Classic #19 instellingen feedbacktopic

Reactiescore
460
Maar is het ook niet zo dat jullie op het eindje vishaakje nog wouden achterlaten om zonder hem aan de % te komen ? Ondanks hetgeen dat ze elke nacht oele hebben lopen snipen ?
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Maar is het ook niet zo dat jullie op het eindje vishaakje nog wouden achterlaten om zonder hem aan de % te komen ? Ondanks hetgeen dat ze elke nacht zijn hebben lopen snipen ?

[14:14:10] Steven De Vlaming: Puur geacteerd, ons plan was om de classic te winnen als acc, eindigen als rang 1 en net voor dat de vredesperiode inging jullie kata'en zodat we toch revenge hadden :p
[14:14:23] Steven De Vlaming: Jullie mogen ook van geluk spreken dat het toxic was

Denk dat deze quote genoeg zegt Lukas. :)
 

DeletedUser79168

Guest
Toffe 2 lijnen dat je screent uit een random gesprek. Zeker omdat Steven niet eens kata’s gooide. Dit was allen nadat onze kick al werd vernoemd
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Nou Pim ik wens hen ook veel succes om met jou in de stam zitten. Slechts enkele weten waarom vishaak dat deed. End game een nieuwe stam willen maken gewoon om in % te winnen van onze bg stam. Vishaak zou gewoon een kick krijgen en de stamgenoten gingen lekker geilen op de wereldwinst. Ik snap wel dat je het wou doen, het zou dan de eerste keer in maanden zijn dat je niet op del moet gaan of dat je weer gaat runnen.

Om hier nog even op te reageren, kicken was niet mogelijk door de stamlock. Tot zover de geloofwaardigheid van jouw woorden lol.
 

DeletedUser79168

Guest
Tribelock werd dagen later pas geactiveerd. Had al lang moeten ingaan maar de mods waren er wat later mee. Dat weet iedereen dat die cl speelde
 

DeletedUser79168

Guest
Ik snap wel dat je je standpunt goed verdedigd. Stel je voor dat je acc weer wordt weggeknald door spelers die nog nooit van sangu gehoord hebben.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ik snap wel dat je je standpunt goed verdedigd. Stel je voor dat je acc weer wordt weggeknald door spelers die nog nooit van sangu gehoord hebben.

Prima, je gaat andere dingen erbij halen omdat je weet dat je deze discussie niet gaat winnen. Iedereen kan terug lezen wat voor belachelijke acties het account Vishaakje heeft ondernomen. Ook weten we beide dat jullie toch wel weer in een stam komen omdat de community nou eenmaal wanhopig is naar spelers die iets kunnen. Als je denkt dat je mijn gevoelens raakt door situaties van W62 aan te halen zit je tevens ook fout. Ik wens je nog een beste dag toe, en ik hoop dat je ooit nog eerlijk durft te zijn over wat er echt gebeurde op CL15.
 
Reactiescore
2.303
Nou Pim ik wens hen ook veel succes om met jou in de stam zitten. Slechts enkele weten waarom vishaak dat deed. End game een nieuwe stam willen maken gewoon om in % te winnen van onze bg stam. Vishaak zou gewoon een kick krijgen en de stamgenoten gingen lekker geilen op de wereldwinst. Ik snap wel dat je het wou doen, het zou dan de eerste keer in maanden zijn dat je niet op del moet gaan of dat je weer gaat runnen.

Ze gingen geen kick krijgen. Dus ik neem aan dat jij ook lekker ergens komt roepen zoals Lucas?
 

DeletedUser79168

Guest
Euhm ik kom niet roepen , ik kreeg letterlijk de vraag toen van Niels ( acc bots) of we het ok zouden vinden als ze samen met Pim zen acc ervandoor zouden gaan met het grootste acc op de wereld om
Zo in % te winnen van onze bg
 
Reactiescore
2.303
Zegt mij niks. Verder was het inderdaad de intentie om onze bg te beëindigen zodat er een schone eindgame was.
Echter weet ik via Kenneth dat ze ons gewoon van bij het begin gingen stabben.

Interessant dat je stabben verdedigd.
 
Reactiescore
2.303
Ben ik vrij gelukkig om.
Misschien dan eens opzoeken wat je toen zei?
 

DeletedUser69389

Guest
Euhm ik kom niet roepen , ik kreeg letterlijk de vraag toen van Niels ( acc bots) of we het ok zouden vinden als ze samen met Pim zen acc ervandoor zouden gaan met het grootste acc op de wereld om
Zo in % te winnen van onze bg
Misschien eerst gaan presteren alvorens je gaat beweren? Want wat een gebakken lucht verkoop jij zeg Kenneth. Dat weet ik als buitenstaander van heel het Vishaakje gebeuren zelfs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Heel die cl was nou niet echt bepaald sjeu. Dat was niet alleen vishaakje, maar ook jullie stam zelf, en de andere 2 grote stammen die er toen waren. De manier waarop vishaakje dit deed zou ik zelf echt nooit voor kiezen want dat kan echt niet, de insteek was naar mijn mening wel enigszins gerechtvaardigd.
 
Reactiescore
499
Misschien eerst gaan presteren alvorens je gaat beweren? Want wat een gebakken lucht verkoop jij zeg Kenneth. Dat weet ik als buitenstaander van heel het Vishaakje gebeuren zelfs.
Hij staat wel eerste nu :O
 

DeletedUser79168

Guest
Nouja Martijn wij beiden hebben gewoon andere normen en waarden. Bij jou spreken we van een prestatie als je een wereld speelt zonder een teamgenoot te willen kata’en
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je zou beter moeten weten dan met vishaak proberen de discussie aan te gaano_O
 

DeletedUser69389

Guest
Nouja Martijn wij beiden hebben gewoon andere normen en waarden. Bij jou spreken we van een prestatie als je een wereld speelt zonder een teamgenoot te willen kata’en
Beter gezegd. Geen normen en waarden hebben en wel. Dat is het verschil tussen jou en mij. Wie heb ik willen kata'en dan? Stan ja en voor de rest?
 
Bovenaan