Dag vix-v

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Legitiem dichtbij, door middel van een keiharde stab. Als je dacht dat we je gingen belonen voor het stabben met een eerste rang op welk vlak dan ook, dan heb je het mis.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
upload_2019-4-8_9-6-54.png

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78972

Guest
Haha ja serieus, plus alles wat hier tot geleidt heeft is stabbig.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Boeiend. Gewoon zelf ook boosten joh. Erger kan het toch niet meer worden :)
 

DeletedUser61134

Guest
Maar matige stab eerlijk gezegd..
Elke stab die ik pleeg op mijn stam verdwijnen iig 2-5 andere accounts ook mee.
Je hebt nu alleen ff een "oh, oke" veroorzaakt.

Een echte stab moeten de mensen die je stabbed dusdanig kwaad worden dat je de hele dag krom ligt van het lachen.
Dat is het mooiste van heel TW simpelweg, beter dan een stomme rang op de lijst.

Of je gaat all-out en eindigt zelfs na 4 stabs (waaronder stam hijack & gedwongen stamfusie waarbij ik spelers die me niet boeiden liet stikken ^^) op rang 3 punten en rang 3 OD terwijl je 3 maand lang niet in mocht loggen :eek:
 

DeletedUser78972

Guest
Vind het wel leuk geweest vond t al erg genoeg dat ik dit moest doen haha.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik heb helemaal niks verziekt, heb juist plezier gehad de laatste maand.
Een zielige winst als deze die helemaal niks voorstelt(wat iedereen weet) hoef ik toch niet te hebben als ik gedwongen wordt.

Btw pat ben je nu ineens weer terug nu de wereld erop zit:p
 
Reactiescore
853
Ik heb helemaal niks verziekt, heb juist plezier gehad de laatste maand.
Een zielige winst als deze die helemaal niks voorstelt(wat iedereen weet) hoef ik toch niet te hebben als ik gedwongen wordt.

Btw pat ben je nu ineens weer terug nu de wereld erop zit:p
Lachwekkend dat je hier plezier uithaalt maar goed. De wereld stelt niets voor, ben ik met je eens, maar zelfs een wereld die niets voorstelde kon jij niet winnen :D

Geen idee of dat laatste aan mij gericht is, maar ik ben Pat niet.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha tja dat is apart ja.

Haha true maar heb ik zelf voor gekozen.

Ow d8 dat jij Patrick was die op dbd gespeeld had, excuses.
 

DeletedUser61134

Guest
Lachwekkend dat je hier plezier uithaalt maar goed. De wereld stelt niets voor, ben ik met je eens, maar zelfs een wereld die niets voorstelde kon jij niet winnen :D

Geen idee of dat laatste aan mij gericht is, maar ik ben Pat niet.

Leedvermaak maakt zulke acties leuk, lekker gek doen enzo.
Zelfde reden dat onderstaande tekst me dus de slappe lach geeft:
Norwegian explorer Roald Amundsen's party ate sled dogs during his expedition to the South Pole. This allowed the party to carry less food, thus lightening the load. When comparing sled dogs to ponies as draught animals he also notes:

there is the obvious advantage that dog can be fed on dog. One can reduce one's pack little by little, slaughtering the feebler ones and feeding the chosen with them. In this way they get fresh meat. Our dogs lived on dog's flesh and pemmican the whole way, and this enabled them to do splendid work. And if we ourselves wanted a piece of fresh meat we could cut off a delicate little fillet; it tasted to us as good as the best beef. The dogs do not object at all; as long as they get their share they do not mind what part of their comrade's carcass it comes from.

Ofc na dit lezen ging ik het me al helemaal inbeelden wat resulteerde in het volgende:
Doggo: Oh hij eet mijn beste vriend op... Zolang ik een stukje krijg vind ik dat helemaal goed! Ze zullen mij vast niet vermoorden.
2 dagen later doggo: WHYYYYYYYYY I have been a good boy WHYYYYY
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
Als jullie nooit hadden geboost had ik ook niet hoeven boosten lol Maar die booststrijd met colla ben je zeker al vergeten:)
 

DeletedUser3809

Guest
Als jullie nooit hadden geboost had ik ook niet hoeven boosten lol Maar die booststrijd met colla ben je zeker al vergeten:)

Ohja je moet 3M compenseren door eerst 20M te boosten en dan te zeggen dat je rang 1 OD verdiend en dus nog meer wilt boosten. Waarbij die paar mil van het begin gedaan zijn toen er nog niets was afgesproken en wat jij deed er pas na?

En dan ondertussen de stamchat volspammen met dat je onrecht wordt aangedaan en dat je dit hebt verdiend daar recht op hebt, etc. En dan aan het einde verbaasd zijn dat mensen je niet meer sympathiek vinden. Congratulations you just played yourself.
 

DeletedUser78972

Guest
Komtie weer met onzin, ik zal voor jou even hier een screentje plaatsen dat ik 15 mil mocht boosten en dat ik zeg wat loopt dat loopt dus ja is idd iets uitgelopen naar 20 mil ofso max 25 mil nou dat maakte geen drol uit voor de ranglijst nerd.

Dus waar je die 3m nou weer vandaan haalt is een raadsel.

Het verbaasd mij idd hoe al die mensen in die woordjes van jullie zijn getrapt lol.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190408-195347_Skype.jpg
    Screenshot_20190408-195347_Skype.jpg
    517,4 KB · Weergaven: 20

DeletedUser3809

Guest
Komtie weer met onzin, ik zal voor jou even hier een screentje plaatsen dat ik 15 mil mocht boosten en dat ik zeg wat loopt dat loopt dus ja is idd iets uitgelopen naar 20 mil ofso max 25 mil nou dat maakte geen drol uit voor de ranglijst nerd.

Dus waar je die 3m nou weer vandaan haalt is een raadsel.

Het verbaasd mij idd hoe al die mensen in die woordjes van jullie zijn getrapt lol.

Oke en toen had je dat gedaan. En wat deed je toen? Zei je toen oke nu is het fair ik kap ermee? Nee toen zei je hee ik heb nog 400 clears op dit dorpje lopen, ga ik niet meer stoppen. En je schreef, wat, 5? accounts aan of ze je wilden helpen boosten omdat je rang 1 wou. Het domme is dat je dit zelf zegt in de chat. Vandaar dat het een beetje zielig is dat je dit achteraf de hele tijd probeert te verdedigen met 'neee ik wou compenseren maar ik schoot een beetje uit'.

Dus als je op een gegeven moment wat zelfreflectie had genoten had je een keer kunnen bedenken dat on onhandig bezig was, maar helaas.
 
Bovenaan