Dag vix-v

DeletedUser3809

Guest
Grappig dat ik met 3k incs nog steeds al jullie edels op blok ok kan zetten, noobs

Maar zoals je aan me dodges kan zien ben ik er wel een beetje klaar mee weer haha

Dus wordt sochtends en savonds een beetje 1cen tot alles rip is en dan mogen jullie me proberen weg te krijgen lol

Succes

Wow knap devin je kan ongetimede edels van lange afstand blokken!

Ook knap hoe je met 1k dorpen en 2 weken voorbereiding een aanval doet, gericht op 300 dorpen van iemands safe waar je mijlenwijd front mee hebt. Die zelf niet voorbereid is en op een ochtend maar gewoon moet dealen met een stab op een compleet leeg en lang front. En dan in 2 dagen ben jij al ongeveer de helft van je totale troepen kwijt. Je staat geen dorpjes in de plus. En zelfs qua katapulteren heb je niet eens veel bereikt.

Ik snap niet eens hoe je het voor elkaar krijgt zo ziek hard te falen als je in het begin zo'n ongelofelijk voordeel hebt. Ik begrijp nu Laurens wel met die opmerking laatst dat je toch wel de kwalitatief slechtste speler in de hele stam was.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Grappig dat ik met 3k incs nog steeds al jullie edels op blok ok kan zetten, noobs

Maar zoals je aan me dodges kan zien ben ik er wel een beetje klaar mee weer haha

Dus wordt sochtends en savonds een beetje 1cen tot alles rip is en dan mogen jullie me proberen weg te krijgen lol

Succes

Kijk, tis wel duidelijk dat je niet zo'n goede speler bent, maar 'Block ok' betekent over 't algemeen dat je een trein blocked, oftewel tegenhoudt. Als jij dit bij al onze edels zou doen zou, zou het volgende niet mogelijk zijn.
f8613b6bf30c0348bd3594043a83ab95.png
 

DeletedUser78972

Guest
Hahaha

Ik heb 0 moeite gedaan op een paar keer 1ce na dan
En 1 dagje off dodgen op sukke

En idd Fred die edels van SA had ik even niet gezien
Niet gek met zo veel incs en k ga niet 24h lopen taggen lol

Enne Boris ik sta +3 op sukke peen.

Verder moet je het niet te serieus nemen allemaal nee het is meer om te trollen en jullie te irriteren wat goed gelukt is.

Als jullie me uit de top 25 krijgen, wat jullie doel is zijn jullie pas toppertjes

Btw ik heb niks voorbereid enige voorbereiding is geweest het maken van een rip sukke sjabloon met 600katas erin lol

Als ik me best had gedaan en meer tijd had gehad had je idd meer dorpen van 12k naar 3k zien gaan bij sukke haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3809

Guest
Ohja +3, ik had op je stamstats geklikt maar das unwedmuppet.

Wow geweldig devin +3 op een leeg onvoorbereid lang front met al je dorpjes in de buurt! Zal heel zelden gebeuren dat iemand het zo slecht doet.

En hee geweldige smoes 'ik doe m'n best niet', die heb ik zeker nog niet 100x eerder gehoord van mensen die compleet falen.

En mij irriteren? Ik wou je juist weg. Ik wou je juist wegspelen. Mij boeien 2 weken extra niet. Om eerlijk te zijn ben ik blij dat je dit doet, zodat we je gewoon kapot kunnen maken in plaats van de laffe halfhartige straf waar de stam op had gestemd.
 

DeletedUser78972

Guest
3 dorpen met 1 trein in 1 dag is idd heeeeeeeeeeeeel sick.

Haha en ja wist ik al hoor vandaar je stiekem vv deed enzv omdat je een laf meelopertje ben hihi
Als jij op sukke speelde had ik wel een dagje vrij genomen om het goed te doen
 
Reactiescore
2.303
Het niveau is wederom sterk gedaald op wereld 59.
En Devin begin eens terug met normaal te doen gatachterlijke kutmongool.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Devin droeftoeter, welkom op mijn fel begeerde banlist.

Als ik me best had gedaan en meer tijd had gehad had je idd meer dorpen van 12k naar 3k zien gaan bij sukke haha

En dit is ook gewoon slap gelul. Je weet zelf ook wel Vix-V het tienvoud aan katapulten en defence heeft, het kost gewoon even een paar dagen om die def aan te laten komen en de katapulten te rekruteren. Aangezien wij niet verwacht hadden dat je zo laag zou gaan dat je de hele stam nog even last second zou stabben.
 

DeletedUser78972

Guest
Denk je dat die banlist mij iets boeit lol.

Jij denk geloof ik dat je de tw godfather ben ofso:p

Haha het is geen slap gelul want ik heb dat dorpje in 2 dagen toch ook naar 3k gekregen met maar 4 1c rondjes
Laat staan als ik de hele dag alles eruit zou sturen en dodgen, helaas heb ik nog een leven al zou je miss denken van niet.

En ja roald zo te zien kon je mij niet goed genoeg om dit aan te zien komen.
Zo zie je maar weer vertrouw niemand, die les heb ik ook alweer geleerd:)

Btw ik vind t raar dat me post is aangepast door een mod terwijl ik ook wordt uitgescholden lol.
 

DeletedUser3809

Guest
Ga je nog iets doen noobie? Of bestaat je hele voorbereide stab echt alleen maar uit een paar keer 1c en daarna je dorpsnamen een beetje aanpassen terwijl je rang na rang verliest?
 

DeletedUser78972

Guest
Zo goed voorbereid was die niet zoals je gezien heb en idd paar rondjes 1c meer niet.
En nee ik ga niet Zo veel doen zoals je ziet aan me dodges etc
Wel heb ik net even 68 edels voor morgen op blok ok gezet terwijl jullie me al 8 dagen clearen en kataen.
Maar jij ben toch wel de grootste ingever maar staat nu maar weer op 1600 incs dus trommel je mensen weer even op Boris.
Of hebben jullie het doel van noob uit top 25 al opgegeven? Lol

Edit: 7 dagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Lol Noob...moest je wederom wil aanvallen end game?
 

DeletedUser3809

Guest
Zo goed voorbereid was die niet zoals je gezien heb en idd paar rondjes 1c meer niet.
En nee ik ga niet Zo veel doen zoals je ziet aan me dodges etc
Wel heb ik net even 68 edels voor morgen op blok ok gezet terwijl jullie me al 8 dagen clearen en kataen.
Maar jij ben toch wel de grootste ingever maar staat nu maar weer op 1600 incs dus trommel je mensen weer even op Boris.
Of hebben jullie het doel van noob uit top 25 al opgegeven? Lol

Edit: 7 dagen

Wow je kan edels op blok ok zetten! Edels die zo lui gestuurd zijn dat je ze al een dag van tevoren aan kan zien komen. Knap hoor. Zul je veel voor hebben moeten doen.

En ik hoef je persoonlijk niet per se onder de rang 25 hoor, ik vind gewoon onder iedereen van de stam prima. Kun je mooi als je op de ranglijst klikt ons nog in de pagina zien terwijl we letterlijk allemaal boven je staan. Dan kun je de rang 3 nog zien tenminste, en rang 4, en de rest van de spelers die je hebben weggegooid. En dan kan je elke keer kijken naar waar je zo hard voor hebt gewerkt en wat je nu allemaal kwijt bent. Alle uren spelen, de vele euro's pp om elk eventje te boosten, alles.
Dan kunnen wij je ook nog zien en bedenken Is ook wat makkelijker, je in 2 weken 9M omlaag spelen met een paar spelers die af en toe wat treintjes en 1C op je gooien is gewoon een beetje veel, ook al bestaan jouw activiteiten exclusief uit edels die meer dan 24 uur lopen soms stoppen en daarover opscheppen op het forum.

Lol Noob...moest je wederom wil aanvallen end game?

Ja devin wou per se rang 3 en OD 1. Ging boosten voor OD 1 (niet gelukt) en werd toen zo gigantisch boos dat Sukke ging uitbouwen dat hij uiteindelijk onder meer 2 weken lang een stab ging voorbereiden om Sukke aan te vallen. Daar lag hij heel mooi voor, met z'n volle ~1000 dorpjes naast Sukke die daar met 300 dorpjes complete safe helemaal onvoorbereid lag. Maargoed dat hij er niet bar veel van gebakken heeft kun je zien aan de stats haha.
 
Reactiescore
3.457
Was mijn mb op w56,maar hij verveelde zich en ging toen zijn troepjes maar op mij dumpen:p
 

DeletedUser78972

Guest
Wow je kan edels op blok ok zetten! Edels die zo lui gestuurd zijn dat je ze al een dag van tevoren aan kan zien komen. Knap hoor. Zul je veel voor hebben moeten doen.

En ik hoef je persoonlijk niet per se onder de rang 25 hoor, ik vind gewoon onder iedereen van de stam prima. Kun je mooi als je op de ranglijst klikt ons nog in de pagina zien terwijl we letterlijk allemaal boven je staan. Dan kun je de rang 3 nog zien tenminste, en rang 4, en de rest van de spelers die je hebben weggegooid. En dan kan je elke keer kijken naar waar je zo hard voor hebt gewerkt en wat je nu allemaal kwijt bent. Alle uren spelen, de vele euro's pp om elk eventje te boosten, alles.
Dan kunnen wij je ook nog zien en bedenken Is ook wat makkelijker, je in 2 weken 9M omlaag spelen met een paar spelers die af en toe wat treintjes en 1C op je gooien is gewoon een beetje veel, ook al bestaan jouw activiteiten exclusief uit edels die meer dan 24 uur lopen soms stoppen en daarover opscheppen op het forum.



Ja devin wou per se rang 3 en OD 1. Ging boosten voor OD 1 (niet gelukt) en werd toen zo gigantisch boos dat Sukke ging uitbouwen dat hij uiteindelijk onder meer 2 weken lang een stab ging voorbereiden om Sukke aan te vallen. Daar lag hij heel mooi voor, met z'n volle ~1000 dorpjes naast Sukke die daar met 300 dorpjes complete safe helemaal onvoorbereid lag. Maargoed dat hij er niet bar veel van gebakken heeft kun je zien aan de stats haha.

Haha wauw Boris wat ben jij een zielig sneu figuur en je ben echt geen haar beter dan mij.

Ten eerste bouwde sukke eerder uit dan ik boostte.
Ten tweede boostte ik OD Omdat ik nog wat recht mocht zetten en ik wou kijken hoe ver ik er mee kwam.(liep iets uit ja 10 mil ofso totaal geen gevaar voor de rang)
Ten derde werd ik boos om het feit dat sukke rangen beïnvloedt had door uit te bouwen terwijl we als stam soort van hadden afgesproken dat niet te doen.
Toen hoorde ik de stam niet.

Naja er is genoeg beschreven op het af en daar kan een neutrale lezer zien hoe de vork in de steel zit.

En nee een beetje edels blokken en af entoe wat snipes zijn geen superprestaties hoor, ik gaf alleen antwoord op je vraag of ik nog iets ging doen.

En kom alsjeblieft niet over pp beginnen want jullie zijn misschien wel de grootste abusers na LW geweest op 59 met jullie zogenaamde pakketjes sparen enzv Haha ga toch weg man zelfs met dat percentage pakketjes kon je niet opeens 200+ meer edels als colla hebben die uiterst efficiënt met zijn account omging.
Jullie haat richting roald was zo groot dat jullie even in het portomoneetje hebben gegraaid LOL en jullie geluk was dat roald geen zin had om late game te abusen.
Zo maakte jullie die zielige deal jullie rang 1 en colla ODA 1 die hij ook zwz pakte dus eigg zijn jullie gwn een stel losers van de bovenste plank en is Collationem de echte nummer 1 op deze shit wereld op alle vlakken.
En jullie de zielige nummer 2 van de rim die geen fuck heeft voorgesteld op deze wereld lol.
En nu zijn jullie ineens vriendjes met roald lol nagemaakte banaantjes van de rim.

Enige voor wie ik respect heb op jullie account is randy.


Btw welke rang ik eindig boeit me echt geen drol.
Doe nog even stoer in de antinoob chat hoeveel gebouwlevels je heb gesloopt, nog steeds minder als mij haha noob.
 

DeletedUser78972

Guest
Was mijn mb op w56,maar hij verveelde zich en ging toen zijn troepjes maar op mij dumpen:p

Haha ook dit is onjuist en dat weet je,

Ook hier was het late game en stond zoals altijd al mijn def bij jullie en we pmde hele dagen door met elkaar.
Ook het elkaar uitschelden en plagen en uitdagen hoorde hierbij tot ik echt uitgedaagd werd door jullie en ik dacht fuck it wat kan zo'n 1 mil accje als ik nou tegen zo miljoenen acc doen en gooide zo al me troepen.
Daarna jullie op mij en was ik in 1 a 2 maanden weg lol.
 
Reactiescore
3.457
Haha ook dit is onjuist en dat weet je,

Ook hier was het late game en stond zoals altijd al mijn def bij jullie en we pmde hele dagen door met elkaar.
Ook het elkaar uitschelden en plagen en uitdagen hoorde hierbij tot ik echt uitgedaagd werd door jullie en ik dacht fuck it wat kan zo'n 1 mil accje als ik nou tegen zo miljoenen acc doen en gooide zo al me troepen.
Daarna jullie op mij en was ik in 1 a 2 maanden weg lol.
Uhm je vergeet daarbij dat je op het forum van de mb stam al had neergezet dat je ons wilde aanvallen,dat triggerde fabian ja,begrijpelijk ook ;-)
Ik heb nooit 1 verkeerd woord tegen je gezegd,Fabian heeft 1 keer op je gereageerd en dat was het. Deff stond allang niet meer bij ons want de vijand was al geruime tijd op del.

Heb je vriendelijk gevraagd om te stoppen,4 dagen de tijd gegeven (terwijl jij al aanvallen gooide)om te stoppen,maar daar had je geen zin in.
alsof ik haast ga maken om je te edelen
 

DeletedUser78972

Guest
Dat op het forum was een sarcastische opmerking op een vraag van iets van en wat gaan we nu doen na de vijand op del is? Waar ik sarcastisch op reageerde savior aanvallen:p
Spijtig genoeg moest een slaafje van jullie dit zo serieus nemen net als jullie:p

En over die def, ow ik d8 dat t nog steeds bij jullie stond want heb er namelijk niet echt mee gedeft wat ik kan herinneren.
Ook het aanvallen deed ik gwn wat handmatig want had nog nooit gehoord van 1c toendertijd vgm
 

DeletedUser3809

Guest
Haha wauw Boris wat ben jij een zielig sneu figuur en je ben echt geen haar beter dan mij.

Ten eerste bouwde sukke eerder uit dan ik boostte.
Ten tweede boostte ik OD Omdat ik nog wat recht mocht zetten en ik wou kijken hoe ver ik er mee kwam.(liep iets uit ja 10 mil ofso totaal geen gevaar voor de rang)
Ten derde werd ik boos om het feit dat sukke rangen beïnvloedt had door uit te bouwen terwijl we als stam soort van hadden afgesproken dat niet te doen.
Toen hoorde ik de stam niet.

Je blijft dit aanhalen, maar dat hele 'eerdere boosten bleh bleh' gaat over een aanpassing van dorpsbouw van 10.000 punten naar 10.019 punten, alsof dat relevant zou zijn. Alsof je dan opeens het recht hebt je als een kleuter te gaan gedragen.

Naja er is genoeg beschreven op het af en daar kan een neutrale lezer zien hoe de vork in de steel zit.

En nee een beetje edels blokken en af entoe wat snipes zijn geen superprestaties hoor, ik gaf alleen antwoord op je vraag of ik nog iets ging doen.

En kom alsjeblieft niet over pp beginnen want jullie zijn misschien wel de grootste abusers na LW geweest op 59 met jullie zogenaamde pakketjes sparen enzv Haha ga toch weg man zelfs met dat percentage pakketjes kon je niet opeens 200+ meer edels als colla hebben die uiterst efficiënt met zijn account omging.
Jullie haat richting roald was zo groot dat jullie even in het portomoneetje hebben gegraaid LOL en jullie geluk was dat roald geen zin had om late game te abusen.
Zo maakte jullie die zielige deal jullie rang 1 en colla ODA 1 die hij ook zwz pakte dus eigg zijn jullie gwn een stel losers van de bovenste plank en is Collationem de echte nummer 1 op deze shit wereld op alle vlakken.
En jullie de zielige nummer 2 van de rim die geen fuck heeft voorgesteld op deze wereld lol.
En nu zijn jullie ineens vriendjes met roald lol nagemaakte banaantjes van de rim.

Enige voor wie ik respect heb op jullie account is randy.

Dat jij nou honderden euros aan pp nodig hebt om net geen derde te worden betekent niet dat iedereen dat heeft he. We hebben ongeveer 5k pp in eventjes gegooid, zonder dat was het close geweest met Roald, omdat die veel GS ging wasten aan alles omgooien in off, random dingen clearen en OD boosten.
En om nou over efficiente acconts te spelen. De speel ik ook he. W39 eindigden Fred en ik ruim eerste. W42 heb ik eerste gestaan in de tijd dat ik er speelde. Cl14 stond ik zelfs heel ruim eerste in alle tijd dat ik er speelde, en daar kun je geen pp gebruiken voor events. Ik heb zelfs Roald nog een truc geleerd om iets hogere endgame groei te halen, dus als je denkt dat hij nou zoveel efficienter heeft gespeeld heb je het fout.
En op deze wereld is elk van onze offensieven succesvol geweest, de ene keer dat we opeens moesten verdedigen ook. We hebben nog lui geholpen via vv ook. Een heel moeilijke wereld was het niet,
maar we hebben het prima gedaan.

Btw welke rang ik eindig boeit me echt geen drol.
Doe nog even stoer in de antinoob chat hoeveel gebouwlevels je heb gesloopt, nog steeds minder als mij haha noob.


Ohja vandaar je honderden euros pp, vandaar je scheldpartijen etc. over rang 3, vandaar je hele verhalen hier over dat je maar een 'noob met een doel' bent.
 
Bovenaan