Clustercontest w83

Wie vond je het dat het beste of leukste cluster instuurde


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
78
Gegroet Grepolitanen,

Hierbij onze inzending voor de cluster contest:

index.php

Hier zien jullie ons cluster, de perfecte startbaan, om ons leger de lucht in te schieten en vervolgens van ver de noblekes te droppen in het cluster van @Dabbeljoe . Wij zijn trots op onze KEKW soldaten, die iedere keer op een mooi dorpke weten te landen.

Mvg,

Dom Perignon

Ah, goed om te zien dat de kekw noble stickers nu ook het AF hebben bereikt. Meer varianten van de kekw nobles kunnen op aanvraag worden gemaakt!


p.s. zie hier een representatie van de edelmannekes van Damage die neerstorten als ze proberen te landen op de landingsbaan van Dom
kekwaitplane.png
 
Reactiescore
736
Dom Perignon TOP
 
Reactiescore
693
Uitslag clustercontest w83

Beste forumgangers van w83,

De stemming is afgelopen, we hebben geen extra jurylid gezien. Volgende keer misschien wel. Wie weet.
Omdat er niet veel deelnemers waren, heb ik besloten om @brehbreh zijn inzending voor het account I Just Knocked You Out. te accepteren. Hieraan had ik een voorwaarde geplakt dat hij 10% punten zou verliezen wegens het te laat ingediend was.
Maar deelnemen is belangrijker dan winnen e :)

brehbreh nam met zijn puntenvermindering inbegrepen toch nog de bronzen medaille boven @Sabiack die net naast het podium greep.
Voor de zilveren medaille hebben we @Designated Survivor, het scheelde niet bijster veel in punten, maar nipt eerste haalde @Dom Perignon de gouden medaille. Hij mag zijn medaille komen ophalen met zijn vliegtuigjes.

Voor de originaliteitsprijs gingen we kijken naar de leukste tekening. Hierbij kwam de giraf er toch als leukste uit.

Last but not least de publieksprijs. Het scheelde al niet veel en na dubbels eruit te filteren hebben we uiteindelijk een andere winnaar. De publieksprijs is dus voor I Just Knocked You Out.

Samenvatting:
- 1e prijs: 650pp Dom Perignon
- 2e prijs: 400pp Designated Survivor
- 3e prijs: 300pp BrehBreh voor I Just Knocked You Out.

- Originaliteitsprijs: 350pp Designated Survivor
- Publieksprijs: 150pp BrehBreh voor I Just Knocked You Out.

Jullie mogen de accounts doorgeven waarop de premium gestort mag worden aan mij, privé of in dit topic.

Wij danken jullie allen voor jullie deelname en zien jullie graag terug bij de volgende wedstrijd.

Jullie Tribalwars.nl Team
 
Reactiescore
490
Waarom wordt er beoordeeld op farmruimte?

verder wil ik graag vrienden en familie bedanken voor de steun in deze zware contest!
Ook een bedankje aan @miketijger dat we nog deel mochten nemen!!

de peepeee mag naar I Just Knocked You Out.

mvgkes
 
Reactiescore
1.476
Potje heeft duidelijk het meeste farmruimte met dat rukcluster.
 
Reactiescore
693
Omdat er nog steeds een groot aantal barbarendorpen op de kaart liggen die gefarmd kunnen worden voor extra inkomsten om je cluster op te stellen.
 
Reactiescore
490
Omdat er nog steeds een groot aantal barbarendorpen op de kaart liggen die gefarmd kunnen worden voor extra inkomsten om je cluster op te stellen.

hahaha

die lc van mij komen aldoor met niks thuis! Hoe kan dat toch!! Misschien omdat het een no-haul wereld is?
 
Reactiescore
736
De gewonnen pp mogen naar Dom Perignon.

@Triforce de pp van de dorpen voorspeller eveneens.

P.s. Dom is platzak. Op deze manier kunnen wij niet Bi Ba Boosten.

Mvg
 
Reactiescore
736
hahaha

die lc van mij komen aldoor met niks thuis! Hoe kan dat toch!! Misschien omdat het een no-haul wereld is?

Je moet ze ook niet aanvallen, maar edelen! Be like Dom.

Mvgkes.
 
Reactiescore
693
hahaha

die lc van mij komen aldoor met niks thuis! Hoe kan dat toch!! Misschien omdat het een no-haul wereld is?
:oops: dit is euhm... Iets waar ik niet op gelet heb. Mijn excuses

Ik heb snel de punten herteld en de uitslag blijft (gelukkig hetzelfde).
Het verschil dat het maakte, was dat zonder puntenaftrek er anders een gedeelde 2e plaats was tussen Designated survivor en BrehBreh

bedankt voor de feedback

1642593589238.png
 
Reactiescore
490
:oops: dit is euhm... Iets waar ik niet op gelet heb. Mijn excuses

Ik heb snel de punten herteld en de uitslag blijft (gelukkig hetzelfde).
Het verschil dat het maakte, was dat zonder puntenaftrek er anders een gedeelde 2e plaats was tussen Designated survivor en BrehBreh

bedankt voor de feedback

Bekijk bijlage 31571
Haha kan gebeuren! Helemaa goed zo :)
 
Reactiescore
65
Peepeee mag naarr Designated Survivor!
thx
 
Reactiescore
65
Bovenaan