Clustercontest W62

Reactiescore
3.540
Ff een lief verhaaltje erbij zetten,daar is Maick gevoelig voor!

"Ik moet mijn gezin kunnen onderhouden, we leven al weken op een dieet van leem en hout, gun mij wat PP zodat ik ze eindelijk het ijzer kan verschaffen dat ze nodig hebben!"
 
Reactiescore
3.457
"Ik moet mijn gezin kunnen onderhouden, we leven al weken op een dieet van leem en hout, gun mij wat PP zodat ik ze eindelijk het ijzer kan verschaffen dat ze nodig hebben!"
Kan beter,hier geniet Maick namelijk van
 

DeletedUser69389

Guest
Act of Divinity graag. Want dan kan ik mijn dure geld besteden aan goede instrumenten. Zodat ik de volgende keer als ik een ode aan Inge wil maken ondersteund wordt door goede instrumentale muziek. :oops:
 

DeletedUser61134

Guest
Eventueel kijken naar de belasting van de stem en deze bij de volgende ode beter verdelen.
Beetje warmdraaien of rustig opbouwen naar het eindproduct.

"De stem wordt hees of schor, valt weg en kan niet meer zo gebruikt worden als men wilt. Vaak ontstaat dit omdat er niet de juiste verhouding is tussen stembelasting en stemrust; de stem heeft onvoldoende tijd om te herstellen.Naast mensen met een spreekberoep kunnen ook bijvoorbeeld studenten en koorzangers last krijgen van stemproblemen."

Bron: Logopedie, onderwerp; hese stem
 
Reactiescore
2.508
Vroeger nam ik een week de tijd om de jury leden hun mening te geven. Eerder zal ik het niet verwachten
 
Reactiescore
2.508
Hij is op vakantie hoorde ik :p
 

DeletedUser75778

Guest
UITSLAG

#1 MAGAMAGA4Dchess
#2 A Lone Wolf (the minion)
#3 jokersbrain
#4 nyade
#5 Seduced by Lies (JustInWebs)

Creatiefste: Cacturne

Thanks voor de uitslag :smile: Krijgen we ook het scoreformulier te zien?
 
Bovenaan