[Wedstrijd] Ontwerp een nieuwe eenheid voor W22

DeletedUser58575

Guest
Ontwerp een nieuwe eenheid voor W22!​

Klik op deze link voor alle geselecteerde inschrijvingen en hun beschrijving!

Linkje!

Kort maar krachtig. Welke eenheid zou de allerstoerste, beste, geweldigste, origineelste en meest onzinnige eenheid zijn om toe te voegen aan het spel? Dit kan bijvoorbeeld iets serieus zijn, zoals een stormram die wel sneller loopt dan gewone rammen, maar minder schade aan muren doet. Echter, het mag ook het meest idiote idee ooit zijn! Denk aan vliegende olifanten, toverende schildknapen, en musjes! Misschien denk jij wel dat TW echt absoluut geen leuk spel meer is zonder een bereden edelman die tweemaal zo veel muntjes kost maar sneller reist! Ook kun je hierbij denken aan een eenheid die je handig zou kunnen gebruiken tegen een bepaalde stam, aangezien het puur voor W22 is! Kom met een originele beredenering is dan het devies! De keuze is aan jou, de mogelijkheden zijn onbegrenst!



Om mee te doen dien je in te vullen:
1. Naam die je aan de eenheid geeft.
2. Een praatje over de eenheid [een idee van de gevechtsstats, waar zijn ze goed tegen, waartegen niet, in welk gebouw recruteer je ze, waarvoor kun je ze gebruiken?]
3. Ridderwapen [welke naam zou het ridderwapen voor deze eenheid krijgen, wat voor bonus zou dit wapen moeten geven?]
4. Waarom is dit de meest geniale eenheid ooit? [laatste kans om de stemmen te winnen]


Regels:
1. Alle deelnames moeten voldoen aan de spel- en forumregels.
2. Om in te sturen dien je óf W22 te spelen, of minstens 100 posts op het W22 Algemeen Forum hebben!
3. Maximaal 1 inschrijving per kandidaad.
4. Alle deelnames dienen in het topic van deze wedstrijd gepost te worden, pm telt niet mee als deelname.
5. Minimaal 4 inschrijvingen vereist om de wedstrijd door te laten gaan, omdat er anders geen verliezers zijn :p
6. Plezier hebben!!!


Stemmen:
Dit topic zal 1 volle week open blijven voor inschrijving. De deadline is Maandag 19-03-2012 om 12 uur 's middags. Alles wat na de middag van die dag wordt ingezonden zal helaas niet meer meegeteld kunnen worden.
Stemmen zal ingame plaatsvinden om te garanderen dat er niet gecheat wordt en er niet spelers van andere werelden hier komen stemmen op hun vriendjes. Dit ingame stemmen zal plaatsvinden aan de hand van een ingame poll. Nadere informatie volgt spoedig.


De te winnen prijzen:
1ste prijs - 200 pp
2de prijs - 100 pp
3de prijs - 50 pp
De winnaar (plaats 1) zal vertegenwoordigd worden in het Tribalwars Weekblad!


Voorbeeldje:

Naam: Gigantische slak

Over de eenheid: Gigantische slakken kosten 250 boerderijplaatsen. 50 hiervan zijn gewoon boeren, maar die worden gevoerd aan de gigantische slak... Hun snelheid is geklijk aan die van een edelman. Ze hebben geen aanvals- of verdedigingsstats. Maar, iedere keer dat de gigantische slak een dorp aanvalt met minder dan 500 boerderijplaatsen aan verdedigende eenheden, verliest het verdedigende dorp een level aan de boerderij... (Hier zit een logica achter! De verdedigers gooien zout op de slak, maar beschadigen hiermee hun eigen gewassen en akkerland. Maar, als ze met genoeg zijn, dan kunnen ze de gigantische slak gewoon pletten, daarom dus meer dan 500.) Maximaal 2 gigantische slakken kunnen deelnemen in 1 enkele aanval, en als je 2 slakken stuurt heeft de verdediger dus al 1000 boerderijplaatsen aan verdedigers nodig. Bij 3 slakken wordt dit dus 1500. Gigantische slakken hebben dezelfde snelheid als edelmannen, dus je kunt ze gebruiken als afleidingsmanoeuvre door fake treintjes te sturen met slakken. En als de verdediger dan dat treintje sniped, in plaats van stacked, dan is de boerderij van dat dorp mooi flink wat verlaagd. Echter, doordat ze 250 boerderijplaatsen in beslag nemen, kunnen ze niet té grootschalig gebruikt worden.

Ridderwapen: Numemons kwijl. Je kunt tot aan 5 slakken meesturen per aanval, ipv 3, en elke moet verdedigd worden met 750 boerderijplaatsen aan verdedigers ipv 500 om verlies van boerderijlevels tegen te gaan.

Waarom is dit de geniaalste eenheid ooit?: Alles is gewoon beter als er gigantische slakken in voorkomen. Dit is een ontegensprekelijk feit.



Belangrijk!


- Dit is een wedstrijd, bedoeld voor de fun. Uiteraard word er dus niet serieus naar gekeken of we een van de deelnemende ideeën echt zouden moeten/kunnen implementeren in het spel. Het is enkel voor recreatieve doeleinden bestemd.
- Iets onduidelijk? Ask :D

Enjoy,


The Little Dictator
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Jullie hebben me hier zo leuk onthaald, dus kon niet anders dan wat extra moeite voor jullie doen en dit organiseren :)
En heel heel stiekem blijf ik hopen dat ze mijn Gigantische Slak idee ooit gaan invoeren. Gewoon omdat het kan :D
 

DeletedUser58239

Guest
Jullie hebben me hier zo leuk onthaald, dus kon niet anders dan wat extra moeite voor jullie doen en dit organiseren :)
En heel heel stiekem blijf ik hopen dat ze mijn Gigantische Slak idee ooit gaan invoeren. Gewoon omdat het kan :D

sowieso kom ikstraks met een spammer en de drunk force
binnenkort maar ff uitwerken

en zal de anti belg veel schadr maken?:D
 

DeletedUser

Guest
pff...hoe kan je nu concurreren tegen de gigantische slakken...:(

edit: ow ja...dr drunk force spammer eenheid! :D
 

DeletedUser58239

Guest
mijn drunk force spammer eenheid krijgt sowieso wel juggernog:D
 

DeletedUser

Guest
hoe groot moet je acc zijn op w22?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58239

Guest
Minimaal 50K, anders kun je zo een accountje aanmaken.



Maakt dus wel uit, omdat dit bij succes in de toekomst ook voor andere werelden wellicht georganiseerd gaat worden, en me speciaal werd verzocht het wereldgericht te houden;)

hoe kon ik dat weten

snel ff dorpjes edelen dan:(
 
Bovenaan