DeletedUser78597
Guest
yes eergisteren
In de begin post staat morgen hoor.Vandaag is de laatste dag heren. Is er eigenlijk al een IGM uit gegaan?
Je moet het relatief bekijken, Nicolas. Zeker ik heb streng beoordeeld bij elk onderdeel. De enige drie spelers die hoger scoren op de farmsector hebben ook (aanzienlijk) meer barbs. In theorie kunnen zij dus meer, gemakkelijker en beter farmen. Jullie uiterst lucratieve farmresultaten heb je dan ook te danken aan jullie efficiëntie en het (hoogstwaarschijnlijke) feit dat je omgeving niet veel farmt. Volgens mij lieg ik ook niet als ik zeg dat jullie farmradius ook belachelijk groot is. Dit is een risico wat jullie nemen, aangezien het troepen langdurig van huis laat zijn, maar het werpt wel zijn vruchten af.Slechts een magere 6 voor farmligging en toch 3 a 4 farmrondjes/dag tegen de rover aanzitten.
Daar gaat wat fout
Goed punt. Ik vermoed dat Wieboy beoordeeld is op zijn enorm uitgestrekte cluster - dit geldt voor mij althans - waardoor zijn radius heel groot is. Ook zijn de barbs waar jij op doelt onderdeel van het cluster van The Lord of the Toilet. Zij hebben dus een voorrangspositie vanwege een kortere looptijd en een frequentere aankomst van farms op die dorpen. Maar alsnog vind ik dat je onderbouwing hout snijdt en misschien moet ik toegeven dat het onderlinge verschil tussen Wieboy en Tragedy incorrect staat aangegeven in het uitslagformulier. Jij scoort een 5.25 en eerstgenoemde een 5.56. Wellicht zouden deze cijfers beter omgedraaid kunnen worden, maar hou wel rekening met de punten die ik net aanhaal. Daarop aanvullend; besef je ook goed dat jij in het actieve farmgedeelte ligt van deze wereld. Buren als Toilet, Hero en Sokaa hebben directe en grote invloed op jouw farmligging. Dit is uiteraard ook meegenomen in de beoordelingen. Er valt dus voor beide wat te zeggen.Over dat farmen idd zeer oneens.
Hoe kan een (no offence) wieboy dat in de core ligt, een beter farmcluster hebben dan mij. Evenveel barbs in cluster, maar ik heb een hele rim achter mij waaruit ik minimaal 10M+ farm elke dag.
Met het eigen cijfer wel eens, maar snap echt niet hoe wieboy daar hoger kan scoren.
Daarop geef ik hetzelfde antwoord als wat ik al gegeven heb.Ja, maar zoals ik aangeef is mijn score van een 5 best prima. Veel hoger hoort dat ook niet. Maar zoals ik noem klopt het verschil met wieboy dan gewoon niet.
Die hebben echt totaal maar 20 barbs in en buiten cluster binnen 24 uur.
Dus wat dat betreft klopt het verschil daarin totaal niet.
Ik denk dat we er gerust van mogen uitgaan dat de jury-leden hun best hebben gedaan. Jammer dat je na een aantal relevante en kritische punten te hebben aangehaald, zo je bericht eindigt. Denk dat enig respect tonen helemaal geen lastige opdracht is.Wat een flop dit zeg man man man, kan zo wel eeuwig doorgaan.
dan had je de bbs een kleurtje moeten geven!
nu heb ik het puur op basis van rimligging gedaan persoonlijk
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.