Clinic Vs ~L~C~S

DeletedUser

Guest
we weten nu onderhand wel dat jij gewoon de beste speler van w6 bent menneke wil je nog meer horen???:eek:

jij denkt ook iedereeen aan te kunnen wat duidelijk niet is:cool:

Dat hoef jij niet te zeggen hoor, ik ben niet de beste van w6, omdat ik simpelweg niet no-life genoeg ben, Demo en alle andere werklozen zullen wel "beter" zijn omdat activiteit toch 70-80% van de overwinning maakt...

hij denkt niet anders had ie nooit die streken uitgehaald ;)

maar ben hem wel dankbaar
eindelijk k52 zo goed als van mij :p

Alsjeblieft:p
 

DeletedUser

Guest
Trouwens kimme- hoe makkelijk kan ik je dorpen overnemen?:p
Hoef alleen maar edels te sturen en geen eens clears, bedankt voor het gratis dorpje:D

Geen probleem, ik ben ze toch liever kwijt dan rijk. Als je mn groeicurve ziet, zie je dat het niet uitmaakt dat jullie dat afgelgen cluster afnemen, ik bouw mijn hoofdclusters sneller uit dan jullie mijn afgelegen clusters nemen:p Mijn tacktiek om het verdedigen te laten voor wat het was rendeert. Toen ik verdedigde kwam je er zelfs niet aan te pas:D
 

DeletedUser

Guest
Dat hoef jij niet te zeggen hoor, ik ben niet de beste van w6, omdat ik simpelweg niet no-life genoeg ben, Demo en alle andere werklozen zullen wel "beter" zijn omdat activiteit toch 70-80% van de overwinning maakt...



zeg er een wa die met zijn enkel ofzo bijna jaar thuis heeft gezeten :rolleyes:

demo heeft zowiezo meer skills als jou ookal zou hij even veel als jou online zijn dustja :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zeg er een wa die met zijn enkel ofzo bijna jaar thuis heeft gezeten :rolleyes:

demo heeft zowiezo meer skills als jou ookal zou hij even veel als jou online zijn dustja :rolleyes:

blablabla maikel, ga nou niet iedereens hielen lopen likken, inclusief die van mij op msn...
Je bent gewoon een stakker die zich probeert voor te doen als een volwassene, dus kap maar met je toneel en laat gewoon zien wat voor 'n sukkel je bent, because at the end of the day we all know what a fag you are ;)

En inderdaad, 2 weken thuis gezeten met een gebroken kuitbeen en alle enkelbanden afgescheurd, dus ik snap niet waar jij een jaar vandaan haalt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
blablabla maikel, ga nou niet iedereens hielen lopen likken, inclusief die van mij op msn...
Je bent gewoon een stakker die zich probeert voor te doen als een volwassene, dus kap maar met je toneel en laat gewoon zien wat voor 'n sukkel je bent, because at the end of the day we all know what a fag you are ;)

En inderdaad, 2 weken thuis gezeten met een gebroken kuitbeen en alle enkelbanden afgescheurd, dus ik snap niet waar jij een jaar vandaan haalt :rolleyes:

ik heb over demo altijd al gezegt dat het een top speler was dus ga niet bla die bla die bla spelen:rolleyes:

och jij vind dat iedereen jou hielen likt... jij vind je eigen volwassen maar scheld me wel helemaal vol en wou dat ik de pijp uit ging wie is hier dan zo volwassen jij in ieder geval ook niet kansloos ventje

jij hebt al bewezen dat je een flikker bent tegen over bok hoor :eek:


lol je zei zelf dat het nog 200 dagen ofzo kon duren voor je helemaal sterk weer was dus ga nu niet lopen draaien je hangt zoveel aan de groote klok
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
blablabla maikel, ga nou niet iedereens hielen lopen likken, inclusief die van mij op msn...
Je bent gewoon een stakker die zich probeert voor te doen als een volwassene, dus kap maar met je toneel en laat gewoon zien wat voor 'n sukkel je bent, because at the end of the day we all know what a fag you are ;)

En inderdaad, 2 weken thuis gezeten met een gebroken kuitbeen en alle enkelbanden afgescheurd, dus ik snap niet waar jij een jaar vandaan haalt :rolleyes:

Maikel is meer nub dan jou dat ownt gewoon :D
 

DeletedUser25273

Guest
Dat hoef jij niet te zeggen hoor, ik ben niet de beste van w6, omdat ik simpelweg niet no-life genoeg ben, Demo en alle andere werklozen zullen wel "beter" zijn omdat activiteit toch 70-80% van de overwinning maakt...

Wat heeft mijn privéleven uit te staan met de oorlog tussen clinic en ~L~C~S? Hoeveel tijd ik aan TW besteed en hoeveel daarvan aan w6, weet jij niet en gaat je ook geen donder aan. Blijkbaar ben ik langzamerhand een obsessie voor je aan het worden, wellicht is het gezonder voor je om het forum van wereld 6 te mijden. Activiteit zonder de juiste vaardigheden, zal altijd resulteren in verlies, mits je buren wel de juiste vaardigheden hebben om je te verslaan. Ook ik kan niet 24 uur per dag online zijn en ben dus afhankelijk van de activiteit van de tegenstanders en de skills van mijn vervangers.
 

DeletedUser19123

Guest
Wat heeft mijn privéleven uit te staan met de oorlog tussen clinic en ~L~C~S? Hoeveel tijd ik aan TW besteed en hoeveel daarvan aan w6, weet jij niet en gaat je ook geen donder aan. Blijkbaar ben ik langzamerhand een obsessie voor je aan het worden, wellicht is het gezonder voor je om het forum van wereld 6 te mijden. Activiteit zonder de juiste vaardigheden, zal altijd resulteren in verlies, mits je buren wel de juiste vaardigheden hebben om je te verslaan. Ook ik kan niet 24 uur per dag online zijn en ben dus afhankelijk van de activiteit van de tegenstanders en de skills van mijn vervangers.

Iedereen waar hij tegenop kijkt doet ie zo tegen;)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer worden de mensen uit de Clinic daaruit ontslagen, of zijn ze zo krankzinnig gestoord dat ze nooit meer weg mogen? Overigens, het hoge aantal recruteringen bij Clinic doen mij wel wat zorgen baren... Lopen er zoveel mensen hier op deze wereld rond die hopeloos zijn en daarom maar Clinic joinen?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer worden de mensen uit de Clinic daaruit ontslagen, of zijn ze zo krankzinnig gestoord dat ze nooit meer weg mogen? Overigens, het hoge aantal recruteringen bij Clinic doen mij wel wat zorgen baren... Lopen er zoveel mensen hier op deze wereld rond die hopeloos zijn en daarom maar Clinic joinen?

Inderdaad, zoveel hopeloos goede spelers die samen de wereld veroveren:p
 

DeletedUser

Guest
ze moeten gewoon 1 massa stam van 100 leden doen ^^
mischien winnen ze dan eindelijk eens xd
 
Bovenaan