Clustercontest!

Welk cluster is het mooist?

  • Xanthippus

    Stemmen: 4 7,0%
  • Pattex.

    Stemmen: 23 40,4%
  • Technical Imperfection

    Stemmen: 21 36,8%
  • NowItsMyTurn

    Stemmen: 6 10,5%
  • Nlpower

    Stemmen: 3 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Je mag vinden wat je wilt vinden, ik heb echter gewoon mijn "vrienden" onder tribalwars en stamgenoten + BG's gevraagt te stemmen. Als je denkt dat ik dubbelaccounts gebruik probeer dan aub eerst met bewijs te komen ;).

En logisch dat ik wil winnen, dat wil jij toch ook?

Win dan eerlijk door mensen neutraal te laten stemmen.

De winnaar die nu heeft gewonnen is in mijn ogen geen echte winnaar. Enkel degene die de meeste stemmen heeft weten te forceren. Bij een politieke partij kan ik dat nog begrijpen, maar voor een neutrale clustercontest? Sorry, vind dat dit opnieuw zou moeten of dat er gewoon een neutrale jury moet komen. Want dit is meer een populariteit contest dan een clustercontest.
 

DeletedUser66354

Guest
Win dan eerlijk door mensen neutraal te laten stemmen.

De winnaar die nu heeft gewonnen is in mijn ogen geen echte winnaar. Enkel degene die de meeste stemmen heeft weten te forceren. Bij een politieke partij kan ik dat nog begrijpen, maar voor een neutrale clustercontest? Sorry, vind dat dit opnieuw zou moeten of dat er gewoon een neutrale jury moet komen. Want dit is meer een populariteit contest dan een clustercontest.

Wij hebben al vaak tegen alkaar gediscussieerd.. maar bij deze sta ik 100% aan uw kant :D
 

DeletedUser

Guest
De jury was onafhankelijk en had bij jurykeuze ook als nr 1 uit de bus gekomen :) just sayin' voor wat t waard is ;-p
 

DeletedUser

Guest
Win dan eerlijk door mensen neutraal te laten stemmen.

De winnaar die nu heeft gewonnen is in mijn ogen geen echte winnaar. Enkel degene die de meeste stemmen heeft weten te forceren. Bij een politieke partij kan ik dat nog begrijpen, maar voor een neutrale clustercontest? Sorry, vind dat dit opnieuw zou moeten of dat er gewoon een neutrale jury moet komen. Want dit is meer een populariteit contest dan een clustercontest.

Te forceren hehe. Dan moet je echter niet bij ons klagen maar bij de stemwijze hé... je kan het ons toch niet kwalijk nemen dat wij een linkje op ons eigen forum hebben geplaatst met de vraag of er iemand wou stemmen? Omdat ik dan de enige uit Pure. ben levert dat idd voordeel op maar dat heeft dan meer met de beslissing te maken van hoe er geoordeelt ging worden lijkt me.
 

DeletedUser66036

Guest
Tsja, het blijkt nu maar weer dat dit niet helemaal goed ging. Dus volgende keer moeten we anders gaan stemmen/beoordelen.
Ik moet er wel bij zeggen, zoals nilpheria al zei, bij de stemming door de jury waren pettex en xanthippus gedeeld op de eerste plek gekomen.
 

DeletedUser

Guest
Bij het bedenken heb ik hier idd geen rekening mee gehouden, dat is dom van me geweest. Toch ben ik niet van plan om hem opnieuw te laten gebeuren, dit is iets waarbij we de volgende keer rekening moeten houden maar niet om direct te veranderen.
 

DeletedUser49029

Guest
xanthi en pattex hadden zowiezo het mooiste cluster dus wat maakt het uit?
 
Reactiescore
480
29.03.13 13:41 Overdragen -100 1130 to: NowItsMyTurn
29.03.13 13:41 Overdragen -300 1230 to: PatteX.
 

DeletedUser66036

Guest
Ik wil iedereens top 5 (of top 3) wel horen... TI had bijvoorbeeld een hele andere top 5 in gedachten.

Zelf had ik geloof ik:

Pattex
Xanthi
nlpower
The art of tribalwars
Great general
 

DeletedUser

Guest
Te forceren hehe. Dan moet je echter niet bij ons klagen maar bij de stemwijze hé... je kan het ons toch niet kwalijk nemen dat wij een linkje op ons eigen forum hebben geplaatst met de vraag of er iemand wou stemmen? Omdat ik dan de enige uit Pure. ben levert dat idd voordeel op maar dat heeft dan meer met de beslissing te maken van hoe er geoordeelt ging worden lijkt me.

Als jij geen eerlijke stemming wilt, dan is het inderdaad niet jouw fout nee.
 
Bovenaan