Curam vs. Astra [Star Wars]

DeletedUser

Guest
Amat Victoria Curam versus Astra*.

Een oorlog welke een logisch gevolg was van een zwakke, angstige daad. Voor de zoveelste keer het recruteren van direct omliggenden. Natuurlijk is het niet iets om trots op te zijn,het recruteren van naasten is voor Astra* inmiddels de zoveelste keer.

user_image.php
versus
lachende-vijfpuntige-ster-stijl-sleutelhanger-met-zachte-kunststof_utjotl1274684423927.jpg


De oorlogsverklaring van Curam:
Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Welkom in een onzekere tijd op deze wereld. Want we gaan een gezellige tijd tegemoet komen van de superenormcooleformidadische Curamiaantjes die jullie hoogstwaarschijnlijk hebben onderschat maar toch gaan winnen door hun speciale schoonheden die dienen onder het bewind van onze almachtige opperhoofdensysteem.

Bananen op je bakkes van,
Lil-john, Koen840, Therion, Ome-toby, Beguiling, Baddream, Diastra, Ithyphallophobic, Fedei defensor, PowerWithStyle, ThreeR, Julius-Caesar, Wortel69, Pacellino, Force Breaker.

Situatie voordat er zwak gerecruteerd werd:
5y8fao.png

Huidige situatie:
a451q8.png

Daarnaast is de huidige situatie ook dat Curam duidelijk domineert tegen de nieuwe spelers.

Zijde 1:
Stammen: Curam
Zijde 2:
Stammen: Astra*
Spelers: benzy8, Notorious P.I.G., mitchel39, sandam, masterman36, HolyPunsh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 7
Verschil: 221

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,179,938
Kant 2: 68,107
Verschil: 2,111,831

chart


We hebben vrij weinig clears verstuurd om dit voorelkaar te krijgen, als dit "Astra's nieuwe aanwinsten zijn", dan ben ik benieuwd wat voor een ondersteunings-moordkuil dit worden gaat.. :rolleyes:


Trouwens, we hebben geen spionnen nodig, hoe het internt geregeld wordt kun je hier zien..
2mflnyd.jpg

Dan wil ik natuurlijk afsluiten met een wijs gezegde..
11jnpqf.jpg

Bananen op je bakkes van,
Lil-john, Koen840, Therion, Ome-toby, Beguiling, Baddream, Diastra, Ithyphallophobic, Fedei defensor, PowerWithStyle, ThreeR, Julius-Caesar, Wortel69, Pacellino, Force Breaker.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Succes Curam! Ik zal jullie altijd helpen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58516

Guest
Eindelijk, :) (luie lil-john )

Allen succes, ( meer voor curam natuurlijk) & die recruits zijn vrij simpel te verklaren , Puntengeilen
 

DeletedUser58043

Guest
Succes Curam met deze oorlog zullen jullie nodig hebben!
wij ook denk ik!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser58043

Guest
Nou je gaat me niet zeggen dat wij niks aanbrengen aan Curam jammer dat ik niet aan het front zit :( Ajo ik heb me vriendjes van GOH nog :D
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk, :) (luie lil-john )

Allen succes, ( meer voor curam natuurlijk) & die recruits zijn vrij simpel te verklaren , Puntengeilen

Nee luie Loth, niet het hele account is lui hoor :eek:

Het heeft iig een poos mogen duren, maar hopelijk is het het wachten waard geweest.
 

DeletedUser

Guest
Amat Victoria Curam versus Astra*.

Een oorlog welke een logisch gevolg was van een zwakke, angstige daad. Voor de zoveelste keer het recruteren van direct omliggenden. Natuurlijk is het niet iets om trots op te zijn,het recruteren van naasten is voor Astra* inmiddels de zoveelste keer.

user_image.php
versus
lachende-vijfpuntige-ster-stijl-sleutelhanger-met-zachte-kunststof_utjotl1274684423927.jpg


De oorlogsverklaring van Curam:


Situatie voordat er zwak gerecruteerd werd:
5y8fao.png

Huidige situatie:
a451q8.png

Daarnaast is de huidige situatie ook dat Curam duidelijk domineert tegen de nieuwe spelers.

Zijde 1:
Stammen: Curam
Zijde 2:
Stammen: Astra*
Spelers: benzy8, Notorious P.I.G., mitchel39, sandam, masterman36, HolyPunsh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 7
Verschil: 221

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,179,938
Kant 2: 68,107
Verschil: 2,111,831

chart


We hebben vrij weinig clears verstuurd om dit voorelkaar te krijgen, als dit "Astra's nieuwe aanwinsten zijn", dan ben ik benieuwd wat voor een ondersteunings-moordkuil dit worden gaat.. :rolleyes:


Trouwens, we hebben geen spionnen nodig, hoe het internt geregeld wordt kun je hier zien..
2mflnyd.jpg

Dan wil ik natuurlijk afsluiten met een wijs gezegde..
11jnpqf.jpg

Bananen op je bakkes van,
Lil-john, Koen840, Therion, Ome-toby, Beguiling, Baddream, Diastra, Ithyphallophobic, Fedei defensor, PowerWithStyle, ThreeR, Julius-Caesar, Wortel69, Pacellino, Force Breaker.

Jongen, je hebt die foto niet goed gedaan :(
Mijn gehele afronding is niet toegevoegd! Grr.
 

DeletedUser50831

Guest
Kansloze reactie van een kansloze leider van een kansloze stam.

Gogogo Curam! W16 is van Curam+Nilva!:)

Hoe kun je zo'n topic nou serieus nemen als de stamnaam fout wordt gespeld, het plaatje niet klopt, etc.
Als je naar het Nilva - Astra* topic kijkt zie ik wel een degelijk bericht.

Maargoed, jou kan ik ook net zo min serieus nemen met zo'n reactie.
 
Bovenaan