Uitslag clustercontest w83
Beste forumgangers van w83,
De stemming is afgelopen, we hebben geen extra jurylid gezien. Volgende keer misschien wel. Wie weet.
Omdat er niet veel deelnemers waren, heb ik besloten om
@brehbreh zijn inzending voor het account I Just Knocked You Out. te accepteren. Hieraan had ik een voorwaarde geplakt dat hij 10% punten zou verliezen wegens het te laat ingediend was.
Maar deelnemen is belangrijker dan winnen e
brehbreh nam met zijn puntenvermindering inbegrepen toch nog de bronzen medaille boven @Sabiack die net naast het podium greep.
Voor de zilveren medaille hebben we
@Designated Survivor, het scheelde niet bijster veel in punten, maar nipt eerste haalde
@Dom Perignon de gouden medaille. Hij mag zijn medaille komen ophalen met zijn vliegtuigjes.
Voor de originaliteitsprijs gingen we kijken naar de leukste tekening. Hierbij kwam de
giraf er toch als leukste uit.
Last but not least de publieksprijs. Het scheelde al niet veel en na dubbels eruit te filteren hebben we uiteindelijk een andere winnaar. De publieksprijs is dus voor I Just Knocked You Out.
Samenvatting:
- 1e prijs: 650pp
Dom Perignon
- 2e prijs: 400pp
Designated Survivor
- 3e prijs: 300pp
BrehBreh voor I Just Knocked You Out.
- Originaliteitsprijs: 350pp Designated Survivor
- Publieksprijs: 150pp BrehBreh voor I Just Knocked You Out.
Jullie mogen de accounts doorgeven waarop de premium gestort mag worden aan mij, privé of in dit topic.
Wij danken jullie allen voor jullie deelname en zien jullie graag terug bij de volgende wedstrijd.
Jullie Tribalwars.nl Team