Classic 26: Feedback op instellingen

Reactiescore
864
- Bewust een hele stam aan spelers neerleggen om deze vervolgens te internen;
- Gedurende het internen van jouw eigen stam, spreek je fusies/interns af met je omliggende buren;
- Gedurende het internen bekritiseer je stam genoten dat ze niet hard genoeg groeien, vervolg: kick & internen;
- Tijdens de fusie met Venom besluit je een tweede stam ten oosten op te richten met de overige leden en ja hoor, nog meer recruits, of toekomstige interns(?);
- Je eigen broer in een vijandige stam laten spelen, terwijl hij tegelijk al in jouw stam actief op het account: "vision key" speelt - SPY?

En dan kom je hier op het forum over moraal praten?
 
Reactiescore
1.754
- Bewust een hele stam aan spelers neerleggen om deze vervolgens te internen;
- Gedurende het internen van jouw eigen stam, spreek je fusies/interns af met je omliggende buren;
- Gedurende het internen bekritiseer je stam genoten dat ze niet hard genoeg groeien, vervolg: kick & internen;
- Tijdens de fusie met Venom besluit je een tweede stam ten oosten op te richten met de overige leden en ja hoor, nog meer recruits, of toekomstige interns(?);
- Je eigen broer in een vijandige stam laten spelen, terwijl hij tegelijk al in jouw stam actief op het account: "vision key" speelt - SPY?

En dan kom je hier op het forum over moraal praten?
@Analytische Esthetica
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
604
Hoezo hebben wij geboost? Wij hebben gewoon zieke ODA man haha. Iedereen weet dat je hier zwaar gerekt wordt :biggrin:

gast jij hebt sowieso oda geboost!! leker noob lopen clearen met 1 tech en 1 boer?? zegt echt niks man oda
 
Reactiescore
7
ze vallen zo hard aan. omdat ik te dicht bij de waarheid kom

Myridomen hebben ze niet kunnen rekken, dus recruiten ze hem maar.
Epic milow hebben ze geinternt, en oda op geboost

bij deze sluit ik de discussie en verklaar mijzelf tot winnaar.
 
Reactiescore
5
Haha zitten die IQ-gasten nu echt een hoge hoed op te zetten over interns van andere stammen? :biggrin:

Iets met een gigantische pot en een even grote ketel betreffende hun gewoonlijke speelstijl.
 
Reactiescore
864
Haha zitten die IQ-gasten nu echt een hoge hoed op te zetten over interns van andere stammen? :biggrin:

Iets met een gigantische pot en een even grote ketel betreffende hun gewoonlijke speelstijl.

Gewone speelstijl? Deze stam speelt voor het eerst een Classic samen pannenkoek.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik kreeg altijd masses, van rob toen nog, resultaat was null dorpen gepakt, en ze gingen op een ander stamtarget, ben redelijk goed denk ik.
rob vind ik daarnaast een betere speler dan jij.
Als dit over mij gaat en je bent wie ik denk dat je bent (Corne); jij hebt denk ik geen enkele massa van mij gehad. Maar ondertussen kreeg ik elke dag massa van een paar duizend incs terwijl jullie met 3 fronters en de clears van de rest van de wereld amper noemenswaardige winsten maakten op een volle seconde wereld. Wat begon met 3 spelers tegen mij is uiteindelijk een 2v1 geworden nadat Eyjaf is weggespeeld, daarna hebben we Team Maiskolf weggespeeld, en tegen hij opgeedeld was stond jij al op delete.

En ergens in deze beknopte tekst vergeet ik nog het account waar je vv van had, en in plaats van al die off in te zetten voor op mijn acc te gooien toen ik op breken stond, heb je toen dat hele account leeggebasht voor oda op te boosten midden in een strijd.
 
Reactiescore
5
Gewone speelstijl? Deze stam speelt voor het eerst een Classic samen pannenkoek.


Ik zie er nochtans genoeg posten met een Pepper en/of Salt achtergrond. Twee stammen die van hun leven nooit een intern hebben gehad zeker? Dat er andere spelers bijzitten klopt zeker. Maar hier durven posten vanuit een moral high ground over interns terwijl IQ er zelf best wat heeft. Terwijl een deel van die stam vorige wereld alles wat los en vast zat probeerde te internen? Dat vind ik wel straf. In plaats van te mekkeren over "oh my god Venom internt (ik ben overigens geen deel van Venom dus boeit mij niet wie wint)" hou gewoon stijlvol even de vingers van het toetsenbord en toon je een mannetje nadat je ze kapot hebt gemaakt. Je kunt over die interns beginnen als je eigen stam er geen of heel wat minder heeft. Niet vanuit deze situatie met het verleden van een deel van die stam.

Ook geen idee waarom je de nood voelt pannenkoek te zeggen. In tegenstelling tot een belangrijk deel van je stam won ik immers wel de voorgaande classic. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Ik zie er nochtans genoeg posten met een Pepper en/of Salt achtergrond. Twee stammen die van hun leven nooit een intern hebben gehad zeker? Dat er andere spelers bijzitten klopt zeker. Maar hier durven posten vanuit een moral high ground over interns terwijl IQ er zelf best wat heeft. Terwijl een deel van die stam vorige wereld alles wat los en vast zat probeerde te internen? Dat vind ik wel straf. In plaats van te mekkeren over "oh my god Venom internt (ik ben overigens geen deel van Venom dus boeit mij niet wie wint)" hou gewoon stijlvol even de vingers van het toetsenbord en toon je een mannetje nadat je ze kapot hebt gemaakt. Je kunt over die interns beginnen als je eigen stam er geen of heel wat minder heeft. Niet vanuit deze situatie met het verleden van een deel van die stam.

Ook geen idee waarom je de nood voelt pannenkoek te zeggen. In tegenstelling tot een belangrijk deel van je stam won ik immers de voorgaande classic ;)

Het overgrote deel van Zero IQ is nieuw samengesteld - dat daar een enkeling tussen zit van Pepper/Salt klopt. Neemt niet weg dat de huidige spelersgroep, inclusief de Salt & Pepper leden, vrijwel niks als intern hebben gekregen op RoC na(mijn eigen account). En ja ik weet dat aangezien ik stamleider ben. Als je ook de ODA & ODD statistieken bekijkt over de tijdsperiodes kan je zien dat men gewoon heeft moeten bashen voor zijn dorpen.

Om dan te roepen: "Iets met een gigantische pot en een even grote ketel betreffende hun gewoonlijke speelstijl.". Dan heb je het niet helemaal gevolgd, aangezien je namelijk nog geen post daarboven kan lezen hoe het internen is gegaan bij sommige leden van Venom, dan kan je die style van spelen totaal niet vergelijken met onze manier van spelen.
 
Reactiescore
326
Ik zie er nochtans genoeg posten met een Pepper en/of Salt achtergrond. Twee stammen die van hun leven nooit een intern hebben gehad zeker? Dat er andere spelers bijzitten klopt zeker. Maar hier durven posten vanuit een moral high ground over interns terwijl IQ er zelf best wat heeft. Terwijl een deel van die stam vorige wereld alles wat los en vast zat probeerde te internen? Dat vind ik wel straf. In plaats van te mekkeren over "oh my god Venom internt (ik ben overigens geen deel van Venom dus boeit mij niet wie wint)" hou gewoon stijlvol even de vingers van het toetsenbord en toon je een mannetje nadat je ze kapot hebt gemaakt. Je kunt over die interns beginnen als je eigen stam er geen of heel wat minder heeft. Niet vanuit deze situatie met het verleden van een deel van die stam.

Ook geen idee waarom je de nood voelt pannenkoek te zeggen. In tegenstelling tot een belangrijk deel van je stam won ik immers wel de voorgaande classic. ;)

De stam die Rob als mental coach heeft, wint meestal
 
Reactiescore
2
We hebben de rang 1 behaald
Venom, groepje nerds dat iedereen internt en legit 0 skill heeft. Ben blij dat deze wereld maar tot 25% dominantie is zodat die losers weer snel een andere wereld kunnen proberen te verzieken! :)

Klopt niks van ik ben gewoon met Dark Moon hier gestart en direct na de start al niks meer mee temaken gehad.
Rang 1 behaald zonder intern en die tot de dag van vandaag nog niet afgegeven.er was idd intern wij wilden meer front.
Als er spelers stoppen of fuseren moeten we dan die dorpen.maar BB laten worden ?
Iedereen praat hier zo mooi maar niemand weet iets haha.

Wie het laatst lacht lacht het best


Mvg Roy
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210521-001442_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210521-001442_Tribal wars.jpg
    994,1 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
Het overgrote deel van Zero IQ is nieuw samengesteld - dat daar een enkeling tussen zit van Pepper/Salt klopt. Neemt niet weg dat de huidige spelersgroep, inclusief de Salt & Pepper leden, vrijwel niks als intern hebben gekregen op RoC na(mijn eigen account). En ja ik weet dat aangezien ik stamleider ben. Als je ook de ODA & ODD statistieken bekijkt over de tijdsperiodes kan je zien dat men gewoon heeft moeten bashen voor zijn dorpen.

Om dan te roepen: "Iets met een gigantische pot en een even grote ketel betreffende hun gewoonlijke speelstijl.". Dan heb je het niet helemaal gevolgd, aangezien je namelijk nog geen post daarboven kan lezen hoe het internen is gegaan bij sommige leden van Venom, dan kan je die style van spelen totaal niet vergelijken met onze manier van spelen.

Een beetje een hellend vlak argument niet? Eigen interns wegmoffelen onder "vrijwel niets op dat ene account na want de andere stam doet het harder!". Ik vind het for the record prima dat je al eens iets moet internen hé. Liever dat dan dorpen barb laten worden of aan de vijand laten. Maar dat een deel van je stam hier de grote man uit komt hangen omdat Venom nou meer interns vind ik zeer matig. Zeker gezien jouw account (de stamleider blijkbaar) wel gevoelig en op een cruciaal moment heeft zitten internen en zeker omdat er wel interns zijn in de stam. Er wordt eigenlijk over en weer geroepen over een verschil in grootteorde en niet in soort. En dat lijken veel IQ-leden niet te beseffen.



De stam die Rob als mental coach heeft, wint meestal

De stam die Rob niet op een stamaccount laat loggen bedoel je. :biggrin:
 
Reactiescore
1.140
Denk dat je het punt niet snapt.
Het internen opzichzelf is niet zo veel mis mee.
Waar het verschil in zit is het soort interns.

Waar je af en toe gewoon een keer een interntje pakt omdat iemand stopt ofzo is weinig mis mee.
Echter zitten er in Venom spelers die met hele stammen gestart zijn puur om deze te internen.

Daarnaast wordt er gekozen om inplaats van de strijd aan te gaan met andere stammen maar gewoon volledige fussie te doen puur om zo meer te kunnen internen.

Waar bij IQ gewoon gestreden is met bijvoorbeeld Epic Milow en deze pas intern ging nadat de strijd gestreden was.

Venom heeft deze wereld gewoon nog helemaal niets maar dan ook niets laten zien.
Dat King Ragnar nu stoer komt lopen doen op het af omdat hij ook eindelijk een beetje ODA heeft gepakt op een klein rim stammetje geeft eigenlijk al aan hoe erg de hunkering naar erkenning is, een echte top speler zou daar niet mee bezig zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
IQ wint dit wel ezpz als ik het niveau van posten van Venom bekijk hoor. Jeetje mineetje.

Stel je voor dat je speciaal nieuwe AF accounts aanmaakt om dan jezelf opnieuw belachelijk te maken.
 
Reactiescore
382
IQ wint dit wel ezpz als ik het niveau van posten van Venom bekijk hoor. Jeetje mineetje.

Stel je voor dat je speciaal nieuwe AF accounts aanmaakt om dan jezelf opnieuw belachelijk te maken.
Om het te baseren op AF posts vind ik persoonlijk een beetje raar. Maar als je kijkt naar clusters zou dat idd wel het geval moeten gaan zijn ja.
 
Reactiescore
120
Een beetje een hellend vlak argument niet? Eigen interns wegmoffelen onder "vrijwel niets op dat ene account na want de andere stam doet het harder!". Ik vind het for the record prima dat je al eens iets moet internen hé. Liever dat dan dorpen barb laten worden of aan de vijand laten. Maar dat een deel van je stam hier de grote man uit komt hangen omdat Venom nou meer interns vind ik zeer matig. Zeker gezien jouw account (de stamleider blijkbaar) wel gevoelig en op een cruciaal moment heeft zitten internen en zeker omdat er wel interns zijn in de stam. Er wordt eigenlijk over en weer geroepen over een verschil in grootteorde en niet in soort. En dat lijken veel IQ-leden niet te beseffen.

Sluit me hierbij aan. Het wordt nu een beetje een discussie wie het meest deugt op basis van de soort interns. Daarnaast vind ik het ook niet helemaal terecht dat ons wordt verweten die Kameraden stam te internen, wij hebben hen namelijk gewoon weggespeeld (destijds als Uriel en wij zaten zelf volgens mij nog in dTrein) op het moment dat ze 3 stammen hadden en de overgebleven spelers wouden ons toen joinen, dus dat lijkt me geen heel groot verschil met wat IQ nu doet met epic mil0w. Voor de rest klopt het argument dat Venom is gestart met een stam om te internen simpelweg niet.

Voor de rest heb ik ook weinig relevante opmerkingen gezien qua feedback op de instellingen in dit topic trouwens. Misschien een idee om deze eindeloze discussie te beëindigen en OT te gaan? :smile:
 
Bovenaan