Dag vix-v

DeletedUser78972

Guest
5k pp geloof ik geen barst van en ook jullie hebben er euro's ingestoken lol.
Het gaat me niet zojuist om die rang/tijd/geld maar om de manier ik benadeeld werd en niemand er wat van zei.
Vandaar ik ook geen deel van de stam meer wou zijn en reageerde met mijn 'actie'.
Scheldpartij was omdat jullie stiekem vv deden en ik eerder een paar keer uit de chat werd gegooit door Fred, Net als iedereen die er wat van zei trouwens.

Je eerdere prestaties boeien me geen reet btw, ik weet gewoon dat je net als Fred een apart persoon ben die met de wind mee gaat zolang het gunstig is voor banana want zo niet is het huilen geblazen en chat leaven etc.

Wees vooral trots op deze win lol.
 

DeletedUser69389

Guest
Devin gewoon bakkes toe met je geween. Het is wel een keertje klaar.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Damn iemand die ff van 10.000 naar 10.019 gaat uitbouwen. Heb wel erger gezien :D
 

DeletedUser78972

Guest
Al is t 1 punt per dorp zodra je een rang voorbij gaat met minder dorpen is t kut Maja so be it.
 

DeletedUser3809

Guest
5k pp geloof ik geen barst van en ook jullie hebben er euro's ingestoken lol.

We spelen met vijf dus gemiddeld een tientje per persoon. Dat jij nou niet snapt dat we al maanden pakketjes spaarden en een beetje pp de 'strijd' om rang 1 veranderde van close naar gewonnen is niet mijn probleem. Meer hadden we niet nodig.

Het gaat me niet zojuist om die rang/tijd/geld maar om de manier ik benadeeld werd en niemand er wat van zei.
Vandaar ik ook geen deel van de stam meer wou zijn en reageerde met mijn 'actie'.
Scheldpartij was omdat jullie stiekem vv deden en ik eerder een paar keer uit de chat werd gegooit door Fred, Net als iedereen die er wat van zei trouwens.


Je eerdere prestaties boeien me geen reet btw, ik weet gewoon dat je net als Fred een apart persoon ben die met de wind mee gaat zolang het gunstig is voor banana want zo niet is het huilen geblazen en chat leaven etc.

Wees vooral trots op deze win lol.

Ik wou maar even zeggen dat Colla niet zomaar veel sneller groeiden dan wij (ongeveer gelijk), en dat ik elke afgelopen wereld die ik heb gespeeld ongeveer het snelst ben gegroeid. Dus vandaar dat er geen honderden euros nodig zijn om eerste te eindigen.

Maar even een tijdlijn van alles wat er is gebeurd he.

Eerst bouwt Sukke z'n dorpjes uit van een whopping 10.000 naar 10.019, wat volgens mij hetzelfde was of nog steeds lager dan wat jij had. Either way, 19 punten per dorp boeit echt geen hol.

Dan begin jij opeens uit te dagen in de chat, te eisen dat je rang 3 krijgt, zeggen dat je dit verdiend hebt, dat je OD 1 gaat halen door het te boosten, et cetera et cetera. Je gaat nu ook echt OD boosten en begint aan stamleden te vragen of ze je willen helpen. Ook toen je allang al het mogelijke 'gecompenseerd' had ging je honderden clears vragen aan stamgenoten voor je actie. Collationem heeft dat door, dus die doet hetzelfde maar veel effectiever, en je staat daarmee dus veel verder achter.

Sukke vertelt je in de stamchat dat hij alles gaat uitbouwen, en jij hebt (iets) meer dorpen. Dus als je nu gewoon een sjabloon had ingevuld met alle gebouwen max en verder niet teveel gs had uitgegeven was je nooit ingehaald. Omdat jij zo agressief loopt te doen in de chat maakt het verder niemand echt uit wat hij doet. Als je niet zelf had geboost of zo gressief had gedaan in de chat hadden we Sukke wel verteld om te kappen, maargoed geen van beiden is het geval.

Omdat jij zo debiel en hypocriet doet over dit hele verhaal, zijn Fred en ik je gedrag al zat. Eerder dan de rest van de stam. Dus als Sukke hulp nodig heeft willen we hem wel helpen, omdat jij niet aan het eind opeens van alles moet gaan eisen en zelf boosten maar dan huilen over anderen. Als je niet zo vervelend had gedaan in de chat, had dit ons natuurlijk nooit uitgemaakt, want wat zou het ons nou boeien wie van jullie rang 3 eindigt. Who the hell cares. Maargoed jij wil dan al niet normaal doen. Uiteindelijk edelen we enkele dorpjes op Sukke, maar dat maakt niet uit, want 1. Sukke staat 300k voor op je op het moment dat de wereld eigenlijk zo eindigen, en zowel die dorpjes van ons als de '19 punten boost' waar je steeds over begint, zijn veel kleiner dan dat verschil. En 2. jij/Kevin halen er iemand bij om snel op Whale in te loggen en uit de stam te stappen, zodat de twee weken eindtijd weer opnieuw beginnen. Die persoon kreeg een ban, lekker voor hem btw.

Ondertussen ben je steeds in de chat zoveel op mensen geflipt, scheldpartijen gehouden, de stam gechanteerd met dat je zelf weggaat zodat je alsnog naar rang 3 kan bouwen in de extra tijd, zelfs mensen een beetje verbloemd bedreigt dat je ze nog wel IRL gaat vinden. Nu zijn niet alleen Fred en ik, maar bijna de hele stam je compleet zat.
We houden een stemming en kiezen ervoor dat je de wereld mag eindigen op rang 4. Ik had je liever direct gekicked maar meeste stemmen gelden. Jij zegt dat je het accepteert, maar zet ondertussen snel kata's aan en bereid je stab voor, om net voordat de wereld zou eindigen snel te leaven en Sukke aan te vallen in z'n kleine safecluster, waar je met al je dorpen naast ligt.

Al snel kilt onze OS de meeste van je legers en komt er een tegenoffensief wat grotendeels bestaat uit een paar lui die je een beetje neer 1C'en terwijl ze een serie ofzo kijken. Dat is in ieder geval hoe ik het doe. Nu eindig je niet eens rang 3 of 4, maar win je de wereld niet en eindig je sowieso niet meer in de top10, en waarschijnlijk nog wel een stukje lager. Naast voor Sukke de eerste 1-2 dagen is het ook niet echt moeite geweest.

Dus gefeliciteerd Devin, wees zelf maar trots op het feit dat je op elk punt, als je je een beetje normaal gedragen had je rang 3 was geeindigd, maar dat je zoveel moeite had met een beetje normaal doen dat je iedereen tegen je in het harnas hebt gejaagd. Omdat je ging flippen over zoiets kleins, wat nooit zou hebben uitgemaakt. Namelijk 7 dorpjes en iemand die dorpen 19 punten uitbouwt. Waarvan die dorpjes alleen maar gebeuren omdat je al vervelend begon te doen, anders hadden Fred en ik nooit iemands vv gedaan. Toen kreeg je nog de kans om rang 4 te worden en alsnog te winnen, maar je kon weer niet normaal doen en eindig je met helemaal niets.

Je hebt het allemaal weggegooid Devin, niet omdat we nou allemaal vanaf het begin iets tegen je hadden, maar omdat je zo gestoord reageert op elk klein dingetje en daarmee iedereen tegen je in het harnas hebt gejaagd.
 

DeletedUser78972

Guest
Dus een gat van 300k werd veroorzaakt door die 19 punten en 7 dorpen? Lol

Ik weet dat jullie niks tegen mij hadden maar meer tegen mijn gedrag en dat snap ik ook.
Alleen je moet je ook bedenken dat het niet om die 19 punten ging maar om veel meer punten omdat zijn am goed stond en waarschijnlijk genoeg gs had om te bouwen en ik juist munten sloeg voor edels om op de normale manier 3e te worden, wat me ook lukte tot het uitbouwen begon.
Geloof me daar krijg je frustratie van als je antwoorden krijg van Nee ik stop niet met uitbouwen of ik stop hierna toch of je verdient het niet enzv.
Het was een leuke eerlijke edelstrijd met De Sukke, Hij gratis edelen van nainos die niks deed en ik bbtjes en een intern van 20 dorpen van zijn mb in mijn cluster(die ik nota bene zelf had geedeld via vv)
Toen kregen we de discussie dat ik niet aan zijn mb mocht komen terwijl de mb er niet op tegen was en ik dat account grotendeels gefixt heb samen met nog een paar vv'ers en hij zelf er nooit naar om keek.
Toen begonnen een beetje de discussies en kreeg ik ook bedreigingen dat ik recaps zou krijgen enzv.

Verder heb ik buiten jou en Fred en vgm zelfs Rogier niet eens uitgescholden in de chat, tis jammer dat die niet meer bestaat want zoveel bewijs is gone.

Verder kan je echt niet zeggen dat ik achter de leave van whale zit want Kevin stuurde mij ineens een bericht met gefixt.
Omdat ik hem daarvoor vroeg wat beter is leaven of op del gaan.
Ik hoop dat hij dit zelf durft te bevestigen anders mag je van mij wel een screentje krijgen hoor.
Enige wat ik gedaan heb is me mond gehouden wie hier achter zat (al ken ik deze gast geen eens)
Ik vond het niet erg natuurlijk dat de wereld verlengd werd, zo kon ik gewoon met edels of via uitbouwen me rang 3 weer behalen omdat ik 27 dorpen meer had.
Maar nee toen kwam er ineens een stemming omdat er soortvan stamleden mij wouden vervolgen ik weet zeker dat dat er maar 3 accies waren ofso om mij gedrag en de verlenging.

Toen kwam de onbegrijpelijke en onredelijke beslissing dat ik 4e moest worden, tja daar gaat deze noob niet aan mee doen.

Ja ik heb akkoord gegeven en wist dat ik ging stabben maar zoals ik als zei in me gedicht dat krijg je als je een gekke noob naait.
 
Reactiescore
536
Ik hoop alleen dat je woord in rl meer waard is devin, ook als iets je niet bevalt ^^
 

DeletedUser78972

Guest
Irl hadden jij/jullie een probleem gehad met mij lol.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Maar @noobstiaan ik snap het probleem tbh niet helemaal, je kunt toch gewoon counteren door ook 10.019 build te doen?
 

DeletedUser78972

Guest
Wtf man welke flopmod heeft dit weggebonjourd?
Zonder het te verplaatsen of er een link neer te zetten waarheen?

Goed gedaan Martijn, we zijn trots op je.
Ga nu maar in een hoekje zitten met een kaasschaaf miss hebben we dan in de toekomst geen last meer van je:p
 

DeletedUser78972

Guest
Idd @Hopeful graag zie ik het in de praathoek van 59

Owja om even on topic te blijven

@sukke rangendief!:p:p
 

DeletedUser78972

Guest
Collationem toch nog maar even kills boosten weer -.-
 
Reactiescore
1.478
Het boeit inderdaad niet meer. Houd dit forum leuk zodat ik nog terug kan kijken op een goede tijd als ik op her algemeen forum activiteit zie. :(

Dit spel heeft helaas al genoeg demotiverende factoren.
 

DeletedUser78972

Guest
Naja last niet nee maar ik kwam wel legitiem dichterbij lol.
En na alle commotie over boosten enzo en de aanklacht tegen mij omtrent boosten vind ik dit wel lachwekkend.

Wat ook grappig is dat hij het via pm eerst ontkent en me dan blokt:p
 
Bovenaan