DeletedUser9420
Guest
Hoihoi beste vriendjes.
Ik heb een mededeling voor jullie.
Ik hou er met tw mee op.
Dees weekend was wa turbulent, en daardoor benk wa tot het besef gekomen dat wa teveel tijd inpakt.
En dat is het eerlijk gezegd niet echt waard(het levert geen extra voordelen IRL op).
Ik wil me terug wat meer concentreren op mijn studies, mijn werk, en nog belangrijker, mijn social life en vriendin.
Wat betreft het account Dark Lemon, daar zal ik erg kort rond zijn.
Dat gaat op barbaar.
Nieuwe spelers op plaatsen gaat niet werken.
Ik wil niet dat er anderen dan bvb het account gaan verneuken.
+ zolang ik een account heb, zal ik blijven terugkeren(ik ken mezelf).
Velen zeggen me dat ik het niet volhouden zal
Maar toch, om 24u vandaag, zal ik het account op verwijderen zetten.
Voor de speculatie begint rondom stoppen vanwege aanvallen(dan kijk ik richting gamer).
Als je dat denkt, denk dat dan maar, het zal mij een worst wezen.
Dus vanavond worden mijn laatste postjes hier gezet.
Wel heb ik nog 650 PA.
Degenen die er willen(en er ook iets voor gedaan hebben doorheen de geschiedenis met mij) kunnen erom vragen.
Zo
Ik heb hier een leuke tijd gehad.
Zalige spelers in de stam gehad(Erik, Len, tubbe, Iason, glenn, sjon, en nog tal van anderen).
Ook een leuke oorlog met ~RF~! gehad.
Jullie moeten nog veel leren van het spelletje, en individuen als gamer zijn geen echte stimulans voor jullie.
Maar toch succes gewenst, ook aan alle anderen.
Grtz
Fré
P.S.: Ik zal veranderen van msnaccount.
Degenen die het geluk hebben dat te krijgen, vraag ik met aandrang niet over tw te beginnen.
Anderen, sorry, het is niets persoonlijks
*Edit
Ja christine;(
Ik zal je ook missen![]()
Bericht van Haskier:
Even melden dat ook de spelers van het Jandew-account hebben besloten om er mee te kappen.![]()
De redenen zijn (voor mij) eigenlijk hetzelfde als Fre; geen zin meer om er zoveel tijd in te steken. Ik heb hier toch bijna een jaar gespeeld en leuke en minder leuke momenten gekend, maar nu is het genoeg geweest. Ik dacht er al een paar maanden aan om te kappen op W13 (zelfs meermaals aan gedacht om helemaal te kappen met TW), maar ze hebben me steeds kunnen overtuigen om te blijven spelen. (Damn you for that!![]()
p)) Daarnet hebben ik en m'n co's overlegd en hebben we besloten te stoppen op jandew omdat niemand er nog echt zin in had/heeft. Op W1 ga ik nog door om m'n stam daar verder te leiden, dus helemaal stoppen doe ik (nog?) niet. Mss kom ik ooit zelfs nog wel terug op W13. ^^
Ik heb op een hoop werelden gespeeld, maar W13 was veruit de leukste om op te spelen, deels door de instellingen, maar vooral door de stammen waar ik in zat en een hoop van de mensen waar ik mee heb gespeeld. Daarom wil ik graag BD, 24/7 en BB hartelijk bedanken voor de leuke tijden, steun, motivatie en gedraaide VV's.
Veel geluk iedereen.(Ja, zelfs m'n vijanden.
)
En in het bijzonder naar BB toe: ik hoop ten zeerste dat de resterende BB leden zich niet uit het veld laten slaan door deze gebeurtenissen en gewoon blijven doorknallen. =D
Nuja, veel valt er niet meer te zeggen lijkt me.
Haskier has left the building.Groetjes van het Jandew team. Kusjes van Matt.
PS: Ik (Nick) ga hier nog wel af en toe komenspammendenk ik. :$
EDIT: Nog bijna vergeten.Wat er met Jandew gaat gebeuren weet ik nog niet. Kan zijn dat er nieuwe spelers op komen, kan zijn dat het acc ook op delete gaat. Moet ik nog ff bekijken.
EDIT2: Ik wil Janno in het speciaal bedanken/vernoemen, omdat hij degene was die me een acc heeft aangeboden op W13, wat ik heb aangenomen. Zonder hem zou ik hier dus niet gespeeld hebben en deze ervaringen niet meegemaakt hebben. Bedankt daarvoor janno.![]()
Respect, diep respect voor mensen die deze verslaving, (want ja, dat is het, hoe hard jullie ook ontkennen) kunnen verslaan en verder kunnen gaan met een normale manier van leven. Want be honest, is het spelen van tw normaal ? Is het normaal dat je nachten achter je pc zit om een paar bijl te versturen, waarvan je dan ook nog denkt dat ze rondlopen, maar wat in werkelijkheid gewoon een klok is die je aanzet en die terugloopt tot het moment dat de tijd verstreken is. Dan komt er een formule aan te pas en kan je zien wie wat wint. Veel meer is het niet, veel meer zal het niet worden. Wat drijft ons dan om toch 10, 12-15 of zelfs 20 uur per dag achter je scherm te gaan zitten kijken naar niks ? Ben eens eerlijk, hoe dom kan je zijn om dit jaren vol te houden ? Jaja, het is een spelletje, jaja, het ontspanning.. My ass, het is een verslaving. Punt. Respect voor de 2 accounts hierboven die de stap durven nemen. Ik roep het al maanden, maar op de een of andere manier heb je toch een emotionele band met het account. Hoe ziek is dat ? Dat je gewoon niet het lef hebt om op die knop te drukkken en dagelijks MOET kijken wat er is gebeurd met die klok op tw. Is mijn aanval binnen ? Zit mijn opslagplaats vol ? Moet ik munten slaan ?
Dit alles heeft me aan het denken gezet. En ja, ik vind dat Dark en Jandew een topic verdienen. Beide goede spelers, Dark een vette ODA, Haskier scherp in het debat op het AF. Heerlijk. Wereld 13 zal ze missen, laat dat duidelijk zijn. Ook wij in BB gaan ze missen, dat staat buiten kijf. Dus ja, wat gaat er gebeuren met BB ? Wordt het ipv Big Bang dan toch BarBarendorpen ? Wie zal het zeggen. De toekomst zal het uitwijzen....
Wat mijn persoontje betreft.. ja,ik ga mijn oude hobby weer oppakken. Fietsen FTW. Beginnen op de MTB, later kijken of de racefiets erbij komt. Met het voorjaar in zicht een leuk vooruitzicht. Stukken fijner dan TW spelen.... Vandaar dat ik nog 1 daad gedaan heb vandaag...
Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.
Het gaat jullie goed, ik verschijn hier nog wel af en toe, maar veel minder dan dat jullie zouden willen
En ja, alles wat ik hier op t AF neergepleurd heb.. neem t met een korreltje zout. T was een spel. Zo ook mijn gedrag op het AF