Classic 22 Feedbacktopic

Reactiescore
2.490

Feedback is welkom.
 
Reactiescore
2.490
Verdorie eend dit is toch wel interessant, verleiding is groot.
2 dorpenstart met limited haul. :eek:

En natuurlijk de mogelijkheid om meteen vanaf het eerste uur je buren aan te vallen ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
5 minder techlevels en 2 extra eenheden o_O

Dat gaat puzzelen worden :p
 
Reactiescore
2.490

Deleted User - 487694086

Guest
Ik weet dat er niet heel veel nieuwe instellingen voorstellen waren gedaan, maar 1 ding was wel duidelijk: dat 1c gespam was iedereen zat dus fakelimiet moest omhoog. Zou dus echt echt geen 0% fakelimiet doen opeens.

Plus ik las iets dat als je je stam verlaat je os niet teruggestuurd zou worden, zo kan je nog steeds overal Def vandaan halen, zou sws automatisch Def terugsturen als je stam verlaat.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Eens 3% lijkt mij een mooie minimum hoeveelheid.
 
Reactiescore
89
Mooie instellingen!
Zoals Big Bang al aangeeft: graag een stevig fakelimiet. Beter te veel % dan te weinig als je het mij vraagt. Aanpassing voor deze instelling als het kan!:)

Verder erg tevreden, meerdere dorpen + boog + limited haul, heerlijk!!
 
Reactiescore
974
Mooie instellingen!
Zoals Big Bang al aangeeft: graag een stevig fakelimiet. Beter te veel % dan te weinig als je het mij vraagt. Aanpassing voor deze instelling als het kan!:)

Verder erg tevreden, meerdere dorpen + boog + limited haul, heerlijk!!

Dit inderdaad.
 
Reactiescore
1.094
Leuke settings! Wel weer heel snel maar ben benieuwd.

Ga alleen niet starten ik ga op vakantie voor 2 weken de 30ste dus dat is lastig :sad:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81604

Guest
Huh, nog geen classic wereld gedaan... Begrijp ik goed dat hierbij de 'nieuwere' premium functies allemaal uit staan (bouwtijd reduceren, premium beurs, etc?)

Dat is namelijk best heel interessant. Net als vroeger :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Leuke instellingen ja :smile:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik weet dat er niet heel veel nieuwe instellingen voorstellen waren gedaan, maar 1 ding was wel duidelijk: dat 1c gespam was iedereen zat dus fakelimiet moest omhoog. Zou dus echt echt geen 0% fakelimiet doen opeens.

Plus ik las iets dat als je je stam verlaat je os niet teruggestuurd zou worden, zo kan je nog steeds overal Def vandaan halen, zou sws automatisch Def terugsturen als je stam verlaat.
@Duckje klopt het van die os?
 
Reactiescore
2.490
Reactiescore
1.454
Wel jammer van die 30:1 regel :(
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan