Classic #8 instellingenwijziging:

Welke instellingen

  • Stamlimiet 10, Goedkoop herbouwen van edels ACTIEF

    Stemmen: 36 12,9%
  • Stamlimiet 10, Goedkoop herbouwen van edels INACTIEF

    Stemmen: 10 3,6%
  • Stamlimiet 7, goedkoop herbouwen van edels ACTIEF

    Stemmen: 117 41,8%
  • Stamlimiet 7, goedkoop herbouwen van edels INACTIEF

    Stemmen: 117 41,8%

  • Totaal aantal stemmers
    280
Reactiescore
661
Ff vraagje. Je hebt het over dat mensen met talloze edels smijten zonder idee het van topspelers kunnen winnen. Echter kan je dat dan toch ook andersom terug doen? Of zit ik nou verkeerd. Je schetst het beeld van 1 kant vaak terwijl je volgens mij ook een 2e kant hebt :)

Dat komt omdat het gaat over een veel snellere wereld. De accounts zijn niet echt heel groot. En dan zijn een aantal edelclears al snel een hele boel. Ook moeilijk om te blijven verdedigen.
 
Reactiescore
2.039
Wat nou als je een actieve tegenstander hebt die door blijft aanvallen, en dat je stam daarnaast niet genoeg kwantiteit heeft om stacks bij je te plaatsen?
Dan gaat het je toch echt al heel wat meer tijd kosten...



ten eerste krijg je niet op de helft van je dorpen edels als je 200 edel inc hebt op een 2 mil account.
Daarnaast, ik heb eerlijk gezegt niet zo goed door of je nu sarcastisch reageert of serieus..

Het doet nogmaals niets af aan je prestatie, maar een uitzonderlijke situatie was het nu ook weer niet.

Nlc 5 waar hij op doelt was 2 edels per trein. 200 edels gedeelt door 2 is 100 dorpen, ongeveer de helft dus van een 2 mil acc. ;)
 
Reactiescore
86
Wat overigens niks aan je resultaat af doet hoor, maar denk dat ook jij het met me eens vent dat het niet bijster veel is :)
Dat alle verhalen dan redelijk overdreven zijn.

Met zo'n speed, op de helft van je dorpen (veelal ook shortrange) edels krijgen, met nauwelijks os en daarnaast ook nauwelijks off (ze hadden net een aanval uitgevoerd) naast dat ze ook nog andere incommings kregen en dat dan toch zo deffen is wel degelijk erg knap.
 

DeletedUser10875

Guest
Ik vind dat aantal edels op 1 dag niet eens zo heel veel. 5 redelijke massa's in 3 maanden en je hebt die adelslachter al. Het is alleen kut dat het elkaar zo snel opvolgt, maar dit is dan ook een classic en geen normale wereld.

Wat overigens niks aan je resultaat af doet hoor, maar denk dat ook jij het met me eens vent dat het niet bijster veel is :)
Dat alle verhalen dan redelijk overdreven zijn.

Ik denk dat er bar weinig accounts (heel .nl) zijn die in zo'n korte periode zoveel edels hebben gesloopt.
Zeker gezien het feit dat 2 edels voldoende waren om een dorp te pakken en Quest maar 5 leden had => amper def is het zeer knap.

Zullen maar een handvol tw'ers zijn de zoiets nakunnen doen.
 

DeletedUser71618

Guest
Met zo'n speed, op de helft van je dorpen (veelal ook shortrange) edels krijgen, met nauwelijks os en daarnaast ook nauwelijks off (ze hadden net een aanval uitgevoerd) naast dat ze ook nog andere incommings kregen en dat dan toch zo deffen is wel degelijk erg knap.

Maar die specifieke mass werd op de eerste dag na amper gedefft (als we het over dezelfde mass hebben, de 'laatste' die de HMR de das omdeed) omdat het een overkill was en ik weet niet of er andere redenen speelden.

Jij speelde cl5 niet toch? Volgens mij weet je ook niet hoe er toen gedefft is namelijk.

Overige massa's hiervoor waren wel uitstekend gedefft, met hier en daar kleine (logische) verliezen gezien de snelle looptijden en regelmatig ook wel goed neergezette aanvallen van Last Kings, maar die haalden deze edelaantallen niet omdat er in die tijd nog bijna geen front met HMR was (Azaria da Zaeres en TheDom hadden bij de eerste aanvallen geen front bijv, toen was het alleen skimplox/last kings, misschien een héél klein beetje lupa, maar dacht dat daar Lekker boeren nog tussen lag)

Ik denk dat er bar weinig accounts (heel .nl) zijn die in zo'n korte periode zoveel edels hebben gesloopt.
Zeker gezien het feit dat 2 edels voldoende waren om een dorp te pakken en Quest maar 5 leden had => amper def is het zeer knap.

Zullen maar een handvol tw'ers zijn de zoiets nakunnen doen.

6 leden*, bij de start van de massa stond Interfearance nog, was pas meer dan een maand later verdwenen. En daarbij het zevende lid, Carineloveya ofzo, dat erbij gehaald werd om een deff boost te geven aan het account en mee te werken met dorpen recappen.

Maar ik zal niks aanmerken op het feit dat ze het zeer sterk gedaan hebben, want dat staat buiten discussie. Weet niet of ik het net zo goed zou doen.
 

DeletedUser66265

Guest
Nlc 5 waar hij op doelt was 2 edels per trein. 200 edels gedeelt door 2 is 100 dorpen, ongeveer de helft dus van een 2 mil acc. ;)

Met zo'n speed, op de helft van je dorpen (veelal ook shortrange) edels krijgen, met nauwelijks os en daarnaast ook nauwelijks off (ze hadden net een aanval uitgevoerd) naast dat ze ook nog andere incommings kregen en dat dan toch zo deffen is wel degelijk erg knap.

Ik denk dat er bar weinig accounts (heel .nl) zijn die in zo'n korte periode zoveel edels hebben gesloopt.
Zeker gezien het feit dat 2 edels voldoende waren om een dorp te pakken en Quest maar 5 leden had => amper def is het zeer knap.

Zullen maar een handvol tw'ers zijn de zoiets nakunnen doen.

Allemaal al via skype besproken met howlin gezien dat een stuk efficienter is :p
Ik blijf er echter bij dat de verhalen sterk overdreven zijn, en ik er een heel ander beeld bij had.
Voordat mensen hier over gaan zeuren, nee ik denk niet dat ik beter ben en dus ook niet dat ik het beter had kunnen doen.
Ik denk alleen wel dat alle verhalen omtrwnt deze situatie zwaar opgeblazen zijn en zulke situaties zeer zeker meermaals voorkomen.
 

DeletedUser10875

Guest
6 leden*, bij de start van de massa stond Interfearance nog, was pas meer dan een maand later verdwenen. En daarbij het zevende lid, Carineloveya ofzo, dat erbij gehaald werd om een deff boost te geven aan het account en mee te werken met dorpen recappen.

Maar ik zal niks aanmerken op het feit dat ze het zeer sterk gedaan hebben, want dat staat buiten discussie. Weet niet of ik het net zo goed zou doen.

Ah ja, die kwam er ook nog even in. Had enkel de 5 main account in gedachten.


Weet niet precies hoe up to date dit is en of er uberhaubt vaak dingen worden aangeleverd.
Awards ding

Hier is hoogste adelslachter 1200, w25. Nu zullen er uiteraard op andere langer lopende werelden welken zijn die hoger hebben. Maar dat zegt ook al iets. Langer lopende/slomere werelden.
 

DeletedUser70435

Guest
Ah ja, die kwam er ook nog even in. Had enkel de 5 main account in gedachten.


Weet niet precies hoe up to date dit is en of er uberhaubt vaak dingen worden aangeleverd.
Awards ding

Hier is hoogste adelslachter 1200, w25. Nu zullen er uiteraard op andere langer lopende werelden welken zijn die hoger hebben. Maar dat zegt ook al iets. Langer lopende/slomere werelden.

Is niet meer up to date. Bloodpriest op Casual heeft er een rond ~1800. Allemaal op zichzelf doodgelopen voor de award, dat wel.
 
Reactiescore
661
Oh, dat lijkt te veel op werk, tot zover mijn comeback:D

Dat je der zelfs nog maar aan denkt. Naah, je kan wel wat beters verzinnen om te doen met je vrije tijd veronderstel ik.
 

DeletedUser39679

Guest
Dat je der zelfs nog maar aan denkt. Naah, je kan wel wat beters verzinnen om te doen met je vrije tijd veronderstel ik.

Misschien heeft die een tweede kitten gekocht. Daar gaat zijn vrije tijd dan:p
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt helemaal niks, ik sprak namelijk over mijn tijd van posten (af post). Op het moment dat ik begon aan mijn post stond mijn voorkeur 1 stem voor, en schijnbaar aan jou tijd die je hier post van een stukje op skype was het toen gelijk toen ik mijn post stuurde. Hypocriet nee hoor, zeer zeker niet. Gezien ik gewoon beschrijf wat er al gaande was en nog meer gaat gebeuren, zoals ik al zei zag ik het gisteren al reeds voorbij komen in stamchats / wereld chats.

[4-11-2014 23:59:23] ****: http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?180735-Classic-8-instellingenwijziging
[4-11-2014 23:59:24] ****: stem svp de onderste als je zelf toch niet zal stemmen

Wat betreft het herbouwen, ik speel zelf al vanaf dag 1 op W39, met niet goedkoop heb ik dus ook geen problemen, echter ligt mijn voorkeur bij goedkoop herbouwen.

Ja ik sprak ook over je tijd van posten, zag je toch? Buiten dat ik mijn twijfels heb of die quote wel echt is, maakt het me eigenlijk ook weinig uit. Ik vind je moraalridder post hypocriet:)



100x4 dus 100 treinen?
Of gewoon 100 edels wat plus/min 25 treinen inhoud.

200 edels en ook nog gewoon clears op het front die allemaal kort lopen met weinig stamdeff. ;) Tis niet dat het enkel die edels waren, ons cluster lag ook nog eens vol met CFs waar ook clears rond lagen. Teveel vijanden en te weinig edels om het en te dichten en tegendruk te geven.


Ik vind dat aantal edels op 1 dag niet eens zo heel veel. 5 redelijke massa's in 3 maanden en je hebt die adelslachter al. Het is alleen kut dat het elkaar zo snel opvolgt, maar dit is dan ook een classic en geen normale wereld.

Wat overigens niks aan je resultaat af doet hoor, maar denk dat ook jij het met me eens vent dat het niet bijster veel is :)
Dat alle verhalen dan redelijk overdreven zijn.

Die edels kwamen helemaal niet op één dag, maar stonden op één moment op de teller, met daarnaast nog clears/fakes.


Maar die specifieke mass werd op de eerste dag na amper gedefft (als we het over dezelfde mass hebben, de 'laatste' die de HMR de das omdeed) omdat het een overkill was en ik weet niet of er andere redenen speelden.

Goh, ik kwam thuis na avondje stappen, inc op de teller, alles ongetagd. Veel edels eruit gehaald met id taggen maar geen deff om te blocken en liepen nog te lang om te snipen door ons compacte cluster. Dagen erna was er gewoonweg niemand.



Overige massa's hiervoor waren wel uitstekend gedefft, met hier en daar kleine (logische) verliezen gezien de snelle looptijden en regelmatig ook wel goed neergezette aanvallen van Last Kings, maar die haalden deze edelaantallen niet omdat er in die tijd nog bijna geen front met HMR was (Azaria da Zaeres en TheDom hadden bij de eerste aanvallen geen front bijv, toen was het alleen skimplox/last kings, misschien een héél klein beetje lupa, maar dacht dat daar Lekker boeren nog tussen lag)

Voor die 200 edels op één nacht hadden we nooit dorpen verloren (die niet gerecapped werden) en stonden we gewoon voor hoor ;)



6 leden*, bij de start van de massa stond Interfearance nog, was pas meer dan een maand later verdwenen. En daarbij het zevende lid, Carineloveya ofzo, dat erbij gehaald werd om een deff boost te geven aan het account en mee te werken met dorpen recappen.


carineloveya Verlaten 29th October 2013 - 14:12 1,222,098
carineloveya Toegetreden 27th October 2013 - 14:11 1,057,795

Toen waren die 200 edels ten eerste al grotendeels aangekomen. En daarna stabde hij ons ook nog eens.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon actiever zijn in het vervolg, en beter luisteren naar Opa Aussie.

Dat genoob en gepruts is afgestraft door nog grotere prutsers.
 
Reactiescore
661
Gewoon actiever zijn in het vervolg, en beter luisteren naar Opa Aussie.

Dat genoob en gepruts is afgestraft door nog grotere prutsers.

Looool, en ik vond aus nog wel zo'n goede.
Eigenlijk mis ik je postjes wel een beetje makker. Zou fun zijn moest je weer een beetje tijd over hebben.
 

DeletedUser

Guest
Looool, en ik vond aus nog wel zo'n goede.
Eigenlijk mis ik je postjes wel een beetje makker. Zou fun zijn moest je weer een beetje tijd over hebben.

Nah, was niet de fout van aus en howlin, meer van inactieve buren waardoor hun target werden.
Als je zelf als eerste in het offensief gaat, ben je altijd beter af als dat je moet counteren.

Met 2 adels voor een dorp en 20 apen die maar lukraak adels overal op stuurden, en vooral te noob waren om iets anders dan barbaren te adeln, is het voor iedereen op een geven moment wel mooi geweest.

En nee ik heb geen tijd over, en al zeker niet voor TW, hoe jammer dan ook soms :p

Misschien heeft die een tweede kitten gekocht. Daar gaat zijn vrije tijd dan:p

Ik heb er altijd al 2 gehad maar goed....
 
Reactiescore
661
Nah, was niet de fout van aus en howlin, meer van inactieve buren waardoor hun target werden.
Als je zelf als eerste in het offensief gaat, ben je altijd beter af als dat je moet counteren.

Met 2 adels voor een dorp en 20 apen die maar lukraak adels overal op stuurden, en vooral te noob waren om iets anders dan barbaren te adeln, is het voor iedereen op een geven moment wel mooi geweest.

En nee ik heb geen tijd over, en al zeker niet voor TW, hoe jammer dan ook soms :p



Ik heb er altijd al 2 gehad maar goed....


Als vierde co op een account met wat goede raad hier en daar, moet toch te regelen vallen, ik wil je niet pushen hoor.
Alhoewel, :D
Dat verhaal van die edels had ik al eens een keertje meegekregen (lees 10-tallen keren).

En ik ben ook voorstander van steeds 2 poezen in huis, minstens.
 
Bovenaan