dat ikzelf, fre en KC 3 spelmakers waren in W13. Ik deel deze mening niet helemaal. KC en Fre waren idd 2 spelmakers, aangezien Fre leider was in BB, en KC was stamoprichter/leider. Zij hebben het verloop van de wereld dus wel degelijk beïnvloed. Ikzelf? Nee, dat vind ik niet. Ik ben wel leider geweest in 24/7 maar imo heb ik daar geen acties ondernomen als leider die het verloop van de wereld beïnvloed hebben. Ook heb ik ingame geen echt beslissende rol gehad in de wereld. Ik heb een paar keer wat aanvallen uitgevoerd en gedeffed op accounts via VV, maar dat is het dan ook. Bedankt voor de lof, maar ik denk niet dat het in mijn geval echt passend is. :p Echter hoop ik wel dat de stammen waar ik in zat iets aan me gehad hebben. De stam waar ik in zit betekent normaal meer voor me dan m'n eigen account, dat is altijd zo geweest. Ook zo met BD, 24/7 en BB. Ik weet dat verscheidene mensen vinden dat ik arrogant ben (he amy? :p), maar ik ben nog best een teamspeler hoor. ^^

Ik kan het trouwens ook niet laten om er op te wijzen dat de stamnaam van BB goed gekozen is. :D 3 spelers van BB stoppen, wat blijkbaar toch wel een redelijke impact heeft. Als dat nou eens geen BIG BANG is? :p

Matt

ik vind je wel een smaakmaker hoor (L) en ik vind je ook arrogant ja :D

edit: ik haat je :mad:

ps. zie je wel dat ik je geblokked heb (A) (voor de rest, dit mag alleen has lezen:mad:)

DeletedUser

Guest
Begrijp jullie beslissingen zeer goed , heb zelf ook al een paar x proberen stoppen maar lukt me niet ^^.Tw neemt idd veel te veel tijd in beslag en vekloot soms voor een deel je rl, der is ook een tijd geweest dat'k niets anders deed dan tw . opstaan tw ---slapen .... gelukkig is da voorbij :).

@ fre .ge waart echt een topspeler waarschijnlijk de beste waarmee ik ooit gespeelt hebt ;).Je off en ook def kwaliteiten waar echt super .Ook je inzet voor de stam (vv's aanvallen plannen ) was onbetaalbaar ^^.Zal een groot verlies zijn voor BB.

@ matt: Kweet nog toen daje voorgesteld werd als speler voor jandew dat iemand van de stam er alles aan deed om je niet op het acc te laten. Hij vertelde me allemaal dingen die op een andere wereld gebeurd waren, en dat je niet te vertrouwen was ...
Maar vanaf onze 1ste gesprek wist"k dat allemaal zever was :).ge zijd nen toffe gast waardak soms goe mee kon spammen :).Idem als voor fre eigenlijk was je inbreng in de stam super :)
nooit te beroerd om een vv te nemen. altijd bereid om os te sturen ook al had je zelf een mega front.

@rob.kweet dat we onze discussie's gehad hebben , maar that's part of the game e :).Ook opt af is alles propaganda en is niets echt sereuse te nemen.k'vond het groot dat we alles konden uitpraten en opnieuwe samen een topstam leiden.
t'wordt denk ook de moment dak zelf ook mijn (fiets ) hobby waar meer ga uitoefenen .

@ alle 3
Thx voor al toffe tw momenten en good luck in rl .

Len
niet op schrijffouten letten ben nie 100% wakker :rolleyes:

DeletedUser

Guest
ik vind je wel een smaakmaker hoor (L) en ik vind je ook arrogant ja :D

edit: ik haat je :mad:

ps. zie je wel dat ik je geblokked heb (A) (voor de rest, dit mag alleen has lezen:mad:)

Hoe smaak ik dan? :p En nee, ik vind mezelf niet arrogant. Ik beschouw mezelf alleen maar als de beste. :)p)

Hou ook van jou. Knuffel, kusje, ........

Begrijp jullie beslissingen zeer goed , heb zelf ook al een paar x proberen stoppen maar lukt me niet ^^.Tw neemt idd veel te veel tijd in beslag en vekloot soms voor een deel je rl, der is ook een tijd geweest dat'k niets anders deed dan tw . opstaan tw ---slapen .... gelukkig is da voorbij :).

@ matt: Kweet nog toen daje voorgesteld werd als speler voor jandew dat iemand van de stam er alles aan deed om je niet op het acc te laten. Hij vertelde me allemaal dingen die op een andere wereld gebeurd waren, en dat je niet te vertrouwen was ...
Maar vanaf onze 1ste gesprek wist"k dat allemaal zever was :).ge zijd nen toffe gast waardak soms goe mee kon spammen :).Idem als voor fre eigenlijk was je inbreng in de stam super :)
nooit te beroerd om een vv te nemen. altijd bereid om os te sturen ook al had je zelf een mega front.

Dat van dat opstaan, TW, slapen, opstaan, TW, slapen etc.. ken ik ja. Had ik vroeger zelf ook een aantal periodes. Ben ik ff blij dat ik het laatste anderhalf jaar niet meer zo actief heb gespeeld. :p

Voor de rest kan ik er eigenlijk weinig op zeggen, behalve; bedankt voor het vertrouwen. :) En over die inbreng.. Tjah, het was de laatste maanden wel minder dan vroeger, maar ik heb nog zoveel mogelijk geprobeerd. :p

@rob.kweet dat we onze discussie's gehad hebben , maar that's part of the game e :).Ook opt af is alles propaganda en is niets echt sereuse te nemen.k'vond het groot dat we alles konden uitpraten en opnieuwe samen een topstam leiden.
t'wordt denk ook de moment dak zelf ook mijn (fiets ) hobby waar meer ga uitoefenen .

Stop jij ook? :eek:

@ alle 3
Thx voor al toffe tw momenten en good luck in rl .

Hetzelfde. :p Maar we horen elkaar nog op msn. ;) M'n msn adres blijft hetzelfde en ik ga niemand wissen. Tenzij... ze me echt komen irriteren (he amy? :D).

DeletedUser47307

Guest
Gegroet en geluk aan jullie allen drie ;) ,

:)en sterkte in rl

DeletedUser

Guest
Hoe smaak ik dan? :p En nee, ik vind mezelf niet arrogant. Ik beschouw mezelf alleen maar als de beste. :)p)

Hou ook van jou. Knuffel, kusje, ........

Dat van dat opstaan, TW, slapen, opstaan, TW, slapen etc.. ken ik ja. Had ik vroeger zelf ook een aantal periodes. Ben ik ff blij dat ik het laatste anderhalf jaar niet meer zo actief heb gespeeld. :p

Voor de rest kan ik er eigenlijk weinig op zeggen, behalve; bedankt voor het vertrouwen. :) En over die inbreng.. Tjah, het was de laatste maanden wel minder dan vroeger, maar ik heb nog zoveel mogelijk geprobeerd. :p

Stop jij ook? :eek:

Hetzelfde. :p Maar we horen elkaar nog op msn. ;) M'n msn adres blijft hetzelfde en ik ga niemand wissen. Tenzij... ze me echt komen irriteren (he amy? :D).

wat komt er na kusje schat?

tssk, ik irriteer niemand :mad: mensen stellen zich gwn aan..:D

DeletedUser

Guest
Volges mij heeft dit een redelijke impact op de wereld hoor, deel van het front gaat weg, een deel van de leiding... zo maakt rf nog een klein kansje ook :eek: forum zal ook saai worden...

DeletedUser39679

Guest
Kc, nadat we de laatste tijd nooit zo vriendelijk met elkaar zijn omgegaan.. wens ik je toch het beste toe hoor!;)
Vind het knap dat je na 2 jaar internen, en nu met zelfs nog meer barbarendorpjes om je heen, de knop hebt kunnen omgooien.. want voor jou werd het zelfs nu interessanter, met al die extra bb's:p

En om al meteen lekker te beginnen, ik ben 21 mei in Italie ( Monte Zoncolan).. Giro D'italia, waarschijnlijk moet Wout Poels mee rijden.. en die ken ik erg goed (komt uit hetzelfde kleine dorpje).

Verder Fré en Haskier/Matt, jullie natuurlijk ook veel plezier nog.. zal wel goed komen, in ieders geval.. daar ga ik vanuit;)

DeletedUser9420

Guest
Kc, nadat we de laatste tijd nooit zo vriendelijk met elkaar zijn omgegaan.. wens ik je toch het beste toe hoor!;)
Vind het knap dat je na 2 jaar internen, en nu met zelfs nog meer barbarendorpjes om je heen, de knop hebt kunnen omgooien.. want voor jou werd het zelfs nu interessanter, met al die extra bb's:p

En om al meteen lekker te beginnen, ik ben 21 mei in Italie ( Monte Zoncolan).. Giro D'italia, waarschijnlijk moet Wout Poels mee rijden.. en die ken ik erg goed (komt uit hetzelfde kleine dorpje).

Verder Fré en Haskier/Matt, jullie natuurlijk ook veel plezier nog.. zal wel goed komen, in ieders geval.. daar ga ik vanuit;)

thanks, ik jullie ook ( natuurlijk... ) ( Zou heel raar zijn als ik iedereen nu de tering zou wensen na een spelletje gespeeld te hebben ;) )

wat betreft de Giro... JALOERS FTW !!! Giro is een hele mooie koers, mss iets te zwaar voor Wout ;) Desalniettemin.. enjoy it ! :D

DeletedUser4802

Guest
Vind het knap dat je na 2 jaar internen, en nu met zelfs nog meer barbarendorpjes om je heen, de knop hebt kunnen omgooien.. Giro D'italia, waarschijnlijk moet Wout Poels mee rijden.. en die ken ik erg goed (komt uit hetzelfde kleine dorpje).

*Zucht* @ internen... dat mocht uiteindelijk kook wel na het tumulteuze 1e jaar....

Zow, ook ik kom even dag zeggen. Het eerste jaar heb ik natuurlijk No Army groot gemaakt :D:D:D
Na de "backstab" van 100 dorpen weer terug de top 3 in gepomt. Alles samen met vriendje KC die er na 1000 dorpjes nog steeds zin in bleef houden ;-)
Het beste allemaal daar in 13 en we zien elkaar wel weer in W22-50 waar Robje en ik natuurlijk jullie gewoon weer komen irriteren...

Eh ja. Poels... Een enorm talent ! ik ben fan! Hij mag vlammen in de tour toch dit jaar als hij heel blijft? is Giro en tour niet iets teveel?
Die kan over een tijdje rustig achteraan sluiten in het rijtje gesink, mollema, kruiswijk, slagter als topklimmer van nederlandse makelij. Goeeeed!

DeletedUser20308

Guest
En ik denken dat Onkruid nooit zal vergaan ;).

Blijkbaar komt dus echt aan alles een einde.
Mijn einde is er iig nog niet ^^,

Succes IRL. :D:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan