- Reactiescore
- 11
Lau vandaag met verkeerde been uit bed gestapt maat?Ja echter heb je de voorwaarden van de contest niet gehaald door te laat in te sturen. Overigens wint dom voor mij ook als ik jullie meetel.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Lau vandaag met verkeerde been uit bed gestapt maat?Ja echter heb je de voorwaarden van de contest niet gehaald door te laat in te sturen. Overigens wint dom voor mij ook als ik jullie meetel.
gelukkig maakt dat voor het beoordelen van een cluster niet zo veel uit![]()
Lau vandaag met verkeerde been uit bed gestapt maat?
Ik neem de volledige blame op mij.Nee maar erger me aan het inconsistente waarmee tw handelt. Waarom een deadline opstellen als je je er niet aan houd. Als t om cf's gaat word er op de millimeter nauwkeurig gecontroleerd maar als er pp te vergeven is moeten de regels maar voor jouw acc vervallen?
Wel voor het vergeven van de prijzen Roell. IJKYO heeft al bijna meer bespelers dan de rest van de votes samen dus een publieke poll moet dan ook naar de voorwaarden van het contest zijn.
Nee maar erger me aan het inconsistente waarmee tw handelt. Waarom een deadline opstellen als je je er niet aan houd. Als t om cf's gaat word er op de millimeter nauwkeurig gecontroleerd maar als er pp te vergeven is moeten de regels maar voor jouw acc vervallen?
Bijvoorbeeld @Ithyphallophobia speelt gewoon op thyphallophobia en niet
@Kyuka Sinds wanneer zijn mensen van jouw account zo volgens de regels?
Ekte kyuka spelers zoeken altijd manieren om langs de regels heen te werken. Ik ben teleurgesteld, heropvoeding lijkt nodig!
Marc is wel de wereld gestart met de bedoeling om voor IJKYO te mb'en, en is zoals team @Daffy Duck op Bugs Bunny uiteindelijk main geworden. Dat argument ga je mij niet verkopen.
Ja zo'n wereldje stamleiding doet wel wat met je. Overigens is t grijze gebied me niet onbekend
Nooit meer stamleiding is het beste! Kan je lekker rebels doen
Marc is wel de wereld gestart met de bedoeling om voor IJKYO te mb'en, en is zoals team @Daffy Duck op Bugs Bunny uiteindelijk main geworden. Dat argument ga je mij niet verkopen.
Wat bedoel je?
gaat toch om het moment van schrijven?
Wtf is dit voor een kut antwoord. Kan niet eens een fatsoenlijk tegenargument geven. Alle momenten van schrijven zijn te laat. Net als je deelname aan dit contest
De wereld begonnen om als mb te spelen maar uiteindelijk een team maken en als main komen spelen
Ah ja zo.. ja moest er alleen nog een paar overtuigen voor 81en nu overtuigen ze mij weer voor 83..