Contests Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Alweer een topic van mijn kant, dit maal over contests.

Nadat de eerste ronde Gok de Top in mijn ogen best geslaagd was, vroeg ik me af wat voor forumcontests er in de toekomst gewenst zijn - if any at all :p

Ik kan zelf wel kiezen wat het gaat worden, en besluiten dat jullie het daarmee moeten doen, maar dat lijkt me niet leuk. Vandaar dat ik de vraag heb: wat zouden jullie willen?

Ik heb een aantal opties met contests uit vorige werelden gepakt, die over het algemeen wel leuk zijn.
Kies vooral je favoriet uit en stem erop in de poll! Mocht je zelf een idee hebben voor een contest, dan moet je het vooral zeggen.

Ik wil contests op dit forum een regelmatig iets gaan maken, omdat ik het leuk vind om te doen en ik hoop dat het misschien wat nieuw leven naar het forum brengt. Mensen zullen komen voor de PP's die ze kunnen winnen, en hopelijk blijven ze hangen. Hoevaak ik dingen ga organiseren weet ik nog niet, dat ligt een beetje aan hoe snel m'n voorraad PP gaat, hoeveel ik mag opvragen aan het CM en hoeveel bijvoorbeeld @The Minion en @SC Beast. willen sponsoren <3 Ik zit zelf te denken aan eentje per 2/3 weken, misschien een maand voor wat uitgebreidere contests met grotere prijzenpotten.

Ik zal hier een aantal voorbeelden van de opties posten:

Promoot je Account!
Het Mooiste Profiel
Ontwerp een Eenheid

Ik hoop dat jullie dit initiatief een beetje kunnen waarderen, het lijkt mij in ieder geval heel leuk!
 
Reactiescore
2.508
Inno doneert meestal 500 pp's bij een door een mod organiseerde contest ;)
 
Reactiescore
2.508
Er zit geen limiet aan, tenminste heb ik nog niet meegemaakt. Meestal zorg ik voor ~2 contesten per maand en tot nu toe vinden ze dat goed :p
 
Reactiescore
1.019
ik zou ontwerp een eenheid niet doen , voorderest zijn het leuke contest als er genoeg animo voor is
 

Deleted User - 487871837

Guest
ik zou ontwerp een eenheid niet doen , voorderest zijn het leuke contest als er genoeg animo voor is

Waarom zou je dat niet doen?

Heb je nog een voorkeur of maakt het je niet zoveel uit?
 
Reactiescore
1.019
persoonlijk ben ik niet zo creatief. daarom zal ik het niet doen want ik kan het niet :p

daarnaast denk ik dat je heel weinig inzendingen krijgt, omdat veel amdere mensen ook niet creatief zijn

promoot je acc vind ik altijd leuk, net zoals rate de pedofiel

stomme autocorrectie bedoelde natuurlijk profiel xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Thanks Max, Maar Duncan krijgt de credits op dit forum ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alright, het gaat redelijk gelijk op tussen Gok de Top en Promoot je Account.

Iemand nog een specifieke voorkeur?
 
Bovenaan