DeletedUser75778
Guest
Ik heb Aldo eergisteren speciaal gevraagd het topic te heropenen daarvoor. Het kan echter nog even duren, zoals Aldo aangeeft, omdat ik bovengemiddeld druk ben met zaken die er iets meer toe doen 

We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jij doet alleen aan piele trekken & zuipen johIk heb Aldo eergisteren speciaal gevraagd het topic te heropenen daarvoor. Het kan echter nog even duren, zoals Aldo aangeeft, omdat ik bovengemiddeld druk ben met zaken die er iets meer toe doen![]()
Geldig excuus!Jij doet alleen aan piele trekken & zuipen joh
Een beetje uitleg maar. Je stelt geen hoge eisen, hopelijk voldoet de volgende uitleg dan ook.Kan me wel vinden in onze rate.Alleen zou ik een beetje uitleg bij de 6
voor toekomstperspectief willen. (vlammer221)
Ik had graag geweten op welk gebied je precies onbegrip ondervindt, want eerlijk gezegd lijkt het mij zo klaar als een klontje. De verhouding safe/vijand is echt belachelijk. Ik heb je er een 4 voor gegeven. Er is een minuscuul frontje waarbij het leeuwendeel van je cluster zich ook nog eens diep in stamgebied bevindt. Het ligt een beetje aan het niveau van je directe tegenstander, maar in principe ben jij altijd afhankelijk van je stam(clears); blitzen is onmogelijk. Dit staat ook in verband met het cijfer voor je vorm en ligging. (In veel gevallen zullen deze twee sectoren dan ook een beetje op elkaar lijken qua beoordeling.) Je ligt eigenlijk volledig verstopt tussen je stamgenoten en de vorm van je cluster zorgt er voor dat je achterste clears aanzienlijk langer lopen dan je frontclears. Uiteraard zijn er manieren om dit feit (nochtans een beetje) te verhelpen, maar juist dat gegeven heeft je een laag cijfer bezorgd. Er zijn veel betere clusters te vinden, ook op deze wereld.Zou je zo vriendelijk willen zijn om onze safe/vijand en vorm/ligging score te verduidelijken?
Op welke manier werden deze beoordeeld? Misschien kan ik me zo meer vinden in de gegeven score.