Clustercontest W62

DeletedUser75778

Guest
Ik snap de uitslag ook niet helemaal, waarom ik dus ook graag het scoreformulier gepost zie.
 

DeletedUser79516

Guest
Dus omdat je het toekomst perspectief zo sneu vond voor bessies heb je hem maar wat pp gegund om de pijn te verzachten?
Awhh, proef ik nou wat jaloezie?

Je mag de pp wel hebben hoor, ik deed mee voor de lol. En dat we dan nr. 1 worden is gewoon mooi meegenomen!
 

DeletedUser75778

Guest
Awhh, proef ik nou wat jaloezie?

Je mag de pp wel hebben hoor, ik deed mee voor de lol. En dat we dan nr. 1 worden is gewoon mooi meegenomen!
Jaloezie? Savior heeft niet eens mee gedaan met de contest. Ik mag hopen dat je zelf ook snapt dat met deze uitslag de plank behoorlijk wordt misgeslagen. Ik wil je absoluut niet de eerste plek afnemen, maar ik denk dat bijna elke andere inzending hoger had moeten eindigen dan de jouwe.
 

DeletedUser79516

Guest
Jaloezie? Savior heeft niet eens mee gedaan met de contest. Ik mag hopen dat je zelf ook snapt dat met deze uitslag de plank behoorlijk wordt misgeslagen. Ik wil je absoluut niet de eerste plek afnemen, maar ik denk dat bijna elke andere inzending hoger had moeten eindigen dan de jouwe.
Fabian/savior hoeft niet perse mee te doen om jarloers je zijn...

Jouw mening is dat de plank wordt misgeslagen, misschien goed dat even tevermelden. Je zegt dat je niet mijn eerste plaatst wil afpakken, volgens stel je dat ik in jouw ogen geen nummer 1 had mogen worden, omdat jij VINDT dat andere hun cluster beter is?
 
Reactiescore
735
Mijn reactie heeft idd niks met jaloezie te maken :') Het is gewoon duidelijk dat er niet nagedacht is over de uitslag en de aangevoerde redenatie ook bijzonder te noemen is. Verder boeit het me oprecht niets en hoop ik dat je blij bent met de PPs.
 

DeletedUser61134

Guest
Jaloebian in actie!
Haten ontkennen en opgeven in 1 post :eek:
 
Bovenaan