DeletedUser
Guest
tbh heeft PatteX. ook wel een erg nice cluster
Je mag vinden wat je wilt vinden, ik heb echter gewoon mijn "vrienden" onder tribalwars en stamgenoten + BG's gevraagt te stemmen. Als je denkt dat ik dubbelaccounts gebruik probeer dan aub eerst met bewijs te komen .
En logisch dat ik wil winnen, dat wil jij toch ook?
Win dan eerlijk door mensen neutraal te laten stemmen.
De winnaar die nu heeft gewonnen is in mijn ogen geen echte winnaar. Enkel degene die de meeste stemmen heeft weten te forceren. Bij een politieke partij kan ik dat nog begrijpen, maar voor een neutrale clustercontest? Sorry, vind dat dit opnieuw zou moeten of dat er gewoon een neutrale jury moet komen. Want dit is meer een populariteit contest dan een clustercontest.
Win dan eerlijk door mensen neutraal te laten stemmen.
De winnaar die nu heeft gewonnen is in mijn ogen geen echte winnaar. Enkel degene die de meeste stemmen heeft weten te forceren. Bij een politieke partij kan ik dat nog begrijpen, maar voor een neutrale clustercontest? Sorry, vind dat dit opnieuw zou moeten of dat er gewoon een neutrale jury moet komen. Want dit is meer een populariteit contest dan een clustercontest.
Gefeliciteerd pattex!
29.03.13 13:41 Overdragen -100 1130 to: NowItsMyTurn
29.03.13 13:41 Overdragen -300 1230 to: PatteX.
Te forceren hehe. Dan moet je echter niet bij ons klagen maar bij de stemwijze hé... je kan het ons toch niet kwalijk nemen dat wij een linkje op ons eigen forum hebben geplaatst met de vraag of er iemand wou stemmen? Omdat ik dan de enige uit Pure. ben levert dat idd voordeel op maar dat heeft dan meer met de beslissing te maken van hoe er geoordeelt ging worden lijkt me.