Clustercontest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest

DeletedUser29801

Guest
cluster van tychob, jouw oude stamgenoot die geleaved is vanwege "onenigheid" tussen hem en de leiding. Wel de bedoeling dat je je eigen cluster post.



het is eigenlijk een oplichtster die doet alsof ze daar speelt :p maar dat moet tussen ons blijven okay? :cool:

Leuk dat je mij op de hoogte brengt, ik heb geen weet van onenigheid tussen tychob en zijn stamleiding.
Tychob is gewoon van de kaart geveegd door zijn stamgenoot vanop een andere wereld... is een heel ander verhaal he...

ouw dus een forumspam co, is geen oplichtster hoor.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je mij op de hoogte brengt, ik heb geen weet van onenigheid tussen tychob en zijn stamleiding.
Tychob is gewoon van de kaart geveegd door zijn stamgenoot vanop een andere wereld... is een heel ander verhaal he...

ouw dus een forumspam co, is geen oplichtster hoor.

ahhh, iemand die geen werelden gescheiden kan houden...ach ik heb kort met hem gesproken, maar vind het een vreemde speler in communicatie. Ene moment lacht ie me uit als ik hem vraag sensation met rust te laten, het volgende moment komt ie op zn knietjes smeken of hij Ctrl binnen mag...Denk dat je je kaarten dan toch echt verstandiger moet spelen...

helaas is ze nogal stil op het forum...ze doet eigenlijk niets anders dan de hele dag edeltjes versturen :(
 

DeletedUser29801

Guest
Nu denk ik toch dat je de verkeerde naam op een speler hebt geplakt... nee het is niet het cluster van sir 55/sinon...

Je beschrijft die trol goed... zo een speler wil je dus niet in de stam hebben, vandaar dat hij er ook uitgegooid is... netjes van con-trol dat jullie die trol niet binnen laten.
 

DeletedUser

Guest
Nu denk ik toch dat je de verkeerde naam op een speler hebt geplakt... nee het is niet het cluster van sir 55/sinon...

Je beschrijft die trol goed... zo een speler wil je dus niet in de stam hebben, vandaar dat hij er ook uitgegooid is... netjes van con-trol dat jullie die trol niet binnen laten.

ahhh je hebt helemaal gelijk. verkeerde naam, maar had de juiste speler in gedachte.

en klopt, is natuurlijk cluster van el kapi...:p beetje lastig te zien zonder verdere markeringen
 

DeletedUser65748

Guest
Hier is die van mij :p

nl19
 

DeletedUser68397

Guest
Ja het is perfect afgerond zoals ik het voor ogen had toen ik gestopt ben. :Embarrassment:
 
Reactiescore
559
nja ik weet nog steeds niet eigk van wie het cluster is :eek:
 
Reactiescore
1.042
What problem? is Max van Richward;) Richward is Bart, de speler die Richward in het zadel geholpen heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan