Dé TW gids

DeletedUser6533

Guest
Ja, inderdaad, ik vind de Engelse makkelijker te begrijpen :p
 

DeletedUser

Guest
Valse Aanvallen

Ik weet dat sommigen wie dit lezen timing kunnen nog niet beheerst hebben een aanval maar zodra u krijgt dat onderaan u uw vaardigheid met valse aanvallen zal willen bevorderen. Er zijn drie basissoorten valse aanvallen, die met verschillende bedoelingen worden gebruikt. Zwerm: Deze valse aanvallen worden gewoonlijk samengesteld uit 5-250 verkenners en 1 ram of kat. Aangezien zij zich langzaam bewegen kunnen zij met een daadwerkelijke aanvallende aanval worden verward. Zij kunnen info krijgen, gewoonlijk zij enkel al matrijs. De zwerm vervalst gewoonlijk wordt gelanceerd 1 of 4 van een dorp (4 kunnen met nobles van een groter dorp worden verward 6000+pnt) door iedereen in de stam van elk dorp. Zij worden gelanceerd 1-5 uren alvorens een hoofdaanval begint. De zwerm vervalst hoofddoel is de tegenstander te verwarren en te overweldigen. Wat zou u doen als u 10-500 inkomende aanvallen van een stam had? Valstrik: Deze zijn vervalsen gelanceerd door mensen betrokken niet bij een aanval maar vastgesteld aan land alsof zij waren. De valstrikken hebben gewoonlijk zelfde makeup aangezien de Zwerm (verkenners en een ram/een kat) maar aren't willekeurig gelanceerd vóór een aanval vervalst. Dit zijn precisie vastgesteld en die op grote dorpen wordt geconcentreerd. De valstrik vervalst wordt gelanceerd op doelstellingen die meer dan één groot dorp hebben om het doel hopelijk te hebben zijn deftroepen te dun uitspreiden of het verkeerde dorp in een aanval verdedigen. Fanged: Veruit de meest geavanceerde en kwade vervalsing. Deze vervalsen worden gelanceerd aan land dicht bij onmiddellijk na een grote schaalaanval. Zij worden geconcentreerd op dorpen die reeds door "vernietiging" of andere ophelderingskrachten zijn geraakt. Deze vervalsen gewoonlijk worden gebruikt op grote enge doelstellingen die een tijdje aan nederlaag of in een grote schaaloorlog zullen nemen wanneer het doel lid van een vijandelijke stam is vooral als u beschikbare genoeg niet nobles hebt om hem te omranden. Fanged vervalst gewoonlijk bestaat uit 25-100 verkenners en 25 katten. Zij worden verzonden in 1 of 4 na een aanvallend na te bootsen leger nobles maar vernietigen in plaats daarvan de Gebouwen van het Landbouwbedrijf. Deze manier verzamelt zich dat van de doelstellingen niet kan worden herbouwd snel onbekwaam verlatend het doel kwetsbaar en om hulp naar zijn stampartners te verzenden is gedood. Leer goed deze. Zij zijn het tweede belangrijkste ding, na timing, aan het winnen tegen bekwame tegenstanders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Persoonlijke Allianties

De persoonlijke bondgenoten kunnen een zeer waardevol hulpmiddel op TW evenals een grote manier zijn om de tijd over te gaan. Maar hoe u juiste PA plukt? Hoeveel? En hoe/wanneer u hen vindt? Terwijl er geen "het juiste" way(nothing in TW heeft een "juiste" manier droevig) daar is heel wat wijzers zijn wij in verband met het onderwerp kunnen geven. 1) Ben niet in een haast om PA te krijgen. En keur enkel om het even wie niet als PA goed. Als allianties tussen stammen moet het van wederzijds voordeel zijn en de dingen vergen tijd zich te ontwikkelen. Een beëindigt de haastige PA overeenkomsten vaak tijden omhoog in u ondersteunend een zwakkere speler. U kunt werkelijk niet een goede rechter van een speler krijgen tot de landbouw een goed eind gevorderd is. 2) Krijg teveel PA niet. Terwijl er geen magisch aantal is, is er een echte mogelijkheid om teveel te hebben. Als bondgenoten kan in een stam blokkeren en uitbreiding verhinderen, teveel kan PA het zelfde effect hebben. Het is veel beter om 1-2 Persoonlijke bondgenoten te hebben die u weet u eerder dan 5-6 twijfelachtige degenen kunt tellen. Kwaliteit meer dan Hoeveelheid. 3) De hoge punten betekenen niet s/hij goed heeft. Ben niet fooled. Uw beter van het wachten om te zien of is die "goede" speler werkelijk goed eerder dan enkel het gaan met wat goed kijkt. 4) Krijg PA u kunt werken met en effectief communiceren. Dit kan login tijden, talen, strategieën, of om het even welk aantal kwesties behandelen. De lijn van de bodem zou PA het geen extra werk moeten zijn. 5) Wanneer het post van uw prospectieve PA(This gaat werkelijk voor de post van om het even wie) is eerbiedig en proberen om een goede eerste indruk te maken. U wordt slechts één kans bij een eerste indruk, maakt tot het telling. Bijvoorbeeld in de toepassingen was ik niet te betrokken bij inhoud, of wat uw vroegere ervaringen zo veel zoals waren hoe u communiceerde en al dan niet u de tijd vergde om intelligente post te schrijven. De eerste indrukken namen omhoog 50% van mijn besluit in verband met wie binnen te brengen. Dit omvat: de kapitalisatie - u weet het wie u spelt en (moet niet perfect, enkel goed zijn) paragrafen grammatica - stevige blokken van tekst is een te lezen spanning, breken dacht het omhoog uit de reacties - niet alleen spew generisch of het exemplaar/de deeg crap EERBIED -- de beste manier om de eerbied van een speler te verdienen het in soort moet terugkeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het verkennen .

Eerst U hebt één dorp met verkenners. 3k in de eerste maanden, dan poging het zal doen beetje bij beetje verhogen. Ik had nooit meer dan 8k, maar u kunt gaan voor zover u dit bent voor het echte verkennen, tegen grote gesteunde dorpen wilt, zwaar of tegen aanvallende spelers die zich met verkenners behandelen aangezien zij ook worden blootgesteld. Tweede. De verdedigings verkenners afhankelijk van de positie van uw dorpen, zouden u hen met 50 -400 verkenners, misschien meer voor zeer blootgestelde dorpen moeten beschermen. het is waar dat u wat kunt verzenden van uw het verkennen village(s)but daar bent sommige problemen die van met het stijgende aantal dorpen tonen. U vergeet om in sommige plaatsen te verzenden, krijgt u hen gedood en u vergeet opnieuw enz. zo opnieuw te versturen. Maar als u naar het aanwerven van gebied gaat en u niet de verkenners, ziet en beslist verkenners in elk dorp te bouwen, weet u altijd dat u hen moet hebben. Een ander probleem is dat u begint uw het verkennen dorpen af te voeren efficiënt makend hen minder. Wanneer u met verkenners aanvalt, hangen uw verliezen van de discrepantie tussen de 2 bedragen af. Meer- vrolijker. En als u zo veel om landbouwbedrijfruimte geeft, met defensie het niet van belang is, bouwt u een weinig meer in een het verkennen dorp als u aan zelfs de aantallen wilt. Derde en zeer belangrijk. Verkenners die als inbreuk worden gebruikt. In de het aanvallen dorpen als u iets tussen 50 en 200 zet zult u bonusinformatie krijgen die grote prijs voor u heeft, zelfs als u het gevecht wint: troepen in doorgang, middelniveaus, middelen in pakhuis enz. zo. Als u verliest en zij overleven en zij heel wat tijden doen, weet u minstens wat daar wordt verlaten. Zo, voor het aanvallen van dorpen, zijn de verkenners een must om dat dorp in te bouwen. Voor verdedigingsdorpen. Er zijn vaak wanneer u nobles daar bouwt. U dan ook bonusinfo hebben. Opnieuw moeten zij worden verzonden met vervalsen. Opnieuw bonusinfo. Zo verzamelt de belangrijkste reden voor verkenners intelligentie - iets waardevoller dan troepen en soms vaardigheid. Gebruik hen zo bij hun beste. Nota: Houd in gedachten dat veel van dit met oude eenheden in mening en de oude het verkennen regels wordt geschreven. Met nieuwe het verkennen regels en de inability(withoutvoorvechter) om buiteneenheden en het feit dat te zien het voor algemene zijsprongen toestaat om verkenners effectief te bestrijden vermindert het streng de doeltreffendheid van verkenners.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stammen

Of u een stam zoekt of probeert om één te leiden zelf, moet u kunnen identificeren wat een "goede" stam is, en welke kwaliteiten u daarin zouden moeten zoeken. Één woord: Activiteit Niets kan zonder activiteit gebeuren. Als de actieve leden en vooral aristo aren't u zijn gedaald. Ik geef niet als u 100 van de beste TW spelers hebt om het spel ooit te vereren, zult u een mislukking van een stam hebben als zij niet inloggen. Dit kan als een nrbrainer schijnen, maar u worden verrast hoeveel stammen talrijke gele of zelfs rode spelers hebben. Ik spreek niet alleen vroege wereld één van beiden, laat in het spel wanneer de spelers bored beginnen te worden het wordt zelfs nog meer prominate. Miljoen de puntrekening doet uw stam geen goed als er niet om het even wie bij het roer zijn om het te controleren. Als leider moet u dit erkennen en de beledigende leden schoppen. Vind een nieuwe actieve speler die de leegte zal vullen. Het kan niet het beste zijn voor het stammen rangschikken, maar wanneer het oorlogstijd komt zult u veel sterker en veel meer geschikt zijn. Het verder zal hebben van actieve spelers uw interne forums actiever houden en beter handhaaf de aandacht van de spelers binnen een stam. De dode forums zullen vaak in een dode stam vertalen. Verder is deze activiteit noodzakelijk voor verdere stammenbehoeften zoals efficiënte mededeling en capaciteit voor oorlog. Het volgende ding dat voor een stam zeer belangrijk is moet ervoor zorgen het tactiek is en de strategie uw eigen spelstijl aanpast. Een actieve agressieve speler gaat niet vaak zijn het gelukkige spelen in een stam van K die aanwerft of zijn rivalen eerder dan oorlogen met hen samenvoegt. Eveneens gaat een verdedigingsspeler niet vaak zeer comfortabel in stam een van de verspreidings uit agressieve "elite" zijn. Dit omvat ook dergelijke dingen zoals nabijheid van stamleden, coördinatie tussen spelers, en forum(in spel en wereld) aanwezigheid. Als speler moet u de soort stam vinden u wilt binnen spelen. Zorg uw het doel ook gelijken ervoor van uw stam. Als uw binnen dit spel om pretspel in een stam te hebben die voor dat zal toestaan. Als u daarin bent om de server te overheersen en langer mee te gaan dan, word lid van een stam met gelijkaardige doelstellingen. Er zijn vele manieren stammenoorlogen "om te spelen" ervoor zorgt met succes uw stamwerken met de manier u wilt spelen. Ik moet niet hier debatteren dat één type van stam beter is dan een andere. Enkel zeker ben dat het type van stam u zich bij gelijken uw speelstijl aansluit. Als u niet van uw stam geniet gaat het zeer moeilijk zijn om van de rest van het spel te genieten. Als leider moet u het erkennen en het type van spelers aanwerven die de "stijl" van uw stam aanpassen. Het volgende grote ding voor om het even welke stam om goed te doen is mededeling en samen met dat de gemeenschap van de stam. Als de stamleden elkaar van geen bedrijf zij aren't gaand genieten rond plakken of zeer bereid zijn en coördinaat met elkaar te steunen. U wilt de wens binnen de stam elkaar bijwonen om een natuurlijke reactie wegens een vriendschap te zijn binnen het spel, niet omdat de hertog of de oorlogsbevelhebber of wat er ook tot het opdracht gaf. Of die mededeling over igm voorkomt, zijn de forums, IRC, msn, skype, of een ander aantal plaatsen niet van belang. Wat van belang is is dat de stammenleden toestaan en willen krijgen elkaar zien slagen. Als aristo zijn er niet een u kan over dit doen. Of zijn daar of zijn niet. De enige echte invloed u hebt is in het aanwerven van de "juiste" spelers voor uw stam en in het arbitreren interne kwesties alvorens zij de stam apart scheuren. Voortdurend, kan de aristocratie van een stam een stam enkel zo gemakkelijk maken of breken aangezien de lidbasis kan. Nog sneller af en toe afhankelijk van de situatie. Er zijn verscheidene te zoeken dingen wanneer het bepalen van de sterkte van de aristocratie. Eerst zou de aristocratie uit de leiding van de stam, niet de andere manier rond moeten worden ontwikkeld. D.w.z. dat enkel omdat u een speler "baron" status geeft het niet tot hen een leider maakt. Het is de eerbied de leden voor bovengenoemde speler en hun bereidheid hebben te volgen die tot hen een leider maakt. De leiding leidt tot de aristocratie, maakt de aristocratie niet tot u een leider. Dat gezegd zijnde is het ook gemeenschappelijk dat er verscheidene leiders binnen een stam zijn die niet houden de officiële rang nog bij besluitvorming en beleid binnen de stam zeer betrokken is. Vaak zijn de tijden deze spelers enkele beste leiders in de stam en kunnen meer "macht" over het lidmaatschap houden dan zelfs de hertog. Verder zou de aristocratie moeten realiseren dat zij daar voor het voordeel zijn van het lid en dat zonder bovengenoemde leden zij geen stam zouden hebben. Velen een goede speler worden een slechte hertog wanneer zij de teugels van een stam nemen en opperste proberen te handelen overlord. Het schijnt ergens zij vergeten dit een spel is en die mensen die de rekening spelen dit voor vermaak, wat overmaatse ego doen verder niet opblazen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De leiding zou aan ledenzorgen moeten luisteren en egoïstische besluiten in veronachtzaming voor het lidmaatschap van de stam niet nemen. Allen het leidt tot is vervreemding van uw spelerbasis en uiteindelijk zult u waarschijnlijk een spleet binnen de stam veroorzaken. Dat moet niet zeggen dat u een "democratie" binnen de stam moet hebben. In feite heb ik geconstateerd dat de meeste democratische stammen de slechtste leiding van allen hebben. Zij zijn langzaam en vaak onbekwaam om, zonder centrale leiding, te reageren om behoorlijk te coördineren. De leiding moet sterk zijn, geëerbiedigd, en vooral actief. Als aristo niet rond niet kan leiden is. En een stam die geen lood is zal onvermijdelijk ontbreken. De leiding is daar om een reden, die hoofdzakelijk is, om de stam voor ontwikkelde doelstellingen te coördineren en te verenigen. Als om het even welk deel van dat is ontbreekt het missen van de leiding voor de stam, en de stam zal beurtelings voor de leiding ontbreken. In diplomatie zou een stam niet meer bondgenoten moeten hebben dan het vereist. Terwijl een lange lijst van vrienden die voor u "zullen vechten" krachtig kijkt heeft het zeer negatieve gevolgen geen die velen behoorlijk wegen alvorens zij een alliantielijst ontwikkelen. Verder overwegen vele stammen niet de duurzame vertakkingen van bovengenoemde allianties wanneer zij eerst worden ondertekend. Wat 2 maanden goed keek geleden kan overwerk vaak veranderen. Eerst elk en elk van die "bondgenoten" is een oorlogswachten om te gebeuren. Die bondgenoten gaan onvermijdelijk conflicten veroorzaken aangezien zij zich in buitenstammen uitbreiden en uiteindelijk gaan zij u uitnodigen om zich bij hen aan te sluiten. U wordt verplicht door de overeenkomst om hen te steunen. Veelvuldig zal het één van de slechtste tijden bedragen, terwijl u zelf uw eigen oorlogen van uitbreiding bestrijdt. Maar alles bij elkaar maar zeldzaamst van omstandigheden van dit scenario bekijkt u een situatie waar u zich enkel een nieuwe vijand verdiende. Als u weigert om de oorlog toen vaak in te gaan bekijkt u nog slechtere gevolgen in P&P en weerslag van uw vroegere "bondgenoten". Tweede is elke één van die "bondgenoten" één meer groep spelers u zich niet kunt uitbreiden in. Niet dat zijn altijd slecht, maar als u eerste doelstellingen in een verenigde stam heeft het niet vaak uw gaan de kans toe te staan om hen te nemen is. Dit zal u beurtelings dwingen om minder wenselijke doelstellingen aan te vallen. Dientengevolge zouden de nabijheid en de relatieve macht moeten worden overwogen wanneer het maken van allianties. U moet stammen plukken die u meer voordelen als bondgenoot dan als doel zullen aanbieden. Als u hen kon gemakkelijk overnemen zijn zij waarschijnlijk niet een goede bondgenoot en u beter van het zetten van die dorpen onder meer geschikt stammentoetreding, namelijk van u. Daarna moet u ervoor zorgen uw bondgenoten u, met elkaar en met het goed kunnen vinden. Heel wat schade is oorzaak met relaties wanneer u om tussen 2 bondgenoten wordt gedwongen te plukken omdat zij naar oorlog met elkaar gingen. Weinigen kunnen de "neutrale" kaart spelen en nog uiteindelijk worden geëerbiedigd. Verder zelfs als u en uw bondgenoten niet coördineerden allen langs zijn het gaan krijgen maken veel moeilijkere inspanningen en remmen verder de oorlogsinspanning. Als u op steun tussen uw stammen wegens politieke kwesties toen zij niet kunt zeker tellen aren't de juiste soort bondgenoten. De vijanden zijn enkel belangrijk zo zoals bondgenoten. U wilt altijd somebody hebben uw stam aanvalt. De nutteloze tijd voor een stam is dood. De spelers worden bored en zullen weggaan, en in het algemeen zult u snel uw stamdaling in daling zien. U moet groeien en aanvallen om een hoogste stam te blijven. Als uw leiding altijd op anderen wacht proberen om hen over te nemen zullen zij ontbreken. Bevorder een stam die altijd door fusies en het assimileren van spelers groeit zij zelden een goede lidbasis zullen handhaven die het weet hoe te om situaties in oorlogstijd te behandelen. Omdat wanneer u aan de bodem van TW neer zijn oorlog wordt. Bij het plukken van vijanden moet u verscheidene factoren wegen. U wilt een vijand die genoeg dichtbij uw stam kan gemakkelijk aanvallen. U wilt niet aanvallen rond de wereld moeten halverwege lanceren. Verder als zij dichtbij u zijn zullen zij meer strategisch grondgebied aanbieden dat de stam in de toekomst zal bijstaan. Een stam met één enkele grote kern zal een voordeel over stammen met vele clusters hebben. Verder gaat uw stam rente verliezen als zij allen binnen blued zijn. Het vechten is wat de daadwerkelijke spelpret maakt. U moet ook de bondgenoten van het doel en hun forumaanwezigheid wegen. Een stam met meer bondgenoten en een betere forumaanwezigheid zullen in meer buitenhulp brengen. Eveneens moet u uw eigen bondgenoten en forumaanwezigheid evalueren om ervoor te zorgen dat u uw vijand kunt behandelen. Het is niet onbekend in TW voor een stam om een andere in een oorlog dan teniet te doen maar in de volgende maanden wegens de doelstellingen bondgenoten en forumsteun worden vernietigd. Ook moet u de vaardigheid van de spelers van de doelstam versus uw wegen. Begrijp dat een stam niet de punten van een groter stam kan hebben hun kleinere stam vaak uit veel bekwamere spelers kan bestaan. Onderschat nooit een stam wegens hun van het lidtelling of punt totaal. Evalueer u zorgvuldig richten. Niets zal een van het stammoreel en forum aanwezigheid zoals een groot verwaande gerangschikte stam vernietigen die een oorlog losmaakt aan een kleine elitestam die het weet hoe te om te behandelen.
 

DeletedUser

Guest
Het Belang van Koningin

Luister niet aan wat deze zogenaamde "Dierenartsen" u, vertellen over wat u moet slagen aangezien een speler, zij horrifically verkeerd allen zijn! Was ooit hoe benieuwd spelers zoals Jamm en Thargoran, zelfs die n00b Openeye erin is geslaagd om in afgelopen werelden dit goed te doen? Zij luisteren aan Koningin! Juist dat, sta ik het meest verborgen geheim in de geschiedenis van TW te openbaren op het punt! Nu, is het noodzakelijk dat u aandacht aan dit deel van de draad besteedt, aangezien het meer dan waarschijnlijk de nuttigste informatie is te zijn zult u ooit als TeachU, of zelfs TW, lid ontvangen. U kunt enkel aan om het even welk lied van de Koningin luisteren niet en verwachten goed te doen, oh nr! Het lied moet aanpassen welk deel van TW tegelijkertijd te doen u gebeurt om. Hier zijn sommige voorbeelden van TW scenario's, en welke liederen moet luisteren u (de verbindingen zijn aan movies YouTube): Scenario 1 - een continentstam valt u aan, vecht u hen weg, dan in één nacht wordt u geplaatst aan stakingsrug en omrandt verscheidene spelers in één slag, en verlamt een paar meer. Om te winnen, moet u aan dit lied luisteren terwijl het versturen van uw aanvallen: Houd nu me niet tegen Scenario 2 - u wordt gevraagd om op een vijandelijke stam te spioneren. U komt, binnen en begint onderaan informatie tot uw stamleider over te gaan. Natuurlijk ontdekken de stammen u spioneert op er een lek moet zijn. Om te verhinderen wordt gevangen, moet dit lied worden gespeeld: De Onzichtbare Man Scenario 3 - u en uw stampartners (of misschien enkel u) wordt gedrukt omhoog tegen een muur van vijandelijke dorpen. Zij hebben hun voorlijn van dorpen gestapeld. Gebruikend één of ander gek strategisch plan verwart u uw vijand in het breken van hun stapels en het herroepen van steun. U en uw stam slaat dan in hun muur van dorpen. Dit lied moet worden gespeeld: Headlong Scenario 4 - u moet Openeye aan een andere speler, of zelfs een familielid (ik geloof ik eigenlijk één van mijn examendocumenten op de kerel schreef toen zij me om over iemand vroegen te schrijven ik eerbiedigde) beschrijven. Dit lied zal u uit met uw beschrijving helpen: De Koningin van de moordenaar Scenario 5 - u hebt meer de landbouwinvallen gestuurd dan u kunt tellen. Speel dit lied om om het even welke troepen in de dorpen te verzekeren u uw geslacht te worden mensen stuurde: Een andere men bijt het Stof Scenario 6 - u wilt de volledige TW wereld, allen door zich overheersen. Dit zal u helpen deze ongelooflijke prestatie bereiken: Ik wil het allen Scenario 7 - u vervult een essentieel deel van de aanvalsplan van uw stam op een vijand. Als dit ontbreekt, wordt u geschroeft. Al uw aanvallen van de stam zullen vergeefs zijn. Wat zal meer uw vijand is bij perfect machte om terug bij u te slaan en opleggend wat ernstige pijn op u en uw bondgenoten zijn. Dit lied zal u om door het helpen te krijgen: Onder Druk Scenario 8 - uw stam staat onder een massieve aanval te vallen op het punt. U moet een manier vinden om moraal te herstellen, zich anders bevindt uw stam geen kans. U verzendt hen al dit lied: Wie wil voor altijd leven Er zijn veel meer liederen van de Koningin, die u in verschillende scenario's kunnen uit helpen, maar ik zal u verlaten om wat voor uzelf te weten te komen. Herinner me, zonder Koningin u bij TW zult ontbreken. Een Hartstochtelijke Gids, voor Ontwikkeling van TW de Capaciteit van de Speler, die door Lord Hellz wordt geschreven De lijn van de bodem: Heb pret; dit is een spel na allen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rudo, stop er aub mee. Dat is gewoon crapnederlands dat niemand verstaat. ;)
 

DeletedUser659

Guest
sinds wanneer zijn engelse spelers goed.... zelfs die troepen samenstellingen van hem zuigen...
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goede guide, alleen zou ik andere troepen samenstellingen gebruiken bij aanvalsdorpen. Wat mobile verdediging hebben in de vorm van ZC en veel kata's hebben is altijd handig. Een stuk of 100 scouts in ieder dorp is ook handig voor het geval een scout dorp leger doodloopt of je er laat bij bent. In de aanval geef ik toch de voorkeur aan LC vanwege meer aanvalspunten en dat ze zo lekker raiden mocht dat aan de orde komen.
 

DeletedUser

Guest
sinds wanneer zijn engelse spelers goed.... zelfs die troepen samenstellingen van hem zuigen...

Die combinaties van troepen lijken raar voor jou, voor anderen én voor mij. Maar dat komt niet omdat de spelers die dit gebruiken slecht zijn, dit komt omdat ze nog op een hoger niveau spelen met een hogere activiteitsgraad. Dus een beetje respect mag ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Maar dat komt niet omdat de spelers die dit gebruiken slecht zijn, dit komt omdat ze nog op een hoger niveau spelen met een hogere activiteitsgraad. Dus een beetje respect mag ook wel.

loel.gif
 

DeletedUser

Guest
1. het is bekent dat heel veel noobs op .net spelen
2. ik heb gehoord dat het nieveau op .net gemiddeld lager is
3. ik geloof niet dat je met deze troepensamenstelling ver komt. misschien op .net. maar niet op .nl
4. de troepen samenstelling levert je geen voordelen (mijn mening) In een dorp met 11k speer kom ik snel langs met een bijl-off en het dorp is clean.
5. heb ik de tutorial niet gelezen, alleen jullie citaten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal een keer heel snel uit proberen te leggen hoe zijn troepentactiek werkt, aangezien nog steeds veel mensen het zo te merken niet begrijpen.
Defence Dorpen;

1250 ZC
ongeveer 11500 speer (eigenlijk gewoon de boerderij opvullen als je de andere 2 genoeg hebt, het -ish staat voor ongeveer)
200 KATA

Het idee is niet om zo sterk mogelijke troepen te hebben, dat kan iedereen wel opzoeken in de hulp. Het idee is dat je een unit uit de kazerne hebt, speer, een unit uit de stal, ZC, en een uit de werkplaats. Dit betekend dat je als je aangevallen bent, je de troepen over 3 plaatsen uit kan spreiden, en het dus een stuk sneller terug gebouwt is, dan wanneer je alleen speer/zwaard hebt. Want dan bouw je 20000 troepen achter elkaar in de kazerne, en bij deze tactiek ÷13000 troepen verdeeld over 3 gebouwen. Je bouwt dus veel sneller terug. Aangezien je sneller terug bouwt dan de tegenstander troepen terug bouwt, put je hem als het ware uit, omdat je steeds zijn aanval weer af kan slaan. Hopelijk is het nu iets duidelijker, de rest zoek je zelf maar uit. Ik weet ook niet of alles wat ik typ waar is, het is alleen hoe ik het opvat ;)

PS; kaneel, als je de tut niet eens leest, heb je ook niet echt een reden om te zeggen dat het al niet kan werken op de .nl server. Wat je in de quotes leest is hoe anderen, misschien slechtere spelers het inteprenteren, en dat is vaak niet waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan