Classic 22 Feedbacktopic

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
N00BS vergeten hoe MastermarkB en Zhadee werden gebruikt als meelopers op ons? Kregen via Danny Archer of A Noble train toezeggingen te zien van Jeffrey van Gli Occhi waarbij wij die jumpdorpen mochten houden, zelfs verder mochten edelen van Zhadee, wat in de praktijk totaal niet waar was. In werkelijkheid werden we aangevallen door MastermarkB en Zhadee, 2 meelopers van Danooontje, die toen al in N00BS zat, en Danooontje zelf. Wie begon er dus met meelopers te gebruiken?
Pedik (&stam), Daventriae en Tjoek horen al sinds het begin van deze wereld bij Lions? Was dus vrij logisch dat deze door Lions betrokken zouden worden in een wereldoorlog.
 
Reactiescore
24
Tuurlijk, alles is onze fout en wij schreeuwen moord en brand terwijl jullie over alles lopen te mekkeren?
Daarnaast ga je letterlijk anderhalve maand ofzo terug de tijd in omdat daar ooit aanvallen vanuit zijn gekomen

Waar doel je op? Die dorpen van Unicorn werden eind februari begin geedeld/geinternd door mark, toendertijd kreeg ik behoorlijk wat aanvallen. 2 a 2,5 week later stopte mark door jullie. Dat ik andere targets had ik die 2 weken is een feit. Maar dat doet toch niets af aan het feit dat ik oorlog met ze had? Ik kreeg in die 2 weken, bijvoorbeeld ik geloof op 9 maart nog een boel aanvallen van Zhadee en Mark.

Verder had je met moonlight/noel een nap, iets wat ik niet had met mastermarkB, ik had gewoon oorlog? Dat er 2 weken lang geen aanvallen van mij op mmb kwamen, tja spijtig had dat graag anders gezien, maar wij waren op een gegeven moment maar met 2... jullie met 4 + een dikke BG
Dus ja jij mocht geen dorpen van moonlight edelen, en ik had oorlog met mastermarkB, dus ik mocht wel die dorpen van hem edelen. Ik zie het probleem niet echt? Het zijn overduidelijk geen cfs, lagen niet in jullie of danooontjes cluster, wij waren vijanden van mark. Dus wat is je punt?

Pedik (&stam), Daventriae en Tjoek horen al sinds het begin van deze wereld bij Lions? Was dus vrij logisch dat deze door Lions betrokken zouden worden in een wereldoorlog.

Pedik heeft evengoed vv gedraaid voor noobs werd ook niet voor niets gepolst door n00bs
 

Deleted User - 487694086

Guest
Terwijl hij in de tussentijd alles doorspeelde naar Lions
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Terwijl hij in de tussentijd alles doorspeelde naar Lions

Ach man, je kletst uit je nek. Kom eerst eens met bewijzen voor je dit soort onzin gaat uitkramen. Ik heb nooit interne zaken omtrent N00BS en/of het Naccer-account gedeeld. Ga dan ook niet van dat soort leugens verspreiden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Terwijl hij in de tussentijd alles doorspeelde naar Lions
Keek je niet neer op Bas toen hij "alles doorspeelde" en is het nu niet je stamgenoot?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was jij op W71 ook niet geheel tegen boosten en ben je nu ook niet de grootste booster van W73?
Neen, waarom? Irrelevant trouwens, bewijst enkel dat je hier niets zinnigs meer te zeggen hebt
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ach man, je kletst uit je nek. Kom eerst eens met bewijzen voor je dit soort onzin gaat uitkramen. Ik heb nooit interne zaken omtrent N00BS en/of het Naccer-account gedeeld. Ga dan ook niet van dat soort leugens verspreiden.
Ik geloof dit direct. Je hebt idd niet gedeeld wie er op Naccer zaten.
Keek je niet neer op Bas toen hij "alles doorspeelde" en is het nu niet je stamgenoot?
Was ik niet echt blij mee nee, al was het ook onder druk van Lions, die hem graag nog even achter de hand hielden.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik geloof dit direct. Je hebt idd niet gedeeld wie er op Naccer zaten.

Zit een significant verschil tussen -jouw woorden- alles doorspelen en iets dat iedereen allang wist. Dus je post is nog steeds bs.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zit een significant verschil tussen -jouw woorden- alles doorspelen en iets dat iedereen allang wist. Dus je post is nog steeds bs.
Veel doorspeelde dan, jij vraagt zeker ook veel goed ipv alles goed?
 
Reactiescore
1.094
Ik zou zweren dat Emile of Rob het had gezegd
 
Reactiescore
2.039
Ik geloof dit direct. Je hebt idd niet gedeeld wie er op Naccer zaten.
Was ik niet echt blij mee nee, al was het ook onder druk van Lions, die hem graag nog even achter de hand hielden.
Je vergeet dat je dit zelf met je zatte kop aan Rob vertelde toen je met hem belde vanaf Freds huisfeestje? En ook gewoon tegen Emile hebt gezegd? :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Veel doorspeelde dan, jij vraagt zeker ook veel goed ipv alles goed?

Je kan beter je geloofwaardigheid sparen en gewoon je mond dicht houden. Vraag maar aan de originele bespelers van Naccer na, die weten ook dat ik niets van dat account of hun stam heb doorgespeeld.

Daarbij, waarom wou je graag anoniem blijven? Zodat je kon komen opscheppen als het goed ging en niemand er vanaf zou weten als het mis was gegaan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was ik niet echt blij mee nee, al was het ook onder druk van Lions, die hem graag nog even achter de hand hielden.
Zeker niet, heel in begin ja omdat het toen ook suicide was, maar na verloop van tijd was het enkel en alleen account Sagi die dit tegenhield
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je vergeet dat je dit zelf met je zatte kop aan Rob vertelde toen je met hem belde vanaf Freds huisfeestje? En ook gewoon tegen Emile hebt gezegd? :p
Daar had ik me wel goed uitgeluld dacht ik, was iig voor Pedik geen vrijbrief om screens naar Lions te gooien.
Je kan beter je geloofwaardigheid sparen en gewoon je mond dicht houden. Vraag maar aan de originele bespelers van Naccer na, die weten ook dat ik niets van dat account of hun stam heb doorgespeeld.

Daarbij, waarom wou je graag anoniem blijven? Zodat je kon komen opscheppen als het goed ging en niemand er vanaf zou weten als het mis was gegaan?
Dat je betrouwbaarheid weinig waard is als je screens doorspeelt van vertrouwelijke gesprekken is niet bepaald raar. Geen idee hoeveel je hebt doorgespeeld, zelfs als het alleen is wat ik gezien heb is het al wel te veel tho.
Direct nadat het bekend werd ging Emile ragen en daar had ik weinig zin in, als ik anoniem was weggespeeld had ik het achteraf gewoon gezegd hoor, maargoed zal je wel niet geloven.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Daar had ik me wel goed uitgeluld dacht ik, was iig voor Pedik geen vrijbrief om screens naar Lions te gooien.
Dat je betrouwbaarheid weinig waard is als je screens doorspeelt van vertrouwelijke gesprekken is niet bepaald raar. Geen idee hoeveel je hebt doorgespeeld, zelfs als het alleen is wat ik gezien heb is het al wel te veel tho.
Direct nadat het bekend werd ging Emile ragen en daar had ik weinig zin in, als ik anoniem was weggespeeld had ik het achteraf gewoon gezegd hoor, maargoed zal je wel niet geloven.

Je kan het ook groter maken dan het is. Iedereen deelt wel eens dingen waarvan je achteraf het idee hebt dat het misschien niet de beste keus was. Maar je kan ook overdrijven, ik heb geen karaktermoord gepleegd
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je kan het ook groter maken dan het is. Iedereen deelt wel eens dingen waarvan je achteraf het idee hebt dat het misschien niet de beste keus was. Maar je kan ook overdrijven, ik heb geen karaktermoord gepleegd
Maar je kan het ook kleiner maken dan dat het is, jij komt er meteen mee dat ik ongeloofwaardig ben, m'n mond moet houden etc etc, jij bent degene die gesprekken heeft doorgespeeld dus noem ik je onbetrouwbaar, het is niet onwaar dus snap de aanvallen van jou op mij niet zo goed. Kan best dat je niet alles hebt doorgespeeld, ik noem het veel omdat dat gesprek doorspelen toch al een impact heeft gehad op de wereld en ik iig geen garantie heb dat er niks anders is doorgespeeld, niet heel raar dat ik je niet meer op je woord vertrouw toch?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Maar je kan het ook kleiner maken dan dat het is, jij komt er meteen mee dat ik ongeloofwaardig ben, m'n mond moet houden etc etc, jij bent degene die gesprekken heeft doorgespeeld dus noem ik je onbetrouwbaar, het is niet onwaar dus snap de aanvallen van jou op mij niet zo goed. Kan best dat je niet alles hebt doorgespeeld, ik noem het veel omdat dat gesprek doorspelen toch al een impact heeft gehad op de wereld en ik iig geen garantie heb dat er niks anders is doorgespeeld, niet heel raar dat ik je niet meer op je woord vertrouw toch?

Dat is ook niet wat ik wil bereiken. Jij zegt letterlijk dat ik shit van Naccer/N00BS heb zitten doorspelen naar Lions terwijl dat gewoon niet eens dichtbij de waarheid ligt. Dat jij op Naccer zou komen te spelen werd allang voor die screens eerder in de groep gedropt. Het was niks nieuws. Daarnaast heb ik dit ook allemaal al lang uitgelegd.
 
Bovenaan