Clinic Vs ~L~C~S

DeletedUser19123

Guest
Side 1:
Tribes: Clinic
Side 2:
Tribes: ~L~C~S

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 149
Kant 2: 1
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,473,466
Kant 2: 9,546
Verschil: 1,463,920

chart
 

DeletedUser19123

Guest
Zware tegenstander :p

Zo zie je maar weer dat je niet met iedere stam holmaatjes hoef te zijn om winst te boeken kan bok mss wel een voorbeeld aan nemen dat we vrijwel altijd winst boeken en dan de ene keer meer als de andere keer:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zo zie je maar weer dat je niet met iedere stam holmaatjes hoef te zijn om winst te boeken kan bok mss wel een voorbeeld aan nemen dat we vrijwel altijd winst boeken en dan de ene keer meer als de andere keer:rolleyes:

hmm wij winnen ook vrijwel altijd...
dus wat jij nu zegt slaat nergens op..
 

DeletedUser

Guest
Gèweldig..
Had mem ook continu tegen lcs en dt:rolleyes:
Mja lcs is niet wat dt was he..
Lcs lijkt me dan wel georganiseerder, maar ze hebben heel wat minder gebied.
 

DeletedUser19123

Guest
Hoe zit het met MeM dan?

Groot front, geen overnames.

Pussy's ..

Hoe ging die gezegde ook alweer?
"De pot verwijt de ketel"?:rolleyes:

En als wij met iemand vriendjes zijn krijgt lkkrhoor gelijk weer een harde plasser omdat hij weer onnozel kan gaan roepen.

gelijke monniken gelijke kappen ;)

Jullie kunnen ons met jullie niet vergelijken.
Wij kussen niet in iedereens kontje om winst te kunnen boeken;)

Ik krijg van vele dingen een harde plasser maar niet van jou hoor dus wees gerust:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe ging die gezegde ook alweer?
"De pot verwijt de ketel"?:rolleyes:



Jullie kunnen ons met jullie niet vergelijken.
Wij kussen niet in iedereens kontje om winst te kunnen boeken;)

Ik krijg van vele dingen een harde plasser maar niet van jou hoor dus wees gerust:p

maar ik wel van jouw je ken zo lekker stom lullen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoe ging die gezegde ook alweer?
"De pot verwijt de ketel"?:rolleyes:



Jullie kunnen ons met jullie niet vergelijken.
Wij kussen niet in iedereens kontje om winst te kunnen boeken;)

Ik krijg van vele dingen een harde plasser maar niet van jou hoor dus wees gerust:p

Jij hebt er inderdaad wel een beeldscherm voor nodig.

Volgens mij word je RL 24/7 uitgelachen, want je bent echt volslagen de weg kwijt, knuppel xD

En als we iedereens kontje kussen hoe kan het dan dat Kenzo op bb drukt donko een vrije val maakt, en we al zeer lang in de top meedraaien?

Je bent echt zo ongelooflijk lachwekkend, geweldig :D
 

DeletedUser19123

Guest
Jij hebt er inderdaad wel een beeldscherm voor nodig.

Volgens mij word je RL 24/7 uitgelachen, want je bent echt volslagen de weg kwijt, knuppel xD

En als we iedereens kontje kussen hoe kan het dan dat Kenzo op bb drukt donko een vrije val maakt, en we al zeer lang in de top meedraaien?

Je bent echt zo ongelooflijk lachwekkend, geweldig :D

lol probeer je me nu persoonlijk te raken?
Je laat wel erg veel zwaktes van jezelf zien.
Lijkt me heerlijk om 1 op 1 tegen je te vechten alleen gaat dat jammer genoeg niet gebeuren op deze wereld.
Mss komen we elkaar nog eens tegen en dat hoop ik echt.
Dan zal ik je een paar lessen geven die je hard nodig heb om terug op je plaats te komen waar je hoort.
je speelt net 1 jaar mss 2 hoogstens 3 tw en zo te merken ben je ook niet ouder als 16 a 17 jaar.
Ik kan wel een grote mond hebben en veel onzin uitkramen hier op tw maar tis en blijft een spel.

Hoe ik in mijn rl ben kan je niet weten dus ga er niet zo over gissen dat betuigd toch van kortzichtigheid.
Vergeet niet dat dit een spel is knakker waar je een rol speel en mensen die met me gesproken hebben 1 op 1 weten zodra het over tw gaat dat ik geen makkelijke ben maar zodra het een praatje word dat ik dan anders ben.
 

DeletedUser

Guest
lol probeer je me nu persoonlijk te raken?
Je laat wel erg veel zwaktes van jezelf zien.
Lijkt me heerlijk om 1 op 1 tegen je te vechten alleen gaat dat jammer genoeg niet gebeuren op deze wereld.
Mss komen we elkaar nog eens tegen en dat hoop ik echt.
Dan zal ik je een paar lessen geven die je hard nodig heb om terug op je plaats te komen waar je hoort.
je speelt net 1 jaar mss 2 hoogstens 3 tw en zo te merken ben je ook niet ouder als 16 a 17 jaar.
Ik kan wel een grote mond hebben en veel onzin uitkramen hier op tw maar tis en blijft een spel.

Hoe ik in mijn rl ben kan je niet weten dus ga er niet zo over gissen dat betuigd toch van kortzichtigheid.
Vergeet niet dat dit een spel is knakker waar je een rol speel en mensen die met me gesproken hebben 1 op 1 weten zodra het over tw gaat dat ik geen makkelijke ben maar zodra het een praatje word dat ik dan anders ben.

Hmmm lekkertje volgens mij zit jij aan het bier je word nogal ehhh anders?:p hahaha

Waarom bemoei je je dan met deze wereld als je toch niet meer terugkomt?? Kom op zeg doe ons een lol ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Hmmm lekkertje volgens mij zit jij aan het bier je word nogal ehhh anders?:p hahaha

Waarom bemoei je je dan met deze wereld als je toch niet meer terugkomt?? Kom op zeg doe ons een lol ;)

Dat is mss omdat ik me wel bezig houd op deze wereld....
Beetje tijd over en het blijft moeilijk om helemaal te stoppen
 

DeletedUser

Guest
lol probeer je me nu persoonlijk te raken?
Je laat wel erg veel zwaktes van jezelf zien.
Lijkt me heerlijk om 1 op 1 tegen je te vechten alleen gaat dat jammer genoeg niet gebeuren op deze wereld.
Mss komen we elkaar nog eens tegen en dat hoop ik echt.
Dan zal ik je een paar lessen geven die je hard nodig heb om terug op je plaats te komen waar je hoort.
je speelt net 1 jaar mss 2 hoogstens 3 tw en zo te merken ben je ook niet ouder als 16 a 17 jaar.
Ik kan wel een grote mond hebben en veel onzin uitkramen hier op tw maar tis en blijft een spel.

Hoe ik in mijn rl ben kan je niet weten dus ga er niet zo over gissen dat betuigd toch van kortzichtigheid.
Vergeet niet dat dit een spel is knakker waar je een rol speel en mensen die met me gesproken hebben 1 op 1 weten zodra het over tw gaat dat ik geen makkelijke ben maar zodra het een praatje word dat ik dan anders ben.

Zoals jij je hier voordoet zit ik inderdaad te denken van "goh, wat zal die kerel een kut leven hebben als hij ook zo RL is" dus vandaar mijn opmerking, en ik hoef je RL niet te raken hoor, ik raak er niet opgewonden van of whatever, het is meer om te laten zien dat jou stijl van posten toch mijn pijltje richting de zone "belachelijk" laat wijzen ..

En ik speel inderdaad 3 jaar TW, en dus? Dan zou ik niet goed genoeg zijn ofzo, hehe velen weten anders.

En je zat in de buurt, 18 ben ik, maar ik kan me prima op jou niveau vinden, dus waarom zou ik hier op een hoger niveau gaan posten? Dat doe ik wel op plekken waar het ertoe doet.

En dat je denkt dat je een TW-god bent is allemaal heel leuk en aardig, maar op W15 heb ik toch een hele tijd voorgestaan op NoordTer dus zo veel zal ik wel niet, als ik dat al doe, voor je onder doen..
 

DeletedUser19123

Guest
Zoals jij je hier voordoet zit ik inderdaad te denken van "goh, wat zal die kerel een kut leven hebben als hij ook zo RL is" dus vandaar mijn opmerking, en ik hoef je RL niet te raken hoor, ik raak er niet opgewonden van of whatever, het is meer om te laten zien dat jou stijl van posten toch mijn pijltje richting de zone "belachelijk" laat wijzen ..

En ik speel inderdaad 3 jaar TW, en dus? Dan zou ik niet goed genoeg zijn ofzo, hehe velen weten anders.

En je zat in de buurt, 18 ben ik, maar ik kan me prima op jou niveau vinden, dus waarom zou ik hier op een hoger niveau gaan posten? Dat doe ik wel op plekken waar het ertoe doet.

En dat je denkt dat je een TW-god bent is allemaal heel leuk en aardig, maar op W15 heb ik toch een hele tijd voorgestaan op NoordTer dus zo veel zal ik wel niet, als ik dat al doe, voor je onder doen..

lol op mijn niveau kom je belangen nog niet.
Ik zat idd vrij goed met jou leeftijd en dat is ook te merken aan je gedrag.

Ik heb nooit gezegd dat ik een tw god ben alleen in ruim 5 jaar heb ik maar weinig echte goede tegenstanders gehad en zoals ik al vaker gezegd heb ik heb altijd het voordeel gehad dat ik alle tijden kon aanvallen wanneer ik wilde maar dat wil niet zeggen dat ik heel goed ben. Als je weinig online ben en je bent heel goed dan kan je heel makkelijk dorpen verliezen. dus al die dingen zeggen niets.

Met noordter staan we ondertussen al bijna een jaar op nr1 en als je daarvoor voor ons heb gestaan gefeliciteerd maar dat is niet zo moeilijk eej met een paar dorpen dus dat is niet echt relevant:rolleyes: daarbij vind ik niet dat punten iets over een speler zeg het zijn de daden van een speler die iets zeggen. Punten heb ik nooit belangrijk gevonden en dat is zeker op w6 duidelijk terug te vinden in mijn stats. En ja ik heb de laatste tijd veel geinternd en zoals je weet is dat soms een noodzaak.
Kijk je verder in mijn stats zie je ook dat ik makkelijk dorpen weggeef aan stamgenoten (je dacht toch niet dat ik ongeveer 600 dorpen verloren heb aan een vijand?) maar wij kunnen op deze manier nog lang discuseren maar we gaan er niet uitkomen want jij denkt op je eigen manier precies zoals ik ook doe.

Als je je zo stoor aan mij reageer dan niet op alles wat ik zeg dat doe ik namelijk bij jou ook niet.
Als je me gewoon niet moet even goede vrienden jongentje;)
 
Bovenaan