Clustercontest

Doe je mee?

  • Ja, leuk idee!

    Stemmen: 15 55,6%
  • Nee, te veel werk / geen tijd

    Stemmen: 4 14,8%
  • Nee, de prijzen spreken mij niet aan

    Stemmen: 2 7,4%
  • Ik speel niet op deze wereld

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Reactiescore
2.506
Who's next?
 
Reactiescore
301
nl58


Wij liggen best wel gezellig. Lekker tussen Novus en Insane in. (vandaar beide rood).
We hebben op het moment maar een beetje safe, maar dat is momenteel zeker meer dan genoeg om ons mannetje te kunnen staan. Onze cluster is zeer compact met enkel maar 1 DU die er tussen kronkelt.

acc: Thomas Shelby Jr.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik wil meer inzendingen zien @spelers van w58! Ik weet dat er een heel aantal accounts een behoorlijk cluster hebben, dus schroom vooral niet. :smile:
 
Reactiescore
3.576
Account: .Sleepwell

ByqFviV5RI6OI9CXW3Awnw.png


Insane
Novus
.Sleepwell

.Sleepwell is een account met een uitdagend front en een enorm potentieel ondanks er geen rim opties zijn. De save ruimte is net wat kleiner als het front dus genoeg uitbreidingsmogelijkheden er wat van te maken!
 

DeletedUser78312

Guest
Goedenavond allen,

Account: Wieboy3
  • Blauw = Novus
  • Rood = Insane
  • Geel = Wieboy3
  • Lichtblauw = Order ( MB stam )



upload_2018-1-30_8-1-18.png

Wij zijn uiterst tevreden met de ligging van ons cluster, we hebben een mooie core ligging. Maar desondanks de core hebben we toch een mooie safe weten op te bouwen. Door een goed samenwerking met de MB's ( in de kaart aangegeven met lichtblauw ) hebben we een mooi relatief schoon cluster gecreëerd. We hebben een klein smal compact front met insane wat een mooie strijd gaat opleveren en goed te verdedigen valt.

Verdere toelichting is denk ik niet nodig het plaatje spreekt voor zich.

Team Wieboy3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Goedenavond allen,



Wij zijn uiterst tevreden met de ligging van ons cluster, we hebben een mooie core ligging. Maar desondanks de core hebben we toch een mooie safe weten op te bouwen. Door een goed samenwerking met de MB's ( in de kaart aangegeven met lichtblauw ) hebben we een mooi relatief schoon cluster gecreëerd. We hebben een klein smal compact front met insane wat een mooie strijd gaat opleveren en goed te verdedigen valt.

Verdere toelichting is denk ik niet nodig het plaatje spreekt voor zich.

Team Wieboy3

Wel saai spel met zoveel moraalbrekers, geen fuck te doen op wat beveltjes geven na.
 

DeletedUser74287

Guest
laten wij dan ook maar meedoen :p


clustercontest 2.png

Blauw = Insane
Rood onder ons = Ely
Rood boven ons = Puzzle (+2 uit angst, recent geleavde puzzle leden)
Lichtblauw = Classicus, onze overgekwalificeerde mb <3
Geel = TheFarmersLife

We zijn zelf wel tevreden over onze ligging!
Normaal is de rim relatief saai, maar dit keer hebben we een leuke uitdaging met het team van Schedel onder ons.
Dat is weer eens wat anders :D
Aan de andere kant de wat meer doorsnee rimspelers, voor een leuke afwisseling van focus.
We hebben een hoop groeipotentie en verwachten nog wel wat leuke gevechten op ons pad! :cool:

-xoxo- Team TFL
 

DeletedUser46586

Guest
Toelichting:
Insane: Rood
Novus: Groen
Ely.: Blauw
Moraalbrekers: Cyaan

Zowel Insane als Novus zijn onze vijanden, het kleurverschil is gewoon gebruikt om beter een onderscheid te kunnen maken.

Onze cluster heeft een mooi front met Novus, die tot nu toe nog niet echt getest is geweest.
Onze flanken zijn gedekt door onze stamgenoten, die dusver de meeste klappen hebben opgevangen. (het lijkt wel of ze ons niet durven aanvallen :3).

De uitbreiding naar de rim is nog niet volledig afgewerkt zoals u kan zien. Eens die is afgewerkt bezitten we over voldoende safe, om onszelf en eventuele leden in nood te helpen. De cluster kan wat leeg lijken, maar dat is omdat we over een aangename hoeveelheid barbarendorpen beschikken.

Als je eventjes een paar rimdorpjes wegdenkt lijkt onze cluster op Thor's Hammer, die wij gaan gebruiken om Meister op zijn neus te beuken.



2u95q84.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.506
Vandaag is de laatste dag heren. Is er eigenlijk al een IGM uit gegaan?
 
Bovenaan