Clinic Vs ~L~C~S

DeletedUser

Guest
lol op mijn niveau kom je belangen nog niet.
Ik zat idd vrij goed met jou leeftijd en dat is ook te merken aan je gedrag.

Ik heb nooit gezegd dat ik een tw god ben alleen in ruim 5 jaar heb ik maar weinig echte goede tegenstanders gehad en zoals ik al vaker gezegd heb ik heb altijd het voordeel gehad dat ik alle tijden kon aanvallen wanneer ik wilde maar dat wil niet zeggen dat ik heel goed ben. Als je weinig online ben en je bent heel goed dan kan je heel makkelijk dorpen verliezen. dus al die dingen zeggen niets.

Met noordter staan we ondertussen al bijna een jaar op nr1 en als je daarvoor voor ons heb gestaan gefeliciteerd maar dat is niet zo moeilijk eej met een paar dorpen dus dat is niet echt relevant:rolleyes: daarbij vind ik niet dat punten iets over een speler zeg het zijn de daden van een speler die iets zeggen. Punten heb ik nooit belangrijk gevonden en dat is zeker op w6 duidelijk terug te vinden in mijn stats. En ja ik heb de laatste tijd veel geinternd en zoals je weet is dat soms een noodzaak.
Kijk je verder in mijn stats zie je ook dat ik makkelijk dorpen weggeef aan stamgenoten (je dacht toch niet dat ik ongeveer 600 dorpen verloren heb aan een vijand?) maar wij kunnen op deze manier nog lang discuseren maar we gaan er niet uitkomen want jij denkt op je eigen manier precies zoals ik ook doe.

Als je je zo stoor aan mij reageer dan niet op alles wat ik zeg dat doe ik namelijk bij jou ook niet.
Als je me gewoon niet moet even goede vrienden jongentje;)

Lol, ik vind het wel leuk om op jou te reageren, omdat je altijd helemaal zot terug reageert, is nog het enige waar om valt te lachen onderhand :D

En als je zo goed was moet je zelf ook weten dat vooral de start van een wereld gewoon 24/7 werk is, anders sta je niet hooggeranked ..
 

DeletedUser24129

Guest
ja op die kleine front die jullie hebben wel ja;-)

Hier zeg je dat we een klein front hebben. Daarna zegt Player dat MeM een groot front heeft en dan zeg jij weer dat wij hetzelfde hebben, dus daar hebben we ineens weer een groot front :confused:

En verder moeten jij en player allebei eens niet zo modder gooien. Want niemand van jullie zal ooit toegeven tegenover de ander :p
 

DeletedUser19123

Guest
Hier zeg je dat we een klein front hebben. Daarna zegt Player dat MeM een groot front heeft en dan zeg jij weer dat wij hetzelfde hebben, dus daar hebben we ineens weer een groot front :confused:

En verder moeten jij en player allebei eens niet zo modder gooien. Want niemand van jullie zal ooit toegeven tegenover de ander :p

het enige wat ik volgens mij bedoel is doordat jullie zoveel vriendjes hebben geen grote front hebben...

Als player echt gelijk heeft krijgt ie van mij heus wel zijn gelijk en heb daar totaal geen problemen mee hoor.
Maar ik ga me door een kleuter niet alles laten zeggen.
 

DeletedUser

Guest
het enige wat ik volgens mij bedoel is doordat jullie zoveel vriendjes hebben geen grote front hebben...

Als player echt gelijk heeft krijgt ie van mij heus wel zijn gelijk en heb daar totaal geen problemen mee hoor.
Maar ik ga me door een kleuter niet alles laten zeggen.

In andere woorden jullie hebben *P* een BG aanvraag verstuurd, en zijn naar de deur gewezen :D
 

DeletedUser19123

Guest
Een kleuter die het in het leven waarschijnlijk 10 keer verder gaat schoppen dan jij, in mijn ogen een 50-jarige, zonder vrouw, geestelijke achterstand en levend in de bijstand.

Dream on;) Je heb duidelijk een gebrek aan mensen kennis. Met dat bekrompen koppie heb je nog veel te leren.
Weleens van projectie gehoord? Ik kan na alles wat je gezegd heb zo vertellen wat je gebreken zijn en waar je echt nog aan moet werken maar dit is tribalwars en geen sessie of behandeling. Als je er behoefte aan heb ken je me altijd een pm sturen voor een afspraak. Ik heb gewoon medelijden met je dat je op deze manier door het leven moet:(

In andere woorden jullie hebben *P* een BG aanvraag verstuurd, en zijn naar de deur gewezen :D

Hmmm wij zijn geen bok die overal over de wereld vriendjes willen maken om zelf zo min mogelijk hoeven te doen en dan achteraf met de eer te gaan strijken. Na mijn weten heeft Clinic zon verzoek nog nooit bij p ingediend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dream on;) Je heb duidelijk een gebrek aan mensen kennis. Met dat bekrompen koppie heb je nog veel te leren.
Weleens van projectie gehoord? Ik kan na alles wat je gezegd heb zo vertellen wat je gebreken zijn en waar je echt nog aan moet werken maar dit is tribalwars en geen sessie of behandeling. Als je er behoefte aan heb ken je me altijd een pm sturen voor een afspraak. Ik heb gewoon medelijden met je dat je op deze manier door het leven moet:(



Hmmm wij zijn geen bok die overal over de wereld vriendjes willen maken om zelf zo min mogelijk hoeven te doen
en dan achteraf met de eer te gaan strijken. Na mijn weten heeft Clinic zon verzoek nog nooit bij p ingediend.


zeg wij hadden een keer de keus of BREN als vijand of PT|CM als vijand..
als we het makkelijk zouden willen hebben zouden we bren doen..
maar we hebben PT|cm gekozen..omdat we een uitdaging wouden hebben..
helaas bleek PT niet echt zo moeilijk te zijn als we dachten..

en met dat eer gedoe
hoe je het ook went of keert..doordat er aan onze kant..mensen stopten in PT|CM omdat wij ze aanvielen is PT|CM ook gevallen hoor..dus wij hebben er zeker een bij drage in..
 

DeletedUser

Guest
Nu mogen jullie mij eens vertellen wat geestelijke achterstand, PT|CM, Bren, [BoK] en *P* met de oorlog tussen Clinic en ~L~C~S te maken hebben.
 

DeletedUser19123

Guest
zeg wij hadden een keer de keus of BREN als vijand of PT|CM als vijand..
als we het makkelijk zouden willen hebben zouden we bren doen..
maar we hebben PT|cm gekozen..omdat we een uitdaging wouden hebben..
helaas bleek PT niet echt zo moeilijk te zijn als we dachten..

en met dat eer gedoe
hoe je het ook went of keert..doordat er aan onze kant..mensen stopten in PT|CM omdat wij ze aanvielen is PT|CM ook gevallen hoor..dus wij hebben er zeker een bij drage in..

ja hoor PT|CM is gestopt door jullie aanvallen hahahah
Ik heb heel veel contacten gehad met een bepaald deel van de leiding van PT|CM en volgens mij lag het meer aan het onderlinge verdeeldheid en spelers die gewoonweg geen tijd meer hadden.

Nu mogen jullie mij eens vertellen wat geestelijke achterstand, PT|CM, Bren, [BoK] en *P* met de oorlog tussen Clinic en ~L~C~S te maken hebben.

Daar kan ik wel een antwoord opgeven:

Geestelijke achterstand--> Een kliniek (Clinic)
Hij is met een omweg aan het polsen of wij geen plekje voor hem hebben want hij doe alsof ie over mij praat maar in de werkelijkheid bedoelt ie zichzelf alleen hij is nog een beetje te verlegen dus vandaar dat ie het op die manier doet;)
Ik zeg niet voor niets dat ie me een prive pm mag sturen^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha leuk gevonden:p
Maar met de oorlog tussen lcs en clinic heeft t toch echt niks te maken..
 

DeletedUser

Guest
Stelletje internethelden hierzo zeg :p
Tegenwoordig is het forum een kinderspeelplaats geworden waar men met modder gooit naar elkaar.

Als jullie jullie grote mond nou is omzetten in daden..

dit topic ging toch over Clinic Vs ~L~C~S, niet .Player vs Lkkrhoor4? :)
 

DeletedUser19123

Guest
Haha leuk gevonden:p
Maar met de oorlog tussen lcs en clinic heeft t toch echt niks te maken..

Nee dat heeft er ook helemaal niets mee te maken maar neem het hem niet kwalijk hij weet niet beter:rolleyes:

Eigenlijk zou ik niet eens weten of er officeel oorlog is maar ik neem aan dat lcs vrijwel hetzelfde is als DT/DB en daar hadden we wel oorlog mee:p

Stelletje internethelden hierzo zeg :p
Tegenwoordig is het forum een kinderspeelplaats geworden waar men met modder gooit naar elkaar.

Als jullie jullie grote mond nou is omzetten in daden..

dit topic ging toch over Clinic Vs ~L~C~S, niet .Player vs Lkkrhoor4? :)

mike dat zie je verkeerd:p
Ik behoor tot de verzorgende personeel van Clinic dus ik moet af en toe spelers psygologisch testen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, lkkrhoor, je grote mondje, ik blijf er om lachen, echt jammer dat we het niet kunnen uitvechten..

Denk dat de personen die treinen hebben gestuurd op kelt en apisto wel hebben gemerkt dat hun treintjes niet doorkwamen, omdat er ook spelers zijn die wel kunnen deffen... (Nee die eer gaat niet alleen naar mij, het minste zelfs nog..)

Maar inderdaad goed opgemerkt, ex bok. ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Lol, lkkrhoor, je grote mondje, ik blijf er om lachen, echt jammer dat we het niet kunnen uitvechten..

Denk dat de personen die treinen hebben gestuurd op kelt en apisto wel hebben gemerkt dat hun treintjes niet doorkwamen, omdat er ook spelers zijn die wel kunnen deffen... (Nee die eer gaat niet alleen naar mij, het minste zelfs nog..)

Maar inderdaad goed opgemerkt, ex bok. ;)

lol in de loop der jaren is het hier op tw wel heel erg makkelijk geworden om te deffen.
Ow 1 tip doorzetten is hier op tw 1 van de belangrijkste skills:rolleyes:
Heb je die niet ben en blijf je een noob ongeacht of je kan deffen of kan aanvallen;)
 

DeletedUser38984

Guest
lol in de loop der jaren is het hier op tw wel heel erg makkelijk geworden om te deffen.
Ow 1 tip doorzetten is hier op tw 1 van de belangrijkste skills:rolleyes:
Heb je die niet ben en blijf je een noob ongeacht of je kan deffen of kan aanvallen;)

Damn, ondanks ons leuke gesprekje vind je me dus toch noob. :p
Snap het hoor maatje, maarja. :p

Nog wat rapportjes/Statistiekjes?
 

DeletedUser

Guest
Deffen is belachelijk makkelijk geworden ja :eek:
Edels timen nu met 50ms er tussen (= voorbeeld, waardoor snipen wat gemakkelijker word)

Overigens, wij hebben gewoon bij elke clear een edel geplaats, simpel bij het edelen. & Ze mogen dood hoor, we hebben er toch te veel :p & we hebben vandaag nog 2 dorpjes overgenomen..

Verder kan Kelt wel goed stacken ;o

Verdediger: kelt70
Doel: xxx

Aantal: 264589 271854 0 110941 108 587 391 11066 0 5 0 0
Verliezen: 677 696 0 284 0 2 1 28 0 0 0 0

Nog ff en hij haalt ons in met OD! :mad:
 

DeletedUser

Guest
lol in de loop der jaren is het hier op tw wel heel erg makkelijk geworden om te deffen.
Ow 1 tip doorzetten is hier op tw 1 van de belangrijkste skills:rolleyes:
Heb je die niet ben en blijf je een noob ongeacht of je kan deffen of kan aanvallen;)

Ik ben het nog echt een keer met je eens ook... is dat wat:p
 

DeletedUser

Guest
Deffen is belachelijk makkelijk geworden ja :eek:
Edels timen nu met 50ms er tussen (= voorbeeld, waardoor snipen wat gemakkelijker word)

Overigens, wij hebben gewoon bij elke clear een edel geplaats, simpel bij het edelen. & Ze mogen dood hoor, we hebben er toch te veel :p & we hebben vandaag nog 2 dorpjes overgenomen..

Verder kan Kelt wel goed stacken ;o

Verdediger: kelt70
Doel: xxx

Aantal: 264589 271854 0 110941 108 587 391 11066 0 5 0 0
Verliezen: 677 696 0 284 0 2 1 28 0 0 0 0

Nog ff en hij haalt ons in met OD! :mad:


Als alles binnen de seconde is kan je de edels niet snippen:rolleyes:
 
Bovenaan