Clustercontest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
31
Hop daar gaan we weer...
Ik had het over de wedstrijd. ...is niet logisch dat de inschrijvingsdatum plots verlengd....
probeer ik het ludiek te zeggen en dan heb ik weer tenen geraakt....
Goedemorgen mea....brul wint nooit....we trekken altijd aan het korste einde....

Wat vraag ik nou toenet? Zwijg gewoon, je spamt dit topic onder met nutteloze gezever.

Verdere berichten die offtopic gaan zullen aangegeven worden.
@Mea doe ik niet maar ik ben een forumlid hier, geen Mod. Verder heb ik het heel druk met mijn examens en heb ik absoluut geen zin in commentaar hier.
 

DeletedUser29801

Guest
Mag ik mijn bedenkingen over de eerlijkheid van deze wedstrijd ook al niet meer posten?

Het gaat nog steeds over uw wedstrijd... En als je mij wil aangeven omdat ik me vragen stel rond die wedstrijd, dan doe je dat maar... maar ik heb even veel recht om hier te praten en zaken in het daglicht te zetten als iedereen. Dat er mensen fel op reageren en mij de mond willen snoeren vind ik dan best raar.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik mijn bedenkingen over de eerlijkheid van deze wedstrijd ook al niet meer posten?

Het gaat nog steeds over uw wedstrijd... En als je mij wil aangeven omdat ik me vragen stel rond die wedstrijd, dan doe je dat maar... maar ik heb even veel recht om hier te praten en zaken in het daglicht te zetten als iedereen. Dat er mensen fel op reageren en mij de mond willen snoeren vind ik dan best raar.

grebo er is geen sprake van oneerlijkheid. bewijs ervan is dat eci 99% zekerheid niet gaat winnen, want het is een uniek cluster, maar geen mooi cluster.

ga je bezig houden met het spelletje...daarnaast is het beter om weg te blijven van het forum, want je verkloot de boel, tenzij je een keertje iets fatsoenlijks post...

Dus mocht je willen blijven, ga eens je cluster in dit topic posten...
 

DeletedUser16768

Guest
Cluster inderdaad tonen, kleine moeite.

Het is een gezelligheidswedstrijd, dus laten we ook het gezellig houden.
 
Reactiescore
7
Voor wie wil: tot 17-3 mag je nog meedoen :)
 

DeletedUser

Guest
laatste dag dan krijg ik Dennis zijn PP :cool: sarcasme voor degene die te dom zijn dt te snappe
 

DeletedUser53787

Guest
Victoria Justice:
7yKDK.png

(Beter laat/te laat dan nooit)
 
Reactiescore
31
Zal zeker nog minimaal één week duren voordat ik überhaupt weer iets kan.

examenperiode
 
Reactiescore
559
nah kom we moeten wel iets of wat spanning nog opbouwen he (a)
 

DeletedUser

Guest
ahh tuurlijk, dennis maak die PP maar over als jij je examens gehaald hebt :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan