DeletedUser66036
Guest
The unknown en lucky-chili, en nog een paar dorpjes van gleeeenn.
pattex wilt hoe dan ook winnen.
DAG 1: pattex leider
DAG 2: pattex groeit niet, ik stond 3 ptn achter dus ik vraag aan mensen om te stemmen.
in de avond zie ik dat ik 4 stemmen heb. en zo 1ptnje meer heb. Ik ga slapen
DAG 3: ochtend, pattex plus 8 stemmen??
DAG 4: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 5: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 6: Nog pattex nog Tech Imper groeit
DAG 7: mijn co's en ik stemmen + nog 2 vrienden van me, we staan gelijk.
pattex weer + 3
mij maakt dit niet zoveel uit, vindt mijn cluster lelijk.
Maar vindt de manier van hoe pattex hier wint toch wel merkwaardig
Zowel TI als PatteX. zijn vrij zielig bezig. Jullie hadden toch netjes een jury opgesteld, vanuit elke stam (die er toe doen) één speler, zodat er zo objectief mogelijk werd be-oordeeld? Ik zie er anders niks van terug, tenzij het enkel de top 5 is die jullie hebben gekozen. Wat mij betreft had de Jury de winnaar moeten bepalen.
Wat TI en PatteX. doen, heeft niks meer te maken met 'het mooiste cluster' het is simpelweg een wedstrijd geworden over wie de meeste stemmen kan krijgen op welke manier dan ook. Aan vrienden vragen, stamgenoten vragen (waarin PatteX. erg in het voordeel is, aangezien hij de enige is vanuit 'Pure. die mee doet) en wordt er (imo) amper meer gekeken naar het 'cluster', waar het uiteindelijk wel allemaal om draait.
Jammer dat het zo gespeelt wordt.
PS. Reacties als je bent jaloers kunnen weggelaten worden, aangezien ik ons cluster niet eens de mooiste vind.
hier kan slotje op
gefeliciteerd PatteX.!
Bedankt voor het stemmen & de sponsors ook erg bedankt .
- TI je mag zeggen wat je vindt maar je hebt maar 3 stemmen minder hoor, moet ik dat dan ook vreemd vinden of even gaan roepen dat dat niet kan?