Dé TW gids

DeletedUser

Guest
Ik ben tevreden dat jullie het goed vinden. Het zijn inderdaad rare troepencombinaties die hij daar opnoemt. Maar dat is inderdaad enkel voor de échte pro's en diegenen die genoeg tijd hebben voor TW. Ikzelf pas deze niet toe, ik zit nog niet op dat niveau en zal nooit genoeg tijd hebben om deze strategie toe te passen en ik ben er zeker van dat velen dit niet zullen kunnen (succesvol) toepassen.

Nogmaals, dit is allemaal mogelijk gemaakt dankzij Openeye;)
 

DeletedUser

Guest
By the way, dat laatste stukje over 'The importance of Queen' is niet geschreven door Openeye maar door een andere bekende speler genaamd Lord Hellz. Dit stuk moet je natuurlijk niet serieus nemen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tevreden dat jullie het goed vinden. Het zijn inderdaad rare troepencombinaties die hij daar opnoemt. Maar dat is inderdaad enkel voor de échte pro's en diegenen die genoeg tijd hebben voor TW. Ikzelf pas deze niet toe, ik zit nog niet op dat niveau en zal nooit genoeg tijd hebben om deze strategie toe te passen en ik ben er zeker van dat velen dit niet zullen kunnen (succesvol) toepassen.

Nogmaals, dit is allemaal mogelijk gemaakt dankzij Openeye;)

Ja, thanx :)
Ik heb dat hele stuk van troepencombo's nog eens doorgelezen en ik ben wel overtuigd. Ik ga het zeker eens proberen op w8. ^^
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik dan nog kan zeggen is 'Veel geluk!' Misschien dat ik later die strategie eens uitprobeer maar voorlopig begin ik er nog niet aan:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het graag lezen maar ik heb geen zin om zo,n grote gids te vertalen
 

DeletedUser6533

Guest
Ik zou misschien wel 1 post kunnen vertalen :rolleyes: Daarna sterf ik van uitputting :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vertaal progamatje gevonden maar die kan maar 150 woorden tegelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vertaal progamatje gevonden maar die kan maar 150 woorden tegelijk.

Daar zam je helaas niet ver mee komen bij deze gids... En meestal is het vertalen van zinnen al slecht bij dergelijke programma's, laat staan zo'n tekst.
 

DeletedUser

Guest
Activiteit

De grootste sleutel tot succes in dit spel is activiteit. Droevig, kunt u enkel door dat worden niet. Om het even welke hoeveelheid vaardigheids wont gemiddelde shit als u niet bent. Eens elke dag voor een 1 snelheidswereld (1 uur per dag) 2 keer per dag voor een 1,5 snelheidswereld (1-2 uren) of beter dan 3 keer per dag voor snelheid 2. (2-3 uren) Deze ruwe ramingen, u kunnen langs met minder kunnen worden maar niet als u concurrerend wilt blijven. Ook zijn die tijden gemiddelden, op dagen waar u onder aanval bent of aanvallen lanceert u duidelijk op een langer zult zijn en andere dagen u niet meer dan 10 mins kunt eenvoudig hebben om te controleren ervoor te zorgen niets inkomend is. Nota: Ook, ondanks hoe ooit vele sitters die u die op het "hebt gehad kunnen letten wanneer u" niet vertrouwt op hen uitgaat het kunnen goed spelen. Aangezien uw rekening en theirs groeien zult u hardere en hardere tijden met het vinden van sitters hebben. Baseer dit van uw tijd en niet tijd van uw vrienden. Ondanks wat velen denken over hoe de goede spelers die sitters hebben 24 uur op 24 uur, het vaak enkel niet waar is, veelvuldig wordt het heel wat arme slaap nachten en 02:00 alarm. Kies zo met snelheidswereld zal werken het best met uw leven en van welke eenheden/montages u geniet en selecteert dat de wereld en de stok met het, heel wat werelden niet spelen. Enkel omdat de wereld van X het nieuwst of enkel begonnen het niet om is te betekenen het de juiste wereld voor u is. Vrij waarschijnlijk zou de wereld die 6 maanden is gegaan beter zijn, enkel omdat u begin bij het begin afschuint of de kern van een wereld niet betekent u bent succesvol en bereikt stevig rank(if dat afschuint wat u voor gaat). In feite, vaak is het eigenlijk gemakkelijker om een grote en succesvolle rekening op de rand, later in de wereld eerder dan in het begin te bouwen. Ook word betrokken bij de politiek en P & P van de wereld om uw naam weg te gaan, maar onthoud me van het worden een spammer. SLECHTS, dacht de post goed uit stukken; u bent beter om niets te zeggen dan aan spam of stom iets te zeggen. Er zijn heel wat goede spelers die nooit gekend zijn omdat zij nooit, dat niet op zichzelf een slecht ding uit spreken, maar de naamerkenning kan heel wat deuren openen die anders, zoals nieuwe stammen, vrienden, en bondgenoten zouden gesloten worden. Verder, zal het u helpen blijven beter verbonden met de globale politieke atmosfeer die een grote hulp kan zijn wanneer het aan later in de wereld en uw het zoeken een nieuw gebied te koloniseren in komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De vroege Strategie van de Bouw.

Het volgende belangrijke concept u moet leren bouwt strategie, niet alleen te bouwen wat maar wanneer om te bouwen. De strategie van de bouw kan verschillen zeer gebaseerd op verscheidene factoren: speler strategie, de leeftijd van de wereld, uw buren, landbouw, activiteit, en verscheidene anderen. Ik zal ook bij de vroege troepenproductie betrekking hebben, hoewel ik meer geïmpliceerd op dat onderwerp in een recentere les zal worden. Op het aankomen met uw eerste dorp uw eerste doel is uw middelinkomen op te voeren. Terwijl u (en vermoedelijk uw buren) nog onder bescherming bent hebt u slechts 2 routes om dit te doen. Of 1) bevorderend uw middelgebouwen of 2) het de landbouwgrijs verlaat. Jammer genoeg niet kunt u op het grijs plannen verlaat, of uw gelukkig genoeg om hen uit te hebben of los u. Uw eerst weinig bouwstijlen zouden op middelmijnen moeten worden gericht. Gebaseerd op uw activiteit kunt u worden gedwongen om een niveau of twee op uw pakhuis te bouwen, maar hopelijk kunt u de voorraad klein houden dat het genoeg geen kwestie voor een tijdje is. Hinder niet met muren of verbergende plaatsen in de eerste helft van bescherming aangezien er geen manier om is worden aangevallen. Als u recentere wereld bent en uw voorraad niet evenwichtig blijft zou u een niveau kunnen vinden of twee van markt konden van in korte orde betalen. ALS u een ongedwongenheid dichtbij hebt zou het nuttig zijn om barracks/standbeeld & voorvechter te bouwen vroeg om een paar spearmen te bouwen en te beginnen landbouw het voor extra middelen. Gebaseerd op het aantal ongedwongenheid, proberen uw afstanden, en uw activiteit om uw spearmen productie in evenwicht te brengen zodat u geen meer dan noodzakelijk hebt om de baan gedaan te krijgen. Als uw het spelen van bij het wereldbegin de geen bouw van meer dan 500 spears hindert, recentere wereld niet meer dan 1k. Als u voelt zijn de extra troepen nodig voor uw de landbouwconcentraat op assen of zelfs betere LC. Zodra u zich kunt veroorloven om uw HK te houden bouw 24/7 toen kunt u beginnen uw HK te bevorderen. Er is geen behoefte om vroeger te bevorderen. Ook op dit punt, zou u barracks en smithy en het krijgen van dat lopende 24/7 moeten bouwen zo spoedig mogelijk strevend naar assen. Als herinnering zou u niet meer dan 500 spears of zwaarden (vroege wereld) moeten bouwen of 1k spears en swords(late wereld) en zou in feite moeten pogen bij 1/2 op te houden die nummeren (250/500). Aangezien u het eind van uw bescherming nadert zou u moeten beginnen de muur tot te bouwen beschermt zich. De muur is nuttiger bij het verdedigen dan uw troepen aangezien het niet alleen een waarde toevoegt van de basisdefensie het ook een multiplicator aan uw defensief toevoegt troops(even hoewel zij groot kunnen niet nummeren). Verder zal uw muur een tegeneverytime kwetsen die zij hebben geprobeerd om u te bewerken tenzij zij belegering equipment(which u ook zouden moeten hen slaan hebben). Dit combineerde met activiteit zou moeten zijn genoeg om om het even welke vroege agressieve actie tegen u af te raden. Aangezien u blijft groeien ben niet in een te grote haast, is de sleutel saldo. Als u rent om edel of uw mijnen te bevorderen, of uw barracks/stallen te te krijgen snel zonder overweging voor de andere aspecten zult u zich bij nadeel tegenover andere spelers vinden. Gebaseerd bij de landbouw, blijven de activiteit, en de buren met uw doel groeien dat bouwend "24/7" uw barracks, stallen is, en HK allen zou zo veel mogelijk zo vaak mogelijk moeten bouwen. Als u zo snelle geen middelen gebruikt aangezien u hen toen bereikt hebt u meer barracks, stallen, en HK nodig. Als u op middelen toen wacht moet u mijnen bevorderen, markets(if zijn zij open), en landbouwbedrijf betekent vaker/effectively(which vaak meer troepen). Nota: Dit is wat ik door saldo bedoel: Het evenwicht van inkomen en het besteden, niet het saldo van niveaus van verbeteringen. U kunt slechts niveau 15 mijnen, niveau 20 barracks, en slechts niveau 10 HK of bankschroefversa hebben en niveau 20 mijnen, slechts niveau 5 barracks, maar niveau 15 HK hebben. Het allen hangt van uw landbouwbedrijven, buren en uw eigen activiteit af. Er is geen magische formule, geen bouwstijl x niveaus van A, yniveaus van B, en presto succes. Dientengevolge ben niet van mening dat u een mislukking bent als u nobled of bewerkte op uw eerst weinig tijden krijgt. Soms resulteert zelfs het doen van "juist" alles nog in mislukking. Aangezien u blijft groeien nadat u nobled en begon hebt daar zich uit te breiden bent een paar basisregels die u zou moeten leren: 1) De verbergende plaatsen zijn grotendeels nutteloos. Hinder niet met hen en vernietig hen bij voorkeur op gezicht. 2) Er is geen behoefte om een HK voorbij niveau 20 te bouwen Zijn enige punten die u niet vereist. 3) U te hoeven om geen belegeringsworkshop op max. Niveau 5 te bouwen vaak bent meer dan u ooit nodig zult hebben. 4) Een maximum gericht dorp is geen goede zaak. In feite vaak zouden de tijden u niet moeten zijn veel boven 10k punten per MAXIMUM dorp. 5) Het is niet met hoeveel punten een dorp is dat zijn waarde bepaalt; eerder is de troepentelling de het beslissen factor. 6) De dingen zouden u maximum zonder moeten ontbreken: Barracks, Landbouwbedrijf, Pakhuis, Mijnen Uw doel in het bepalen van uw dorpsbouwstijlen is evenwicht tussen punten, troepen, en doeltreffendheid te vinden. De elke bouw voegt punten toe en haalt van uw totale troepentelling weg. Nu is het kleine aantal punten dat de elke bouw toevoegt of zich het aftrekt kan niet schijnen om veel uiteindelijk maar zijn effect verzamelt te betekenen veel groter later op 500 punten en de 125 troepen is niet veel voor één dorp maar wanneer u 100 dorpen zijn 50k punten hebt en 12.5k verzamelt zich met kon een eerder grote invloed op moreel hebben. Dit is een eerder minder belangrijk verschil, vaak kunt u 1k of meer punten van uw dorpen scheren en extra 250 of meer troepen toevoegen die die ramingen verdubbelen. Zo aangezien u bouwt denken uw dorpen over het grotere beeld en wegen de waarde van de gebouwen voorafgaand aan de bouw van hen. Bijvoorbeeld, als uw heeft het hebben van geen tekort aan rammen u die waarschijnlijk weinig behoefte om uw workshop verder te bevorderen; _ in het geval van een verdedigings dorp waarschijnlijk de workshop allen samen onnodig, en misschien in extreem geval zelfs de stal (hoewel ik niet voor:stellen het) afhankelijk van uw troep strategie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De landbouw

Als u ooit benieuwd bent geweest hoe de "grote" spelers dergelijk goed begin krijgen kijkt verder geen. Dit is het antwoord: De landbouw en veel het. Het vereist activiteit en agressieve actie. Uw doel is hier uw groei met de middelen van andere van brandstof te voorzien zodat kunt u verderop worden. De kern van dit moet zo vele middelen krijgen en gebruiken aangezien snel aangezien u kunt. Het meest efficiënte middel om middelen te bereiken moet niet altijd uw mijnen bouwen. Het moet eigenlijk het van uw buren stelen. resources??*troop??*more resources??*more troops??*more farms??*more meer troops??*victory middel??*

Het meeslepen LC

Als u actief bent zou het voor u moeten resultaat op leveren. Als u slechts voor rond een uur per dag inlogt, plak aan andere langzamere routes aan LC. Aangezien u allen zou moeten het weten, Cavalerie aansteken zijn de beste eenheid voor de landbouw. Zij zijn snel, en dragen de beste afstand voor de hoeveelheid bevolking u aanbracht (buiten als u 4 spears bouwde, maar zij zijn insanely gemakkelijk weg gedood te worden). LC is ook fantastische aanvallers, wat u een reusachtig voordeel kan geven als uw vijand een voorvechter heeft opgebouwd en sommige zwaarden, wat afschaft tegen zouden geschroeft zijn. Deze strategie kan nog niet uw ding zijn, maar als u het hier sommige ruwe richtlijnen wilt. De Strategie - U ontspruit weg voor spears van (na een voorvechter natuurlijk, maar dat zou moeten vanzelfsprekend zijn), en bouwt hen op onophoudelijk. U moet dorpen op uw gebied actief bewerken. U moet ook uw middelgebouwen opbouwen minimaal, maar bouwt hen tot L9/10 alleen verlaat hen toen enkel. Van dit krijgt punt de gebouwen u voor een stal vereist: Niveau 10 HK (bouw dit omhooggaande eerste) Niveau 5 Barracks Niveau 5 Smithy Dan bouw uw stal, mijd Verkenners en bevorder enkel de stal aan L3. Het onderzoek LC en begint hen te bouwen. Merk op dat u ook vermijdt onderzoekend Axemen en Schutters terwijl op de route aan LC. Bouw eenvoudig spears en landbouwbedrijf zoals een gekke man, of vrouw op als u verkiest. Opnieuw, beklemtoon ik het belang van activiteit voor deze strategie - zo zonder het kunt zich u eveneens aan de traditionelere opeenhoping houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Strategie van de defensie.

Er zijn vier belangrijke manieren te verdedigen en een echt groot speler te zijn u elk van zult moeten beheersen hen. Eerst zijn er het stapelen. Dit is de meest fundamentele vaardigheid in defensie, en ook één van het meest efficiënt. Dit steunt hoofdzakelijk dorpen onder aanval in een inspanning om de aanvallende legers te doden. Het probleem is hoewel zo eenvoudig dat aangezien het schijnt vele spelers bij dit ontbreekt. De of beweging binnen aan weinig defensie of incorrect uitgezochte dorpen om te verdedigen. Wanneer uw het stapelen zou u moeten vermijden: - Het verdedigen dorpen die geen volledige muren hebben - Verdedigend een dorp met minder dan 30k bevolking van de eenheden van D - Verdedigend met enkel steun HC - Het gebruiken van aanvallende te verdedigen eenheden - Het verdedigen verre dorpen Het doel met het stapelen is uw tegenverliezen te maximaliseren zal uw minimaliseren. Het verdedigen de dorpen, in tegenstelling tot het aanvallen, staan u toe om zo grote legers te vergaren aangezien u wilt. Welke het nadenken hoe het slagsysteem berekent een reusachtig voordeel is. Geen aanvallend leger kan uit meer dan 20k totale bevolking (tenzij landbouwbedrijfbonus) bestaan die wanneer gecombineerd met een muurbonus het saldo aan de kant van de verdediger kan enorm slingeren. Als uw slim met uw D kunt u de tanden van de aanvaller met zeer weinigen van uw eigen verloren troepen kloppen. U moet enkel meer D herinneren u de minder slachtoffers kunt krijgen u zult nemen. Wanneer u zijn D speelt allen over het behoud van troepen die het stapelen u toestaat om zeer effectief te doen. Daarna er zijn het blokkeren/het stuiteren nobles. Deze verdedigingsmethode is ver opvoert van eenvoudig het stapelen en vaak vereist zeer nauwkeurige timing en planning. Verder als u uit cijfer afschuint hoe te om inkomend te merken zal deze methode voor u ontbreken. Uw doel is hier niet de aanvallende legers te doden. Eerder probeert u om zo veel te ontwijken aangezien u en enkel tegen nobles verdedigen kunt. Dit is een zeer gewaagde strategie maar kan worden gebruikt om significante hoeveelheden tijd te kopen als u op een langer tijdje moet aandringen en lage troepentellingen hebben. Dit wordt gedaan door de inkomende vernietiging en de edele snelheidsaanvallen eerst te merken zodat u defensie tussen de opheldering en de edele aanvallen kunt later ontwijken. Vaak zullen de tijden dit u neer nauwkeurig aan de tweede, in sommige gevallen ervoor te zorgen milliseconden vereisen zijn om dat u dat korte beetje van tijd tussen de aanvallen verdeelt. Dit werk omdat nobles (vooral midden nobles van een trein) vaak kleine escortes hebben die hen voor zeer gemakkelijke doelstellingen maken en als nobles geen loyaliteit niet overleven wordt verloren. Nochtans zoals ik zei is deze methode gewaagd. Uw dorpen vaak, als niet altijd, krijgen hun muren vernietigd, wat om het even welke toekomstige verdedigingsinspanningen zeer gewaagd levert. Verder vereist deze methode dat uw rekening worden gelet 24/7 op omdat als u de edele aanvallen niet kunt merken u een zittingseend zult worden. Bovendien er is altijd de mogelijkheid dat die nobles door een volledige vernietiging zouden kunnen worden begeleid die om het even meest welke defensie met het verlies van de muur nutteloos zal maken. Anders konden zij enkel tijd een andere ophelderingsaanval in het midden van de trein. Maar dat gezegd zijnde als dit correct wordt uitgevoerd kan een speler echt bijna voor altijd op een minimumaantal troepen duren. De volgende methode van defensie is het tegen aanvallen. Als u constant op de defensie bent kunt u nooit terug stuiteren. De inbreuk bouwt sneller dan D als u niet terug slaat u zo een het losmaken slag zal bestrijden. Verder kunt u uw inbreuk gebruiken om effectief eigenlijk te verdedigen door vijandelijke inbreuken te richten. De eerste stap aan effectief het doen vereist u dit om te identificeren welke dorpen aanvallend zijn en welke verdedigings zijn. Daarna is met uw vernietiging aan te vallen pogend naar die aanvallende dorpen de vernietiging te nemen terwijl zij thuis zijn. Het is de beste en meest efficiënte manier om uw tegenstander te verlammen. De vangst van het is hoewel dat zij uw aanvallen kunnen gemakkelijk ontwijken. De beste manier om ervoor te zorgen dat dit niet het geval is is aan tijd uw inbreuk onmiddellijk na het naar huis terug:keren van de doelvernietiging aankomen om hen te verhinderen het op tijd weg te zenden. De laatste methode van defensie is het meest onorthodox, maar één van het meest efficiënt: Renobling uw eigen dorpen. Deze methode houdt met opzet het toestaan van uw dorp om in vijandelijke handen te vallen of zelfs het prenobling van het in om het voor hen "gemakkelijker" te maken. Dit is een andere van die gewaagde manoeuvres. Het is eigenlijk zeer efficiënt, vooral op niet-muntstukwerelden. Het doel is de vijand te maken het dorp nemen bestedend edel, dan hopelijk herhaaldelijk renoble zijn nieuw dorp van zich steeds opnieuw, en dan voor u om achter het opnieuw definitief te nemen. Dit maakt uw rivaal zijn nobles besteden die de pakketten verspillen die zij om kosten te bouwen wat werkelijk in middelen kan snijden die de oorlogsinspanning vertragen tegen u. Verder kunt u hun eigen troepen tegen hen draaien aangezien zij herhaaldelijk en renoble zelf aanvallen. Als u deze methode gebruikt zeker ben dat alle troepen van het dorp anders u zullen verliezen hen zonder een strijd worden gebruikt wanneer het dorp nobled is. Houd ook in gedachten dat u de kosten van het renobling het dorp op een pakketwereld eveneens zult voelen. Houd ook in gedachten dat wanneer het dorp uit uw controle is u een duikvlucht in punten zult nemen die uw moreel kunnen verminderen en uw verdedigingsinspanning elders bijstaan die in zeer nuttig in een dichte strijd kan komen. Dan komt u met uw eigen inbreuk terug/edel en neemt het dorp terug. Enkel ben zeker te doen dit snel (binnen seconden indien mogelijk) anders u kan omhoog beëindigen onder ogen ziend steun in het dorp u niet kunt slaan wanneer zij de muur herbouwen. Als zo veel van de verdedigingsmethodes vóór timing is zeer belangrijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nobles

Vroege Nobling

O.k. sinds het nobling is hier en u die dicht bij dat grote tweede dorp zijn tijd krijgen beginnen uit te breiden ruimte te zoeken zich. Maar wat de dorpen de beste dorpen zijn? Wat edel u en wat houdt u als landbouwbedrijven? U edele dicht of ver? Is het waard opheldering dat dorp voor het nobling? Eerst en vooral moet u edel krijgen en begrijpen hoe te om het te gebruiken. Ik veronderstel iedereen het uit van de hulpdossiers voorstelde, maar hier is het opnieuw: lvl 20 lvl 20 van HK Smithy lvl 10 Markt Dan kunt u uw acad, en na dat bouwen een muntstuk of een pakket, en uw edel duren. Nu u edel u hebt een doel vergen. Eerst indien u normaal niet edel van uw landbouwbedrijven voor uw eerste doel. Wat een goed landbouwbedrijf maakt en wat een goed edel doel maakt zijn 2 verschillende dingen. Een goed landbouwbedrijf heeft hoge middelen, heeft een goed edel doel goede troepenproductie. Wat u zoekt is niet het "volledige pakket". Uw doeldorp kan lage mijnen, of slecht landbouwbedrijf hebben, of gelijkaardig en nog een goed doel zijn. Wat u zoekt is een dorp dat een andere plaats van de troepenproductie kan zijn zodat u de troepen kunt nog sneller pompen. U kunt het in een goed dorp later maken. Zo aangezien u rond het verkennen van rapporten bekijkt zoekt u dorpen met hogere stallen en barracks. Smithy en het Landbouwbedrijf zijn ook belangrijk. HK en de Mijnen zijn nuttig, maar kunnen eerder laag zijn zonder slecht u te kwetsen. Dit zijn de grootste factor in het bepalen van een goed tweede dorp. U zou genoeg moeten bewerken zodat u het dorp van u kunt duwen andere tot u uw middelen en landbouw in uw tweede lopend dorp kunt krijgen, maar u wenst troepen ZO VLUG MOGELIJK, voor zich de landbouw van en het verzetten van tegen buitenbedreigingen. U bent in dit stadium het kwetsbaarst, net na het nobling van uw tweede dorp. U zette enkel een reusachtige investering in het krijgen dat het tweede dorp en waarschijnlijk een significant gedeelte van uw troepen verloor die het verkrijgen. Verder worden uw troepen nu uitgespreid tussen 2 dorpen, alhoewel u slechts 1 dorp met een leger hebt. Dit is waarom u een militair bolwerk voor een tweede dorp eerder dan een middeltoevluchtsoord wilt. Plus als uw landbouw correct zou u de meeste middelen moeten terugkrijgen die manier alhoewel het niet onder uw banner is, zodat nobling zou het u niet werkelijk veel helpen. Houdend dit in mening moet u zorgvuldig zijn wie u richt als u na een actieve speler gaat. (Nota: u hebt slechts werkelijk de optie om te gaan nadat een inactieve speler in TW 4,0 wegens het groeien verlaat. Als u bent spelend andere montages uw eerste zou edel altijd een actieve speler moeten zijn.) Bij het aanvallen van een actieve speler moet u omzichtig van hem en zijn buren zijn. Stel uit hoeveel stampartners voor hij in het gebied heeft, daar een kans is dat verscheidene van hen hem/haar tijdens dit kunnen steunen. Ook als u een gevoel voor zijn activiteitenniveau en logboek in patroon krijgt u kunt dat tegen hem gebruiken om de daling op hem/haar te krijgen Ook heeft de nabijheid een reusachtige plaats. Als s/he (1-3 gebieden) dicht is u zult zich snel kunnen bewegen en kon hen nemen alvorens zij weten wat gebeurde. Het zijn zij op de rand van uw 13x13, goed geluk u in voor een strijd zou kunnen zijn. Herinner me elk gebied uw doel is weg nog eens 60-90 mins is dat ELKE aanval u gaat nemen. Dat niet alleen meer tijd voor steun aan te komen, maar ook natuurlijke regeneratie van loyaliteit dat u tegen verder het verlengen van de inspanning zult moeten vechten. Ook moet u de troepenkosten overwegen. Nobling een actieve speler vereist u vaak om een significante hoeveelheid troops(else te ontruimen hij reeds een landbouwbedrijf) zou moeten zijn. U moet zorgvuldig zijn u kunt de verliezen behandelen en hen wegen tegen de mogelijkheid van steun. Gebruik de simulator en neem hier een slim besluit. Het is niet ongewoon om op speler en draai zelf in een edel doel nobling omdat u probeerde om teveel over te nemen en uw troepentelling doodde. Ik heb gezien velen een speler een goed edel doel ontruimen om steun te hebben in een afwerking van zijn gedecimeerde troepen komen, of zijn nobled omhoog of bewerkten net na het nobling van hun tweede dorp omdat zij verlaten om het even wat niet hadden. Ook vergeet niet dit uw landbouwtroepen die hier gedood worden zijn, moet u zorgvuldig zijn om hen niet te doden al de rest uw landbouw bent over. Er is geen magisch aantal, weegt het activiteitenniveau van uw gebied en uw bedreigingen. Waar in één geval ik voor 50% zou kunnen toestaan of zelfs 75% de slachtoffers in een ander scenario 25% of 20% zouden kunnen zijn te betalen teveel. Als altijd, leidt het doen van "juist" het niet altijd tot succes. De Methode van Nobling Er zijn hoofdzakelijk 2 routes van het nobling in TW, trein en golf. De trein is de standaardmethode en impliceert het verzenden van 4-5 nobles in zeer korte successie om een dorpsloyaliteit van 100% aan van u zo snel mogelijk te nemen. Andere, golfmethode, impliceert het verzenden van edele (s) veelvoudige tijden om de loyaliteit neer te werken en meer dorpen meteen te nemen. Elk heeft daar voordelen en nadelen. Correct gebruikt elk heeft zijn plaats en kan zeer efficiënt zijn. Treinen: + Snel, weinig tijd voor steun aan teller + Met grote timing en coördinatie zeer moeilijk zich te verzetten tegen + Concentreert uw aanval zodat kunt u uw vernietiging concentreren + Efficiënt bij om het even welke afstand - Gemakkelijk geïdentificeerd - De ongepaste timing kan ondoeltreffend teruggeven - De kans van aanbiedingen D aan doel "om te stuiteren" nobles - Vereist meer nobles Golven: + Minder nodig nobles + Niet zoals gemakkelijk geïdentificeerd + Spreidt D over meer dorpen uit + Vereist niet als nauwkeurige timing + De werken met moreel - Vergt meer tijd, die voor te verzetten tegen massasteun toestaat zich - Slechts efficiënte korte waaier - Spreidt uw inbreuk over meer dorpen uit - Vereist u om online langer te zijn aangezien u legers/nobles moet herhaaldelijk lanceren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HC van Openeye/de Strategie van de Kat

Een paar dingen die u zult moeten om begrijpen om me te volgen. 1) Maakt deze strategie eerst en vooral niet de meest wiskundige betekenis. Ik ben droevig maar welk werk op papier zelden in het echte leven werkt. Voor hen die denken dat het, u werkelijk meer blootstelling in RL en TW vergt. Ik ken niet van om het even wie wie 20k bijl van legers en toch het gebruiken van math gebruik maakt het meest efficiënte strat zou schijnen te zijn. 2) Deze strategie werkt niet voor mensen aan de omheining. Het is grotendeels helemaal of niets overeenkomst eenvoudig wegens teching grenzen. Als uw dorpen niet hebben teched HC aan 3 dan u HC niet kunt daar verzenden om te verdedigen. U verliest efficiënt teveel om en met LC in uw inbreuk te blijven u los uw capaciteit aan technologie HC aan 3. Ook is de uniformiteit eenvoudiger. 3) Deze strategie is oorspronkelijk Thar het meest minst op net) hoewel ik het een beetje hoofdzakelijk de katapulten wijzigde, aangezien iedereen langs de manier doet. 4) Als u zich niet kunt identificeren vervalst en niet kunt effectief tijd/stapel defensie u bij TW zult ontbreken, maar vooral bij deze strategie ontbreekt. 5) Dit werkt ook het best wanneer al uw dorpen het zelfde worden genoemd, eenvoudig samenstellingen de verwarring deze strategie uw vijand in kan zetten. 6) Overweegt ook wat ik van snelheden van W4 herinner. Hoewel het kan veranderen gebaseerd op uw wereld blijven de verhoudingen het zelfde. 7) Duidelijk is dit oude eenheden. Mijn HC strat: Gegroepeerde dorpen in 10 dorps tactische groepen die op proximity(Largely enkel voor organisatie worden gebaseerd en om verhoudingen) te handhaven. 6:3:1 Inbreuk: Defense:Scouts Aanvallend Dorp: 1250 (Ish) Assen HC 11500 200 Rammen Verdedigings Dorp: 1250 (Ish) Spears HC 11500 200 Katten Het Dorp van de verkenner: 5000 Verkenners 8500 (ish) Spears 200 Katten Techwise: Offensief: Sp:Sw:Axe:HC:Ram Defensief/Verkenner: Sp:Sw:Scout:HC:Cat Eerst, is het ding dat ik zou willen om nu op wijzen dat ik deze strategie aanwendde alhoewel mijn 100 + dorpen allen wat betreft waren. Dit is niet alleen voor uitgespreide spelers in feite het nog beter voor spelers werkt die gecondenseerd zijn. De manier deze strategie anderen slaat is niet in macht. Duidelijk, is uw gemiddeld leger betrekkelijk zwakker aan SP/sw & bijl/lc spelers. Wat u wint met is veelzijdigheid, snelheid die, behendigheid, en uw vijanden outsmarting ontmoedigt. Waarom zijn 1250 HC het magische aantal? Eenvoudig is het een saldokwestie. Het is gemakkelijk meegesleept te worden met HC en aangezien zij (statwise) zwakker zijn dan hun tegengestelden (LC/Sw). U wilt niet te veel één manier wegens een behoefte eenvoudig slingeren om evenwicht te handhaven. En hoewel 10k/1250 HC geen evenwichtige defensie is maar tegen de tijd dat u in de dorpen met 1250 HC voorkomt kunt u trekken binnen van verder uit en van aanvallende dorpen zult u vinden dat uw defensie HC zwaar zal zijn zoals het is. Verder gezien de assen in vergelijking met HC veel beter zijn op inbreuk zijn beter om hen het voordeel te geven en het saldo houden slingerde hun manier (meer zo dan u met LC). [ u]Defensive Strategy:[/b ] Aangezien het gemakkelijker is voor iedereen om het voordeel bij de defensie vóór inbreuk te zien die ik daar zal beginnen. SP/HC bouwt bijna 3x sneller, dit is alleen reusachtig. In oorlogstijd kijkt u een verbouwing in minder dan 2 weken eerder dan over een maand. Verder aangezien spears bijna 2x zo zoals swords(not werkelijk snel bewegen maar in behoefte voelt het als het) en uw steun beweegt zich bij de snelheid van de langzaamste eenheid kunt u a lot more van uw legers bewegen wanneer een verder nodig om zich te verzetten tegen. Dit wordt specialer wanneer u inlogt en slechts een uur of twee vóór de eerste stakingsklappen vindt. In tijden wanneer u de langzaamste eenheid niet kunt zien omdat u in registreerde werkelijk glanst deze laat strategie. Voorbeeld 1: U logt in om aanvallen op één uw dorpen, of op a te vinden nobled onlangs dorp die inkomend waren alvorens u nobled. In beide gevallen geen manier om de troepen en slechts 2 uren te identificeren tot zij raken. Met geplaatst SP/sw een defensie kunt zich u slechts in volledige defensie van dorpen binnen 2 gebieden van het doel en spears van 3 gebieden terugtrekken. De kansen zijn u hebben slechts 1-2 dorpen van D nearby(if u zijn gelukkig en het is dichtbij uw cluster). Zo kunt u beslissen hen binnen te roepen en zwaar in dat te verwachten nobled loses(especially walless dorp) of wacht het onlangs uit en voorbereidt een tegenoffensief. Niet heel wat opties en uw recht waar u tegenstander u wilt: het verliezen van een dorp, of het verliezen van een groot aantal troepen. Nu met HC strat hebt u a lot more opties. In 2 uren u kunt SP/HC van maximaal 3 gebieden hebben die away(nearly het aantal gebieden verdubbelen steun kan voortkomen uit) en trek HC weg van 7 of 8 gebieden. Dit geeft u dorpen 2-3defensive om te trekken volledige defensie van en, overwegend uw aanvallend dorp HC kunnen ook volledig verdedigen, waarschijnlijke 4-5 dorpen u kunt trekken HC van. (Misschien meer als u inbouwde een compacte cluster als ik.) In twee uren doet u die over het verschil van 20k/20k en 30k/10k HC spreken gelieve math voor me en me te vertellen welke defensie beter... zal steunen U zult minder verliest, minder muurschade lijden, en bevordert u zult verliezen troepen meer dan 8 dorpen toestaand u om uw legers in 1/4 (of minder) te herbouwen de tijdverzen losmakend in slechts 2 dorpen. Nu hebt u 8 dorpen die nieuwe rekruten van barracks en stal eerder dan het herbouwen van 2 dorpsbarracks pompen. Spreid uit verliest; Spreid de verbouwing uit Deze strategie glanst werkelijk wanneer uw dorpen wegens deze situatie dicht zijn die ik illustreerde. Dichter bent u dorpen verder de vijandelijke legers moet maart en korter uw steun neemt. De defensie werkt omdat het toestaat u om te minimaliseren defensie te stapelen u terwijl het maximaliseren van uw vijand verliest verliest. U die aren't doden met de vijand kijken aan te passen; eerder kijkt u om 4 of 5 of meer vijandelijke troepen voor elk slachtoffer te doden u neemt. In dit aspect zullen uw troepen door a lot more slagen bij de defensie dan met SP/sw strat duren. Soms hoewel u enkel whooped wordt. 1k + inkomend overal en alles in één keer. Uw SP/HC aren't zo krachtig zoals sw/SP zo hoe u overleeft? Voorbeeld 2: De slechtste vrees wordt gerealiseerd: Massieve inkomend, vele vijanden, en veel nobles. Zeker hebt u tijd om, 24 + uren aan effect te reageren, maar wat het gebruik is? Niet eerst paniek. Word enkel aan het merken van inkomend. Meer dan de helft van dat crap is ram vervalst, verkent, of legers zonder nobles. Kies nobles en de waarschijnlijke vernietiging uit. (Als om het even welke goede speler zou doen, juist?) De meeste grote verrichtingen van deze aard hebben slechte timing, misschien niet op individuele dorpen maar tussen dorpen. De edele trein op dorp "A" raakt 5 uren na dorp "B", Dorp "C" & "D" 2 uren later ect ect. Gissing wat elk van deze is? Een herhaling van Zeker voorbeeld 1. het is op de massieve schaal maar het is niet undefendable. Soms hoewel u genoeg defensie op tijd niet kunt daar worden, neer zijn de muren, daar is de timing meteen over verscheidene dorpen. Dan wat hebt u? U hebt de beste beschikbare zijsprongdefensie. Elk dorp heeft een defensiewachten om edel ergens te blokkeren. En terwijl u doden edel in sector A speelt, kan de sector B omhoog in 2 uren worden gestapeld om een vernietiging te doden of twee 2 uren later wordt bewogen om een vernietiging elsewhere(Not te blokkeren slechts steunt krijgen daar tweemaal zo het ertoe brengt snel huis om gehergroepeerde 2x te zijn zoals snel). Ik ben droevig maar SP/sw dit niet kan bijna eveneens doen. Uw inbreuken in SP/sw & een bijl/lc worden die weg aan één van beide edele verloren rug worden gelanceerd villages(not dat de dorpen zonder troepen zijn wat u in deze situatie) nodig hebt of op zelfmoordlooppas naar piss van uw aggressors(who gaat als zij slimme enkel zijsprong zijn). HC enerzijds hoewel het niet op papier kan kunnen houden, met een specifieke speler bij de controles en sitters om waakzaam te blijven bevindt u zich een echt schot bij het standhouden. Niettemin algemeen bekend er zijn sommige situaties waar u gaat sterven geen kwestie what(In die besparingspakketten insluiten en het lopen aan de rand is altijd een optie). Uiteindelijk vertragen zij. Na een week of twee van het intense vechten als dat waar u tegenstander geen echte vooruitgang krijgt zijn zij verbindend om te worden een weinig afgeraden. Verder na een week of twee kunt u de meesten waarschijnlijk hebben als niet elk van uw verliezen betaald voor en in de rijen klaar voor plaatsing tijdens volgende week. (Op voorwaarde dat u sterk hield) En als u verbrijzeld, geslagen goed dan, en vernietigd bent kunt u van een lang spel van "doden nog genieten edel." Vraag tijdopnemer Thar(Best ooit, staaf niets), hield hij weg MCD en w00t 3 maanden die nobles ontwijken. Hij kon nobles op een één seconde letterlijk doden train(but ik krijg van onderwerp). En geen betere troep kan voor een dergelijke situatie worden gevonden zoals HC. Zij zijn sneller en door het hebben van wat in elk dorp geeft u zich veelvoudige opties voor het geval dat u u eerst timingsvenster de weinig pogingen mist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
OE voortdurende HC/Kat Aanvallende Strategie:

Duidelijk worden uw aanvallende vernietiging verzwakt hebbend geen LC. De vergelijking van HC aan LC is vergelijkbaar met de vergelijking van LC aan Assen. Mathematisch zou het de meeste betekenis maken om alle bijlvernietiging te hebben. Maar wegens tijdterughoudendheid gebruiken wij LC, die ons beurtelings meer vernietiging toestaat omdat wij de vernietiging in minder tijd gebruiken en kunnen herbouwen dan enkel om één enkele bijlvernietiging te bouwen. Zo ook geeft HC ons de zelfde optie. Door HC in plaats van LC te gebruiken staat het ons toe om met meer aanvallende dorpen versus verdedigingsdorpen weg te gaan waarbij ons wordt toegestaan om meer vernietiging aan onze verwijdering uit te zetten zonder defensie te offeren. Zelfs met mijn 3:2 Inbreuk: De dorpen van de defensie heb ik dichter nog de defensie dan beter een 1:1(by de aantallen) aan een 2:3(considering het het stapelen voordeel) te mijner beschikking. Verder maken toegevoegde HC van de verdedigingsdorpen en behoorlijk gebruikte cats(if) meer dan het nadeel goed mijn vernietiging hebben. Deze strategie staat voor verscheidene verschillende strategieën toe die moeten worden aangewend zodat kan het tot het vijandenleven van timing uw veel moeilijkere aanvallen maken. Voorbeeld 3: Rechte voorwaartse opheldering/nobles aanvallen zoals 99% of de echte aanvallen zijn. Algemeen bekend, is dit waar slechts disadvantage(I hebben gevonden) zijn lelijk hoofd grootbrengt. U zo sterke vernietiging aren't aangezien zij zouden kunnen zijn. Oplossing: Verzend meer vernietiging. U hebt meer aanvallende dorpen nu, wend hen aan zo. Geen behoefte om om het even wat achter te houden u heeft nog de defensie in reserve (verdedigingshc zou niet behalve zoals moeten worden aangewend vervalst, zelfde met de katten). Nobles kunnen overal komen uit, verdedigings of aanvallend, en op voorwaarde dat u zich volledig undefended(which verlaat is een geen-nr geen kwestie wat strat, HC of Sw/LC, u) u zou moeten geen problemen hebben aanwendt. In feite toe staan deze situaties u om uw aanvallende HC te gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
om a snel te steunen onlangs nobled of onlangs nobled dorp aan-bent. Op voorwaarde dat zij reeds uw dorp "A" om aanvallend hebben geïdentificeerd te zijn kunnen zij het laten doorgaan voor een valse steun en de volledige trein wantrouwen aangezien fake(which voor me is gebeurd). Verder, geeft het uw verdedigingsdorpen die een kleine beet nobling daar te ontschorsen wanneer 1k de escorte van HC edel duurder makend de zijsprongstrategie een weinig voor uw enemies(also gebeurde). Nu op wat van een beetje onorthodoxe strategieën. Wat over de katapulten? Many(99.999%) de mensen houden op gebruikend katapulten na de aanvankelijke landbouw stages(if zij gebruiken hen bij allen) voor om het even wat behalve vervalsen. Ik geloof dit om een fout te zijn. Als de katapulten toen nuttig waren kunnen zij nu nuttig zijn. Eerst hebt u een dichtbijgelegen onuitputtelijke levering van flak fakes(those ergerend 100 + vervalst met willekeurige tijden van landen enkel te verwarren en te overweldigen). Tweede: Weet u wat 4 golven van 200 katten aan een ontruimd dorp kunnen doen? Tot ziens tot ziens HK; Tot ziens tot ziens Landbouwbedrijf. Weet u hoe lang het duurt om a te herbouwen maxed dorp wanneer het landbouwbedrijf en HK om worden verminderd te mompelen? Meer dan 3 maanden. Wanneer het landbouwbedrijf aan onder het bevolkingsniveau van het dorp wordt verminderd schuinen zij zelfs beginverbouwing af de muur of HK tot het landbouwbedrijf terug naar het positief is. Om troepen niet te vermelden. In minder dan 5 seconden kunt u een bloeiende troep producerend dorp in een troosteloos woestenijgoed voor slechts edele pakketten veranderen, die uw eigen troepen doden, en de landbouw/resources(unless verzenden u raakt de markten en acads ook). Voorbeeld 4: Uw het gaan speler X, s nemen/is hij van het een vrij goede strijd gelijke punten en dorp telling. U wilt het zo snel maken aangezien mogelijk maar werkelijk geen buitenkanthulp hebben. Buiten een weinig steun bent u op uw. U lanceert de aanvankelijke aanval, aan hem/haar kijkt het als een vrij rechte voorwaartse aanval. Goede timing, minder dan 5 tweede "edele treinen" enz. enz. De defensie wordt verplaatst naar teller en alles gaat zoals gepland, net tot de aanvallenklap. De "ram, ram, edele, edele, edele, edele" aanvallen bleek niets dan 2 rammen en 4 nobles(costing u whooping 4 pakketten). Maar de 6 ramsaanvallen in een rij die enkel als een treinvervalsing keek beëindigden omhoog het zijn 2 vernietiging die door 4 aanvallen van 50 HC en 200 katten worden gevolgd. Of als u echte sneaky kreeg, verdeelde u zelfs meer die katten omhoog in stakingen van 50 katten; het kijkt zelfs minder realistisch dreigend. Wanneer was de laatste tijd het dorp met 10 inkomend bij ramssnelheid werd verdedigd toen u anderen met edele inkomende snelheid had? Waarschijnlijk er te verdedigen niets daar waren, ooit worden zij zelfs lui en linker zou een inbreuk in het denken het te vrezen niets hebben van vervalst. In de aanvankelijke golf, die die verscheidene nobles en pakketten en de tijd verbonden aan hun verbouwing verliezen, gaat u zonder dorpen weg maar erin geslaagd om effectief 5-20% van de dorpen te vernietigen die het abilities(depending bestrijden op hoe u uw katten gebruikte). Herinner me de meer golven u de katten in minder u vereist in elke golf verzendt. 200 in een golf doen een fatsoenlijk werk, maar ik verkies 50 kattengolven. Nu zelfs de strijd enkel veel meer scheef in uw gunst werd. Dit biedt heel wat voordelen voor u aan indien behoorlijk uitgevoerd. Op de volgende golf van aanvallen s/heeft hij het gaan veel meer voorzichtig van die zijn ram vervalst. U kunt dit aan uw voordeel gebruiken wanneer u met echte nobles binnenkomt aangezien u een minder in termen van het stapelen kunt verwachten. Niet alleen dat, maar gelukkig u, u farms(goodgebruik van 30/30/30 van die HC bij de defensie hebt) dat middelen niet kan besteden om hen het you(supposing weg te houden u was een beetje plotseling op pakketten, aangezien ik me vaak vond, dit werkelijk hielp het nobling proces) verzenden. Misschien zult u zelfs zo gelukkig worden dat zij proberen om het dorp te steunen om u te verhinderen het te bewerken. Geen muren en geen capaciteit om muren te maken tot het een grote steunval, een aardige snelle en gemakkelijke manier maken om van die pesky troepen te doden. Het werkt goed echt niet aan goede spelers, maar noobs haat om dorpen te verliezen, en de stammen support(especially noob stammen) is altijd waarschijnlijk. Verder, zijn werkelijk vernietigde het ontmoedigen om uw dorpen te zien aan het punt van uselessness en kan zelfs op zichzelf hen ertoe brengen om het defensierecht op te geven toen en there(happened verscheidene keren). Ten slotte en hebt u het belangrijkst een efficiënt middel om moreel wegens puntverlies te bestrijden. Sta me toe om te verklaren. Zij kunnen die dorpen van de hand doen niet, tenzij iemand anders aan edel hen genoeg stom was. Als dusdanig worden zij met 8-9k geplakt richten elk van hen toevoegen aan somebody's score zonder om het even welk van de troepen verlaten die voordelen bouwen die punten normaal betekenen. Vandaar blijven zij opgeblazen met valse punten die, die hen houden omhoog in de moreelwaaiers hoger en hen verhinderen de "schildpad te gebruiken tot u te klein bent om" strategie te kwetsen. Effectief gebruikt, door die dorpen te bewaren om te zijn nobled u hebben het laatst een echte gemakkelijke manier om deze kerel in uw gamma te houden blijven van zijn goede dorpen bij uw vrije tijd plukken, die een andere zeer ontmoedigende totstandbrenging is wanneer u op de defensie bent. Dit is ook een groot middel om pesky steun tegen te houden of anders anderen spoedig af te raden van uw bijwonen om bijgevoegde dorpen te zijn. U steunt teveel niet na geraakt het worden in één of twee dorpen deze manier, en op zichzelf kunt een vraagteken voor mensen omhoog werkelijk werpen om te overwegen wanneer zij sturen steun of aanvallen tegen u U kunt een semi gecoördineerde stam werkelijk vertragen door het feit dat eenvoudig toe te voegen uw aanvallen van de ramssnelheid het potentieel voor dodelijkheid hebben. Verder is het groot omdat het een brand is en vergeet wapen. Zodra een dorp wordt ontruimd en door de katten razed is het werkelijk geen bedreiging voor een paarmaanden. Als dusdanig kunt zich u op andere dorpen bewegen en blijven het gebied gelijkmaken of uw overheersing beweren zoals nodig. Ten slotte als u een voorzijde hebt geen die u werkelijk door het nobling maar behoefte wilt uitbreiden wat veiligheid, enkel alle dorpen op de grens vernietigen. Geen troepenproductie geen zorgen. Werkelijk goed om een geen-man's land of krachtspelers rond u te creëren om op te houden met. Economische voordelen: Hoewel HC meer dan zwaarden of LC kostte, is het bijna allen in ijzer, dat het gemakkelijkste en goedkoopste middel is op de markten te krijgen. De klei wordt door de bouwers wordt gegeten zoals het hout dat. En het hout is altijd moeilijk te verkrijgen maar ijzer, als u binnen een surplus zijn ijzer hebt. En het is echte gemakkelijk om extra ijzer op de markt te verkrijgen. Bevorder de hoge ijzerkosten doet goed de hoge kleikosten van gebouwen en de hoge houten kosten van assen en spears in evenwicht brengen, en wanneer u pakketten opslaat is zijn ijzer dat altijd omhoog in surplus beëindigt zodat het aardig kunnen een voorraad in uw hebben maxed dorpen helpen de legers op uw grens herbouwen en onlangs verwierf dorpen. Daar hebt u het, mijn volledige strategie. vierde gerangschikt in W4 bij één time(though was het te tegelijkertijd toegewijde geen 100%) en nam 100 dorpen en 1 miljoen punten in minder dan 5 maanden van kras na hoofdzakelijk wordt omrand na de 4de plaats. Droevig is het zodat veel een boek, maar het is vrij geïmpliceerd en ik wilde leggen het verklaarde goed uit genoeg dat zowel newbs als de dierenartsen konden begrijpen. Ik geef niet om n00bs, omdat zij het niet hoe dan ook zullen lezen. Dank voor het vergen van de tijd te lezen en ik hoop ik enlighted enkelen van u in de wereld van HC heb. Ook, vele dank voor velen wie me voor de strategie crediteerden. Niettemin niet elk van zijn verdient gepast aan me, Thar veel meer dan me. De belangrijkste reden om de strategie te leren HC is dat vroeg of laat u in een oorlog zal worden gericht. Zodra dat gebeurt, zult u niet geven om verhoudingen en strategieën. Op dat punt het enige ding dat van belang is is hoeveel defensie per uur kunt accumuleren u om uw verliezen te vervangen. Absolute het snelst u kan defensiepunten bouwen is door spears, HCs en katten alles in één keer te bouwen. Aangezien de oorlog vordert, gaat u met veel spears, HCs en katten vinden, zelfs als dat niet uw aanvankelijk plan was. Deze strategie onderwijst u hoe te om hen effectief te gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Aardig geprobeerd, maar geef mij dan toch maar de engelse versie. Die begrijp je tenminste. :p
 
Bovenaan