- Reactiescore
- 2.511
Beste Casualspeler,
Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van alle Casual! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster. Wie mag zichzelf na deze wedstrijd uitroepen tot de eigenaar van het beste cluster van héél Casual? We zullen het de komende weken gaan zien! Aangezien het evenwicht van de clusters op verschilt, gaat de presentatie zwaar wegen. Meer informatie zien jullie in de beoordeling.
Hoe kun je inschrijven?
Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 1 (klik)
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 4 (klik)
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 5 (klik)
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 6 (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Vermeld de namen van de spelers/stammen die je op je kaart markeert.
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Vermeld ook de Casualswereld waar je actief bent in de inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 4 (klik)
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 5 (klik)
- Het moet gemaakt worden via deze site voor casual 6 (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Vermeld de namen van de spelers/stammen die je op je kaart markeert.
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Vermeld ook de Casualswereld waar je actief bent in de inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).
Aangezien dit een contest wordt waar vier werelden deel aan kunnen nemen splitten we dit topic in twee delen. Een discussietopic (klik) en het inzendingentopic (dit topic). In het inzendingentopic horen enkel inzendingen. All het andere, feedback, vragen en opmerkingen mogen in het discussietopic. Hier zullen wij streng modden zodat het overzichtelijk wordt. We verwijderen geen posten, maar verplaatsen ze wel. Dus geliefd om het in één keer in het goede topic te plaatsen.
Beoordeling
Bij een correcte inzending worden de inzendingen op de volgende punten beoordeeld: Compactheid, vorm/ligging, Verhouding safe/front, farmruimte, toekomstperspectief en originaliteit van de presentatie. In totaal zijn er 100 punten voor de juryleden te verdelen. Hierboven op is elke stem bij de enquête ook een punt waard. De inzending met de meeste punten wint.
Ik zoom nog even in op de originaliteit, aangezien je daarmee veruit de meeste punten kunt halen. Je kan deze punten krijgen door middel van een leuk verhaal/uitleg rondom jouw inzending te typen en een kunstwerk (paintskill) van jouw cluster te maken. Inspiratie kan je onderranden in de volgende contesten opdoen. Clustercontest W53 (klik) en Clustercontest W60 (klik)
Bij de beoordeling geven wij geen uitleg, deze kan wel opgevraagd worden. Weet dat alle juryleden een eigen perspectief op een cluster hebben en dat enkel het gemiddelde zal worden vertoond.
In de volgende spoiler staat vermeld hoeveel punten je kunt verdienen per onderdeel
Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die vijf dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt, deze punten wordt bovenop de jurybeoordeling geteld.
De Prijzen
De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:
- 1e prijs: 1000 premium punten!
- 2e prijs: 850 premium punten!
- 3e prijs: 600 premium punten!
- 4e prijs: 350 premium punten!
- 5e prijs: 200 premium punten!
- Originaliteitsprijs: 800 premium punten!
- Compactheid: 250 premium punten!
- Vorm/ligging: 250 premium punten!
- Verhouding safe/front: 250 premium punten!
- Toekomst perspectief: 250 premium punten!
- Troostprijs: 200 premium punten! (dus laatste plaats)
- 1e prijs: 1000 premium punten!
- 2e prijs: 850 premium punten!
- 3e prijs: 600 premium punten!
- 4e prijs: 350 premium punten!
- 5e prijs: 200 premium punten!
- Originaliteitsprijs: 800 premium punten!
- Compactheid: 250 premium punten!
- Vorm/ligging: 250 premium punten!
- Verhouding safe/front: 250 premium punten!
- Toekomst perspectief: 250 premium punten!
- Troostprijs: 200 premium punten! (dus laatste plaats)
De Jury
De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op Casual. Lees je dit nu toevallig en ben je geen Casual-speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.
De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.
Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: Hopefull
Jurylid 3:
Jurylid 4:
Jurylid 5:
Jurylid 2: Hopefull
Jurylid 3:
Jurylid 4:
Jurylid 5:
Sponsoring
Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.
Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.
Huidige sponsoren
TWNL: 1000 premium punten
The Minion: 1000 premium punten
Poo: 2000 premium punten
Hopeful: 500 premium punten
Sc Beast: 500 premium punten
Bedankt voor de bijdrages!TWNL: 1000 premium punten
The Minion: 1000 premium punten
Poo: 2000 premium punten
Hopeful: 500 premium punten
Sc Beast: 500 premium punten
Tot Slot
Ik hoop dat er voldoende animo is hiervoor. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten, die niet aanwezig zijn op het AF, ook in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker!
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
Uiterlijke Inzendingsdatum: Zondag 22 april 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Bijlagen
Laatst bewerkt: