Classic #19 instellingen feedbacktopic

Reactiescore
93
Eerste staan op dit moment van de wereld zegt niets lll
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Wij gingen vishaakje niet kicken hoor? Wat is dat nou weer voor onzin om je gelijk proberen te krijgen.
 
Reactiescore
499
Hangt ervan af wie het staat ;)
 

DeletedUser54614

Guest
Prima, je gaat andere dingen erbij halen omdat je weet dat je deze discussie niet gaat winnen. Iedereen kan terug lezen wat voor belachelijke acties het account Vishaakje heeft ondernomen. Ook weten we beide dat jullie toch wel weer in een stam komen omdat de community nou eenmaal wanhopig is naar spelers die iets kunnen. Als je denkt dat je mijn gevoelens raakt door situaties van W62 aan te halen zit je tevens ook fout. Ik wens je nog een beste dag toe, en ik hoop dat je ooit nog eerlijk durft te zijn over wat er echt gebeurde op CL15.

Godverdomme kijk ik ook eens terug en zie ik dit.
Het zit nog diep zeker? Heb nooit geweten dat ik zo'n indruk heb achtergelaten op jou, al eens bij een psycholoog langsgeweest hiervoor? Ik hoop oprecht dat het nog goed komt, dat je 's nachts niet wakker wordt door nachtmerries van een actie van Vishaakje?.

Wat betreft de bullshit die je hier verkoopt, je zet jezelf na (1,5 jaar?) nog altijd voor schut hier.

Het eerste oorspronkelijke plan was om Logic en Leaf samen te voegen. En daarbij gingen dus inderdaad kicks vallen, maar dat zal je wel al uit je geheugen geband hebben.

Tevens zegt dit wel genoeg om de reden waarom:
'Een BG afsluiten met de vijand omdat je anders weggespeeld wordt, verwijzingen naar Hitler en zijn aanhang, een BG die je helpt akkoord geven en dan naar de stam trekken met halve screens en halve skype gespreken. Wat denk je nou? Dat we idioten zijn, dat we debiel zijn? Dat mag je gerust in de acc chat zeggen, zorg enkel niet dat ze tot bij ons geraken dan :)'

Tevens neen, ik ga niet wanhopig op zoek op skype naar berichten hierover. Zoveel energie en tijd wil ik hier nu ook niet insteken.

Je was samen met het acc van Sven het meest hypocriete account op die classic in der tijd, wouden iedereen manipuleren en dacht dat je, door alles maar een andere draai te geven, toch weer een wereld op je palmares ging schrijven! Je verdiende niets aan deze wereld omdat je niets presteerde, Jelle was de enige die nog iets of wat deed. Jij moest toevallig steeds weg en Vishaak kon jou keer op keer redden dat jij zover kwam in die wereld had je te danken aan ons.

Als laatste Martijn hou jij der een keer buiten man, je hoeft je echt niet 100x te laten opvallen door in elk topic op elke post te reageren. Dat doe je nou al 100x, ga nog een keer zingen voor Inge ofzo maar laat ons met rust.


Ik speel ook niet op vishaak/tw en zal dat ook niet meer doen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nouja in ieder geval goed dat je niet meer speelt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Voor een eventuele volgende keer geen OS buiten de stam, is misschien handig om te kijken of je kan zorgen dat je wel os naar buiten je stam kan sturen, alleen dat het direct bij aankomst wordt teruggestuurd als je niet in die stam zit. Op die manier kan je dan nog wel os achter je edels timen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Voor een eventuele volgende keer geen OS buiten de stam, is misschien handig om te kijken of je kan zorgen dat je wel os naar buiten je stam kan sturen, alleen dat het direct bij aankomst wordt teruggestuurd als je niet in die stam zit. Op die manier kan je dan nog wel os achter je edels timen.
@Duckje?
 
Bovenaan