We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
No blame for that. Vond dat wel een goeie hahaWie heb ik willen kata'en dan? Stan ja en voor de rest?
Jawel hoor wij zijn gewoon beter. doei.Eerste staan op dit moment van de wereld zegt niets lll
Eerste staan op dit moment van de wereld zegt niets lll
Prima, je gaat andere dingen erbij halen omdat je weet dat je deze discussie niet gaat winnen. Iedereen kan terug lezen wat voor belachelijke acties het account Vishaakje heeft ondernomen. Ook weten we beide dat jullie toch wel weer in een stam komen omdat de community nou eenmaal wanhopig is naar spelers die iets kunnen. Als je denkt dat je mijn gevoelens raakt door situaties van W62 aan te halen zit je tevens ook fout. Ik wens je nog een beste dag toe, en ik hoop dat je ooit nog eerlijk durft te zijn over wat er echt gebeurde op CL15.
Breng die klaphark niet op ideeen,dank u beleefd!ga nog een keer zingen voor Inge ofzo maar laat ons met rust.
@Duckje?Voor een eventuele volgende keer geen OS buiten de stam, is misschien handig om te kijken of je kan zorgen dat je wel os naar buiten je stam kan sturen, alleen dat het direct bij aankomst wordt teruggestuurd als je niet in die stam zit. Op die manier kan je dan nog wel os achter je edels timen.