Clustercontest w83

Wie vond je het dat het beste of leukste cluster instuurde


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
383
gelukkig maakt dat voor het beoordelen van een cluster niet zo veel uit :)

Wel voor het vergeven van de prijzen Roell. IJKYO heeft al bijna meer bespelers dan de rest van de votes samen dus een publieke poll moet dan ook naar de voorwaarden van het contest zijn.

Lau vandaag met verkeerde been uit bed gestapt maat?

Nee maar erger me aan het inconsistente waarmee tw handelt. Waarom een deadline opstellen als je je er niet aan houd. Als t om cf's gaat word er op de millimeter nauwkeurig gecontroleerd maar als er pp te vergeven is moeten de regels maar voor jouw acc vervallen?
 
Reactiescore
693
Nee maar erger me aan het inconsistente waarmee tw handelt. Waarom een deadline opstellen als je je er niet aan houd. Als t om cf's gaat word er op de millimeter nauwkeurig gecontroleerd maar als er pp te vergeven is moeten de regels maar voor jouw acc vervallen?
Ik neem de volledige blame op mij.
Ik ben lief geweest en heb I just knocked you out laten deelnemen. Dat wil niet zeggen dat ik er geen voorwaarde aan had verbonden.
Hij heeft niet zijn volledige punten gekregen, maar het is wel beoordeeld. De winnaars zijn al bekend. Die krijgen jullie volgende week. Uiteindelijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
 
Reactiescore
490
Wel voor het vergeven van de prijzen Roell. IJKYO heeft al bijna meer bespelers dan de rest van de votes samen dus een publieke poll moet dan ook naar de voorwaarden van het contest zijn.

Weet niet waar dit op gebaseerd is maar de votes zijn in ieder geval niet allemaal bespelers,


Nee maar erger me aan het inconsistente waarmee tw handelt. Waarom een deadline opstellen als je je er niet aan houd. Als t om cf's gaat word er op de millimeter nauwkeurig gecontroleerd maar als er pp te vergeven is moeten de regels maar voor jouw acc vervallen?

Bijvoorbeeld @Ithyphallophobia speelt gewoon op thyphallophobia en niet op IJKYO.

overigens als het ons echt om de pp ging hadden we natuurlijk beter ons best gedaan en op tijd ingezonden?
 
Reactiescore
201
Overduidelijk de landingsbaan van Dom!
Als je de :KEKW: legertjes ziet opstijgen en landen in het Stab! Cluster kan je maar een ding doen, en dat is maar hopen dat het er niet te veel zijn
 
Reactiescore
2.062
@Kyuka Sinds wanneer zijn mensen van jouw account zo volgens de regels?
Ekte kyuka spelers zoeken altijd manieren om langs de regels heen te werken. Ik ben teleurgesteld, heropvoeding lijkt nodig!

Het is tijd voor je comeback
 
Reactiescore
383
Bijvoorbeeld @Ithyphallophobia speelt gewoon op thyphallophobia en niet

Marc is wel de wereld gestart met de bedoeling om voor IJKYO te mb'en, en is zoals team @Daffy Duck op Bugs Bunny uiteindelijk main geworden. Dat argument ga je mij niet verkopen.

@Kyuka Sinds wanneer zijn mensen van jouw account zo volgens de regels?
Ekte kyuka spelers zoeken altijd manieren om langs de regels heen te werken. Ik ben teleurgesteld, heropvoeding lijkt nodig!

Ja zo'n wereldje stamleiding doet wel wat met je. Overigens is t grijze gebied me niet onbekend
 
Reactiescore
2.062
Marc is wel de wereld gestart met de bedoeling om voor IJKYO te mb'en, en is zoals team @Daffy Duck op Bugs Bunny uiteindelijk main geworden. Dat argument ga je mij niet verkopen.



Ja zo'n wereldje stamleiding doet wel wat met je. Overigens is t grijze gebied me niet onbekend

Nooit meer stamleiding is het beste! Kan je lekker rebels doen
 
Reactiescore
903
Reactiescore
490
Marc is wel de wereld gestart met de bedoeling om voor IJKYO te mb'en, en is zoals team @Daffy Duck op Bugs Bunny uiteindelijk main geworden. Dat argument ga je mij niet verkopen.

gaat toch om het moment van schrijven?
 
Reactiescore
383
gaat toch om het moment van schrijven?

Wtf is dit voor een kut antwoord. Kan niet eens een fatsoenlijk tegenargument geven. Alle momenten van schrijven zijn te laat. Net als je deelname aan dit contest
 
Reactiescore
490
Wtf is dit voor een kut antwoord. Kan niet eens een fatsoenlijk tegenargument geven. Alle momenten van schrijven zijn te laat. Net als je deelname aan dit contest

Jij geeft toch aan dat wij meer co’s hebben als alle andere votes bij mekaar? Is gewoon niet het geval lol.
Moment van schrijven was inderdaad te laat, sorry laurens dat ik te laat mee deed aan een clustercontent!
 
Reactiescore
903
De wereld begonnen om als mb te spelen maar uiteindelijk een team maken en als main komen spelen

Ah ja zo.. ja moest er alleen nog een paar overtuigen voor 81 :p en nu overtuigen ze mij weer voor 83..
 
Reactiescore
736
Ah ja zo.. ja moest er alleen nog een paar overtuigen voor 81 :p en nu overtuigen ze mij weer voor 83..

Tis maar wat je overtuigen noemt. Ik zei 'Hee Sjon' en nog voor ik verder kon zei je al 'okee, ik doe wel mee met 83'. Allemaal stoerdoenerij Sjon, puntje bij paaltje stop je nooit.
 
Reactiescore
903
Geloof mij maar dat ik stop na deze!
 
Bovenaan