Deleted User - 487810810
Guest
Normale werelden zwaar verpauperd door premium..
Deze classic zwaar verpauperd door Venom :kekw:Normale werelden zwaar verpauperd door premium..
Deze classic zwaar verpauperd door Venom :kekw:
Fixed it for youNja die interners toch e![]()
Niet iedereen over 1 kam scherenFixed it for you![]()
Als je in de stam zit, ga je er gewoon mee akkoord... Normaal dat je dan over dezelfde kam geschoren wordt he
Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd
Als je in de stam zit, ga je er gewoon mee akkoord... Normaal dat je dan over dezelfde kam geschoren wordt he
Ik zeg toch nog zo duidelijk "Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd"..
Daarnaast zijn er bij ons ook genoeg accounts die veel weerstand hebben gehad. Wij hebben ook een tijdlang rang #1 OD en #2 ODA gestaan terwijl we ergens tussen 30-40 stonden qua punten.
5+10+?Ik zeg toch nog zo duidelijk "Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd"
Als stam zijn we zeker niet heilig en zijn er enkele dorpen intern geweest, maar als je de vergelijking maakt bij hoeveel dorpen dit bij ons zijn en hoeveel dit er ondertussen bij Venom zijn, krijg je een heel groot verschil ongetwijfeld.
Daarnaast kan je ook gewoon zien bij de ODA spelers dat de top 4 accounts van [IQ] zijn, nummer 5 is iemand van Venom maar shocker dat is een van hun recente recruits.
Het account King Ragnor heeft 10 dorpen van Venom zelf geëdeld, dat is op 45 dorpen exact 22,22% intern.
Met een ODA score van #12 denk ik dat dit verder geen knappe prestaties heeft gevraagd van hem/hun. De oorzaken van dit goedkoop dorpen pakken ken ik natuurlijk niet.
Als ik dan kijk naar het account Reign Of Chaos bij [IQ] waarvan eerder werd geïnsinueerd dat die veel internen, kom ik op 5 dorpen van [IQ] zelf geëdeld. Dit tegenover 34 dorpen is 14,71% intern.
Zij bezitten momenteel de #1 rang op vlak van ODA en doen dit met 11 dorpen minder (bijna het dubbele qua ODA van ragnor (206.385)).
Jouw account staat op rang 10 ODA, maar ok hier weer shocker want Troybal Wars is gewoon een recruit vanuit Uriel.
Mijn account heeft gewoon 0 dorpen intern en draait toch leuk mee bovenaan momenteel![]()
Denk je dat wij geen tegenstand hebben gehad dan?Snap opzich je redenatie wel, maar om dat op deze manier procentueel uit te rekenen geeft natuurlijk niet echt een goed beeld. Reign of Chaos stond op 29 april op 2/4=50% intern dorpen. Dat geeft nogal een boost in de beginfase natuurlijk. Anderzijds speelden wij te midden van 3 stammen die met 21 spelers met zo'n 37 def dorpen zijn begonnen, dus dan is het lastig bijblijven.
15, quick maths5+10+?
Ik denk dat veel accounts naast deffbunkers lagen. WIj persoonlijk lagen hier ook tussen allemaal deffbunkers. Hier lag de bekende kazik p bijvoorbeeld. Hij was full deff...Snap opzich je redenatie wel, maar om dat op deze manier procentueel uit te rekenen geeft natuurlijk niet echt een goed beeld. Reign of Chaos stond op 29 april op 2/4=50% intern dorpen. Dat geeft nogal een boost in de beginfase natuurlijk. Anderzijds speelden wij te midden van 3 stammen die met 21 spelers met zo'n 37 def dorpen zijn begonnen, dus dan is het lastig bijblijven.
Niks weggespeeldOke, dus omdat iemand een stam wegspeelt is dit direct een intern? Aight
4 |
|
![]() | 346.007 | 36 | 9611 |
Ik denk dat veel accounts naast deffbunkers lagen. WIj persoonlijk lagen hier ook tussen allemaal deffbunkers. Hier lag de bekende kazik p bijvoorbeeld. Hij was full deff...