Curam vs. Astra [Star Wars]

Reactiescore
1.094
Ach man, de meeste dorpen van threer liggen daar al 2 weken tot meer dan een maand, alle dorpen hadden gestackt kunnen zijn, en als de troepen van de dorpen zelf waren gebruikt om te snipen/ te backtimen of blocken, kan je met dat cluster wat threer heeft gewoon fatsoenlijk deffen hoor. Het is lastiger, dat wel maar nog steeds geen excuses. Sylar ftw zat bij ful ook in een dergelijke situatie, die had toen goed en fatsoenlijk gedeffed, die verloor niet na de eerste beste aanval wave gelijk 20 dorpen.

Fedei ea konden gewoon op korte afstand ook nog helpen. Veduki melde dat hij dat ook had gedaan.
En nog is er bijv om 8 uur weer een dorpje verloren door threer.

Gewoon een slap excuses die jump dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Je noemt het een zwak excuus omdat je weet dat het waar is en daarom toch een stukje minder knap is.

Typisch Astra gedrag. Als het wederzijds was, was het verhaal opeens compleet logisch voor je geweest. Lachwekkend.
 

DeletedUser

Guest
Je noemt het een zwak excuus omdat je weet dat het waar is en daarom toch een stukje minder knap is.

Typisch Astra gedrag. Als het wederzijds was, was het verhaal opeens compleet logisch voor je geweest. Lachwekkend.

Hoe vaak hebben Astra* accounts gejumped?
 
Reactiescore
1.094
Of het de enigste reden is weet ik niet, want het deffen gaat makkelijker vanuit een goed cluster.
Maar dat speelt ja.

@ lllolll king, het is niet waar omdat threer zoals gezegd daar al 2 weken tot meer dan een maand vele dorpjes heeft, deze dorpen hadden gewoon gestackt moeten staan, en de troepen die er daar dan waren (niet zonnn zijn schuld als ze niet gemaakt worden) moeten gebruikt worden om te deffen. Bovendien, fedei en veduki ea kunnen hem gewoon helpen....

Dus dat ze buiten zijn hoofdcluster liggen ,tja dat kan maar het is gewoon met enige moeite prima om te deffen dat zijcluster. En dat is schijnbaar niet genomen, en dat ligt niet aan zonnn zoals dus wordt beweerd, maar aan threer.

Begrijp Zonnn dan ook maar al te goed dat hij niet een 1v1 wil spelen tegen een fatsoenlijk cluster. Vooral ook omdat hij dan wel zou worden afgetroefd. Dus smoort hij meteen de jumpdorpjes.
Ff voor de record, zonnn had front tegen veduki en speed, veduki heeft 1 van de mooiste clusters, en dat van speed sloot er prachtig omheen, toch positieve stats. Nu heeft/had ie met meerdere spelers front weliswaar front waarvan de tegenstander geen geweldig cluster had, en nog steeds positieve stats. Dus ook dit argument vervalt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Of het de enigste reden is weet ik niet, want het deffen gaat makkelijker vanuit een goed cluster.
Maar dat speelt ja.

@ lllolll king, het is niet waar omdat threer zoals gezegd daar al 2 weken tot meer dan een maand vele dorpjes heeft, deze dorpen hadden gewoon gestackt moeten staan, en de troepen die er daar dan waren (niet zonnn zijn schuld als ze niet gemaakt worden) moeten gebruikt worden om te deffen. Bovendien, fedei en veduki ea kunnen hem gewoon helpen....

Dus dat ze buiten zijn hoofdcluster liggen ,tja dat kan maar het is gewoon met enige moeite prima om te deffen dat zijcluster. En dat is schijnbaar niet genomen, en dat ligt niet aan zonnn zoals dus wordt beweerd, maar aan threer.


Ff voor de record, zonnn had front tegen veduki en speed, veduki heeft 1 van de mooiste clusters, en dat van speed sloot er prachtig omheen, toch positieve stats. Nu heeft/had ie met meerdere spelers front weliswaar front waarvan de tegenstander geen geweldig cluster had, en nog steeds positieve stats. Dus ook dit argument vervalt.

Deffen via een goed cluster is makkelijker ja, maar je hebt meestal ook alleen meerdere clusters als je in een stam zit die samenwerkt en def naar elkaar stuurt als daarom gevraagt word.
 

DeletedUser

Guest
Allemaal jumpdorpjes zonder ondersteunend cluster. Kortom, losse clusters van 20-30 dorpen.

Mocht Zonnn die bij mij hebben, wordt hij ook compleet van de map gespeeld.

Faal.

Hij had die edeltjes ook kunnen gebruiken om lekker bij zijn eigen cluster te kunnen edelen.
Dit is gewoon pure hebzucht die prachtig word afgestraft punt..

Enigste reden dat Astra accounts niet jumpen is omdat ze alleen aan hun eigen front denken, niet dat van stamgenoten.

Bullshit rimpie, de enige rede dat Astra* spelers niet jumpten is omdat alle Astra* spelers een front hadden.
Dus waar Nilva, FUL, Goh en Curam hele stukken rim hebben. Heeft Astra* overal front. Dus ik weet dat je debiel bent en vergelijkingen maken niet je sterkste punt is, maar laat het svp niet zo merken wil je?
 

DeletedUser

Guest
Accounts zijn niet gejumpt, wel spelertjes verhuist van account e.d. ;)

Hoe is het verder met je Robbie:rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
Allemaal jumpdorpjes zonder ondersteunend cluster. Kortom, losse clusters van 20-30 dorpen.

Mocht Zonnn die bij mij hebben, wordt hij ook compleet van de map gespeeld.

Faal.

Accounts zijn niet gejumpt, wel spelertjes verhuist van account e.d. ;)

Hoe is het verder met je Robbie:rolleyes:?

Spelers die overstappen is gewoon ter versterking van acci's das overal en valt absoluut niet onder het kopje jumpen.
Waarom vraag je hoe het met mij is met een sarcasme smiley, beetje raar maar oke. Ik vermaak me redelijk atm en jij?
 

DeletedUser

Guest
Spelers die overstappen is gewoon ter versterking van acci's das overal en valt absoluut niet onder het kopje jumpen.
Waarom vraag je hoe het met mij is met een sarcasme smiley, beetje raar maar oke. Ik vermaak me redelijk atm en jij?

Hmm sarcasme smiley is bij mij altijd deze: :eek:
:rolleyes: deze smiley is deze keer gewoon geïnteresseerd bedoelt! ;)

Ik vermaak me ook wel, chill in ploegendienst op stage, dus kan lekker veel online zijn en heb toch nog veel tijd over voor een leven.. :)
 

DeletedUser

Guest
Heb je het beter dan bij mij geflikt, hoe lang moet je nog? Ik ben klaar in precies een maandje :)
 

DeletedUser

Guest
ik ben volgend jaar begin mei klaar met stage (40 week) dat bij twee verschillende bedrijven. De schoolvakanties heb ik nog wel gewoon vrij ;)!
 

DeletedUser35742

Guest
Hij had die edeltjes ook kunnen gebruiken om lekker bij zijn eigen cluster te kunnen edelen.
Dit is gewoon pure hebzucht die prachtig word afgestraft punt..



Bullshit rimpie, de enige rede dat Astra* spelers niet jumpten is omdat alle Astra* spelers een front hadden.
Dus waar Nilva, FUL, Goh en Curam hele stukken rim hebben. Heeft Astra* overal front. Dus ik weet dat je debiel bent en vergelijkingen maken niet je sterkste punt is, maar laat het svp niet zo merken wil je?

Niks hebzucht, maar gewoon graag front met je faalstam willen hebben. Over jou en dingen snappen gesproken...
 

DeletedUser

Guest
Niks hebzucht, maar gewoon graag front met je faalstam willen hebben. Over jou en dingen snappen gesproken...

front met een 'faalstam' en dan toch tientallen dorpjes verliezen.
En dan claimen dat het 'geen fout was. De beste optie, maar toch hopeloos'. Klinkt logisch, aight?
 

DeletedUser

Guest
Niks hebzucht, maar gewoon graag front met je faalstam willen hebben. Over jou en dingen snappen gesproken...

Ik heb ervoor gestudeerd kunnen we van jouw niet zeggen hé :p
Als je laatste educatieve bezigheid met blokjes spelen in groep 8 is...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Deed jij dat nog in groep 8? Wat doe je nu dan? 3x3?
 

DeletedUser

Guest
Deed jij dat nog in groep 8? Wat doe je nu dan? 3x3?

Ik studeer misschien? Tevens heb ik gezegd dat Hokuz dat deed niet ik, dus jouw aanname is gebaseerd op drijfzand maatje..
Beter lezen.. Want ook al zeggen mensen dat domme vragen niet bestaan, ze bestaan wel degelijk ;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik heb ervoor gestudeerd kunnen we van jouw niet zeggen hé :p
Als je laatste educatieve bezigheid met blokjes spelen in groep 8 is...

Dit kun jij ook niet baseren op feiten. Je gooit deze opmerking op in de hoop iemand stil te krijgen. Dat is mislukt. Ik mis de argumentatie. En in jouw geval, ook onmogelijk te bewijzen ;)
 
Bovenaan