Clustercontest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je kan zelf wel invullen hoe professioneel dat dat over komt.

jij hebt geen idee waarover ik het gehad heb met hem...het is gewoon iets dat kort te sprake kwam in een heel ander gesprek. Je kan zelf wel invullen hoe belachelijk jij nu weer eens overkomt...

en ik dacht dat we deze domme discussies niet meer zouden hoeven hebben...:eek::rolleyes:
 
Reactiescore
31
Oeps, moest je Dao persoonlijk aanspreken om je cluster te motiveren?

Als jij eens zwijgt met je commentaar. Absoluut geen zin in.
Aan iedereen: even je kaartje updaten als die niet meer werkt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7
Als jij eens zwijgt met je commentaar. Absoluut geen zin in.
Aan iedereen: even je kaartje updaten als die niet meer werkt.


TW-Stats ligt er al tijden uit :(
Valt dan niet veel te updaten toch?
 

DeletedUser29801

Guest
Tja ...sommige post vragen er gewoon om om te reageren....er moet iemand waken of alles netjes verloopt...in een wedstrijd hoort het niet om er met een jurylid te praten ales je mee doet. .. het stomme is dat je hier post dat er een gesprek is geweest....over een meedoende cluster...dus vraag ik mij af over de eerlijkheid van deze wedstrijd. ..
 

DeletedUser58575

Guest
Grebo das onzin, ik praat ook vaak genoeg met Dennis, en daar hou ik echt niet ineens mee op omdat ik aan een onbeduidende clustercontest mee doe. Dat geldt voor Hardcode exact hetzelfde...
 

DeletedUser

Guest
Als jij eens zwijgt met je commentaar. Absoluut geen zin in.
Aan iedereen: even je kaartje updaten als die niet meer werkt.

http://nl19.twplus.org/map/image/?z=1&mc_x=500&mc_y=500&p=el%20kapitano&pc=000080&p=it2k&pc=005e80&p=grebo&pc=f2e70f&p=bosbess&pc=80006a&p=warsofdemonsters&pc=07c5f5&p=Hantei&pc=0ff212&p=killerned3&pc=8a90e3&p=mindcontroll&pc=f7f2ed&p=Miri&pc=f27e11&p=fiveblades&pc=b5f54e&p=eci86&pc=f51c0c

ik heb de leden van brul stam maar even gemarkeerd
ik weet niet hoeveel pa punten jij al hebt gekregen want als je zegt dat er gedoneerd kan worden en dan minimaal 200 pa punten en je looft er dan 200 uit vraag ik me af wat je met de rest gaat doen
ik had het netter gevonden als die puntjes gewoon van jouw uit geschonken worden en niet dat gevraag om te doneren
dat vragen mogen daklozen niet tenzij ze er iets tegenover stellen
dus kom met een straatkrant of een leuk liedje dat doen de daklozen ook
alvast bedankt
 
Reactiescore
559
in brul kennen ze blijkbaar geen humor?
grapjes worden blijkbaar niet herkent iig :rolleyes:

denk je nu echt dat dat serieus bedoeld was van die donatie? :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
Laila...er zijn er die mijn humor ook niet snappen... cultuurverschil he:p
 

DeletedUser58575

Guest
Als ik Grebo was zou ik me rotlachen om hoe makkelijk het is bepaalde mensen op de kast te krijgen :p
 
Reactiescore
7
Tot hoelang duurt deze clusterwedstrijd nog?

Is de inschrijfdatum nu wel of niet verlopen?
 
Reactiescore
559
als ik grebo was zou ik sommige personen maar gwn negeren :rolleyes:
 
Reactiescore
31
@mea Inschrijfdatum is verlopen.(echter, lees zin hierna!) Ik heb het alleen extreem druk. --> examens.
Dus ik zal dit helaas wat moeten verschuiven naar over 2 weken. Mensen die nog mee willen doen, tot 17-3 mag je je nog inschrijven. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29801

Guest
als ik grebo was zou ik sommige personen maar gwn negeren :rolleyes:

Ik ben grebo... en normaal ben ik heel stil. Maar soms kan ik het niet laten om een opmerking te geven. Dus als ze mij uitdagen met rare opmerkingen...ben ik er weer...

PS... Dao duidelijkheid in je tekst mag ook wel hoor...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
Ik ben grebo... en normaal ben ik heel stil. Maar soms kan ik het niet laten om een opmerking te geven. Dus als ze mij uitdagen met rare opmerkingen...ben ik er weer...

PS... Dao duidelijkheid in je tekst mag ook wel hoor...

Kan jij eens een normaal, logisch opbouwend en geconstrueerde post plaatsen? Dan doe ik hetzelfde.
Nog éénmaal van die opmerkingen waar niemand wat aan heeft en ik stop met dit, ik doe dit voor jullie en ook voor mijn plezier. Zo verdwijnt mijn plezier; dus dan doe ik het niet meer.
 
Reactiescore
7
Kan jij eens een normaal, logisch opbouwend en geconstrueerde post plaatsen? Dan doe ik hetzelfde.
Nog éénmaal van die opmerkingen waar niemand wat aan heeft en ik stop met dit, ik doe dit voor jullie en ook voor mijn plezier. Zo verdwijnt mijn plezier; dus dan doe ik het niet meer.

Je laat je toch niet zomaar opnaaien door Grebo? :eek:
Dat wordt een -Brul-lende overwinning dan :p
 

DeletedUser29801

Guest
Hop daar gaan we weer...
Ik had het over de wedstrijd. ...is niet logisch dat de inschrijvingsdatum plots verlengd....
probeer ik het ludiek te zeggen en dan heb ik weer tenen geraakt....
Goedemorgen mea....brul wint nooit....we trekken altijd aan het korste einde....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
Wees blij dat de inschrijfdatum nog verlengd is ipv er commentaar op te leveren.
Nu kan Rebbellin zich - of Brul - tenminste nog inschrijven ipv erbij te hangen omdat hij veel te laat reageerde ;)
Al snap ik wel dat commentaar leveren makkelijker is dan je inschrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan