- Reactiescore
- 453
Maar is het ook niet zo dat jullie op het eindje vishaakje nog wouden achterlaten om zonder hem aan de % te komen ? Ondanks hetgeen dat ze elke nacht oele hebben lopen snipen ?
Laatst bewerkt:
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Maar is het ook niet zo dat jullie op het eindje vishaakje nog wouden achterlaten om zonder hem aan de % te komen ? Ondanks hetgeen dat ze elke nacht zijn hebben lopen snipen ?
Nou Pim ik wens hen ook veel succes om met jou in de stam zitten. Slechts enkele weten waarom vishaak dat deed. End game een nieuwe stam willen maken gewoon om in % te winnen van onze bg stam. Vishaak zou gewoon een kick krijgen en de stamgenoten gingen lekker geilen op de wereldwinst. Ik snap wel dat je het wou doen, het zou dan de eerste keer in maanden zijn dat je niet op del moet gaan of dat je weer gaat runnen.
Toffe 2 lijnen dat je screent uit een random gesprek. Zeker omdat Steven niet eens kata’s gooide. Dit was allen nadat onze kick al werd vernoemd
Ik snap wel dat je je standpunt goed verdedigd. Stel je voor dat je acc weer wordt weggeknald door spelers die nog nooit van sangu gehoord hebben.
Nou Pim ik wens hen ook veel succes om met jou in de stam zitten. Slechts enkele weten waarom vishaak dat deed. End game een nieuwe stam willen maken gewoon om in % te winnen van onze bg stam. Vishaak zou gewoon een kick krijgen en de stamgenoten gingen lekker geilen op de wereldwinst. Ik snap wel dat je het wou doen, het zou dan de eerste keer in maanden zijn dat je niet op del moet gaan of dat je weer gaat runnen.
Misschien eerst gaan presteren alvorens je gaat beweren? Want wat een gebakken lucht verkoop jij zeg Kenneth. Dat weet ik als buitenstaander van heel het Vishaakje gebeuren zelfs.Euhm ik kom niet roepen , ik kreeg letterlijk de vraag toen van Niels ( acc bots) of we het ok zouden vinden als ze samen met Pim zen acc ervandoor zouden gaan met het grootste acc op de wereld om
Zo in % te winnen van onze bg
Hij staat wel eerste nu :OMisschien eerst gaan presteren alvorens je gaat beweren? Want wat een gebakken lucht verkoop jij zeg Kenneth. Dat weet ik als buitenstaander van heel het Vishaakje gebeuren zelfs.
Beter gezegd. Geen normen en waarden hebben en wel. Dat is het verschil tussen jou en mij. Wie heb ik willen kata'en dan? Stan ja en voor de rest?Nouja Martijn wij beiden hebben gewoon andere normen en waarden. Bij jou spreken we van een prestatie als je een wereld speelt zonder een teamgenoot te willen kata’en