Clustercontest W62

DeletedUser79516

Guest
nl62

Geel: Blauwe Bessies
Blauw: FNV
Rood: Gods
 
Reactiescore
2.508
Beste lezers en jury,

Ook wij, A Lone Wolf, komen met een inzending voor onze deze mooie contest.

Zoals in de volgende afbeelding te zien hebben wij, naar eigen zeggen, een mooie en stabiele ligging. Het account is mooi gelegen in de rim, waardoor er genoeg farm mogelijk zijn en een vaste groei kunnen bereiken. Hiernaast staan de opties open omtrent de toekomst plannen.
st2pisf8.png

Geel: A Lone Wolf
Blauw: W_A_R
Rood: FNV en TRF

Ik, Aldo, ben de hoofdspeler van dit account. Tot mijn grote verbazing en vermaak zie ik in onze cluster een olifant. Wat toevallig mijn lievelingsdier is. Olifanten zijn misschien sloom, maar onthouden veel en hebben geduld. Voor sommige culturen staat de olifant gelijk aan het symbool van de wijsheid. Iets wat ik (naar eigen zeggen) beheers.

Om het jullie te helpen inzien heb ik het wat makkelijker voor jullie gemaakt.
9xpyxz5.png

48o6xou9g6hi.jpg
Het jammere van een olifant is dat het niet het snelste dier is, maar zoals jullie zien gaat hij de rim in. Runnen lika a boss:cool:

Tja wat moet ik zeggen clusters lijken op hun baasjes hé. Dik, sloom, maar rustig. Nu ik er zo aan denk moet ik @MyPride maar eens op het account halen :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Seduced by Lies = Geel
Dejavu (vijand) = Rood (vijand)
Stam = Dante


nl62


Maar zien jullie ook wat ik zie?
i4t68xr.png

De gele vlag word gezwaaid door Nederland tegen de vijandelijke zuider en oosterburen :eek: Wat betekent een gele vlag? De gele vlag is in het alfabet de Q-vlag waarbij de Q staat voor 'quarantaine'.

Dus onze vijandelijke buren zijn gewaarschuwd! Seduced by Lies zwaait de gele vlag wat dood en verderf betekend aan iedereen die aan de Dante cluster komt, wees bevreesd want eenmaal ontketend zal het heel de wereld in zijn greep nemen en is er geen houden meer aan!
 
Reactiescore
3.540
‘T is 10 dagen open geweest, iedereen die mee zou willen en kunnen doen heeft het wel gezien lijkt me. Van uitstel komt afstel ;)

Bovendien zijn dit soort competities leuk, maar als er 2-3 weken over heen gaat zijn alle clusters etc al weer anders dus is het niet zo representatief meer.

Misschien ben ik bevooroordeeld, (al helemaal omdat ik zelf mee doe), dus neem dit maar met een korreltje zout ;)
 
Reactiescore
2.508
Minder deelnemers is meer kans om te winnen
 
Bovenaan