Clash of the titans!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zowat elke stam valt door 2dracht, en hoe word die 2dracht veroorzaakt? Juist, door tegenvallende resultaten.

1woord,zever. Er zijn ook stammen gevallen door inactiviteit. Niet door tegenvallende resultaten,is dus gewoon zever.

Zowat is niet hetzelfde als iedere.
Als het aan de leden had gelegen waren we deze oorlog nog 3 jaar doorgegaan, ongeacht met winst of verlies. Echter liep het binnen de stam niet en kwamen er verschillende 'kampen'. Mensen die alleen zelf wouden groeien, mensen die alleen wouden internen. Die waren er voor de oorlog ook al, alleen komt er een moment dat je je er dusdanig aan gaat irriteren en als vervolgens er een discussie uitbreekt, over mensen die het oneens erover zijn en vervolgens mensen zoals 'Mitchel39' direct zich aangevallen voelen en mensen zoals 'Beguiling' vragen uit de stam te vertrekken, dan hoef ik niet meer dan 2 seconde te denken om hem te volgen.

Toen beguiling weg was,ging het dik bergaf. Jullie hadden nooit moeten fuseren met O2.
Ik hoorde toen nog van J.(Force) dat O2 ziek timede,waarom zou je al die actie opgeven om met elkaar in de stam te zitten? Deze fusie was dus onvoorspelbaar en was gedoemd om te falen,omdat jullie allebei het strijdersinstinct hebben en na verloop van tijd een fusie toch misgaat. Bijna altijd.
 

DeletedUser

Guest
Zowat is niet hetzelfde als iedere.
Als het aan de leden had gelegen waren we deze oorlog nog 3 jaar doorgegaan, ongeacht met winst of verlies. Echter liep het binnen de stam niet en kwamen er verschillende 'kampen'. Mensen die alleen zelf wouden groeien, mensen die alleen wouden internen. Die waren er voor de oorlog ook al, alleen komt er een moment dat je je er dusdanig aan gaat irriteren en als vervolgens er een discussie uitbreekt, over mensen die het oneens erover zijn en vervolgens mensen zoals 'Mitchel39' direct zich aangevallen voelen en mensen zoals 'Beguiling' vragen uit de stam te vertrekken, dan hoef ik niet meer dan 2 seconde te denken om hem te volgen.

Uiteindelijk komt het dan toch allemaal neer op een gebrek aan vertrouwen in elkaar en in de stam. Is het vertrouwen hoog dan is er een goed en snel resultaat. Is het vertrouwen laag dan duurt het allemaal lang en is er weinig resultaat.
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk komt het dan toch allemaal neer op een gebrek aan vertrouwen in elkaar en in de stam. Is het vertrouwen hoog dan is er een goed en snel resultaat. Is het vertrouwen laag dan duurt het allemaal lang en is er weinig resultaat.

Gebrek aan vertrouwen ? Trolololololololololololol.
Altijd leuk, mensen van buiten de stam die denken dat ze weten hoe het er binnen aan toe ging. Excuses, maar het heeft niet aan vertrouwen gelegen. Als je het topic ietwat had gelezen, dan had je de hoofdreden al gelezen en anders verwijs ik je naar Tww 169.
 

DeletedUser

Guest
Gebrek aan vertrouwen ? Trolololololololololololol.
Altijd leuk, mensen van buiten de stam die denken dat ze weten hoe het er binnen aan toe ging. Excuses, maar het heeft niet aan vertrouwen gelegen. Als je het topic ietwat had gelezen, dan had je de hoofdreden al gelezen en anders verwijs ik je naar Tww 169.

Dat de O2 leden geen zak deden en overal napjes hadden.
Met alle wrok en ongenoegen waar je nu hier en de afgelopen dagen spreekt bevestig je dit enkel.
Verder ken ik nog een goed verhaal van een Curam insider, over de grote machtstrijd tussen Veduki en Bequiling intern.
 

DeletedUser2826

Guest
We houden dit wel nog even opdat jullie wat kunnen napraten, dat is blijkbaar wel gewenst. Gelieve het dan wel on-topic te houden. Andere zaken kunnen in andere topics. Zoals het hoort dus. :) (Neen, dit is geen verwijzing naar de posts hierboven)
 

DeletedUser

Guest
Dat de O2 leden geen zak deden en overal napjes hadden.
Met alle wrok en ongenoegen waar je nu hier en de afgelopen dagen spreekt bevestig je dit enkel.
Verder ken ik nog een goed verhaal van een Curam insider, over de grote machtstrijd tussen Veduki en Bequiling intern.

De O2 leden geen zak deden ? Onzin. Er zijn er die wel deden en die niet deden. Echter lag niet ieder lid daarvan goed voor Curam, daarom zitten ze nog in High5. Baddream is ook O2 en die heeft geweldig werk geleverd.
Spelers zoals Benzy daarintegen, naar mijn mening gewoon een enorm waardeloze speler. Ik heb dan ook binnen de stam voor gelegd hem te ontslaan, maar toendertijd 'vluchtte' hij al naar Baby5.
 

DeletedUser

Guest
Ze lagen niet goed? Ze wilden gewoon niet meekomen (diegene die jullie mee wilden toch niet) :rolleyes:
 
Reactiescore
1.577
Konden de druk niet meer aan ;)

High 5 is niet gevallen door Astra*, maar Astra* zette ons wél onder druk en daarom zijn we sneller uit elkaar gegaan dan we allemaal hadden gewild, net omdat je voelt dat je machteloos staat in bepaalde situaties en je er met de neus opgedrukt wordt. Bedankt Astra* neem ik aan? :)

Er was trouwens geen machtstrijd tussen [???] & mij. Die is er eventjes geweest en de leden hebben toen iedereen op zijn plaats gezet. Niet kort daarna werd ik leider, omdat de leden dat voornamelijk wilden. Bob & ik konden niet samenwerken - hoewel ik dat in eerste instantie wel wou, maar Bob kon geen toegevingen doen aan zijn manier van werken - en Veduki is dan opgestapt als leider. Dit om van een lang verhaal iets kort te maken.

Tenslotte zijn er geen spelers vanuit het oude O² die niet bij ons willen komen. Get your facts straight, R.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52573

Guest
Je weet zeker dat High5 niet gevallen is door FUL ?
Just checking...
 

DeletedUser

Guest
Er was trouwens geen machtstrijd tussen Bob & mij. Die is er eventjes geweest en de leden hebben toen iedereen op zijn plaats gezet. Niet kort daarna werd ik leider, omdat de leden dat voornamelijk wilden. Bob & ik konden niet samenwerken - hoewel ik dat in eerste instantie wel wou, maar Bob kon geen toegevingen doen aan zijn manier van werken - en Veduki is dan opgestapt als leider. Dit om van een lang verhaal iets kort te maken.

Tenslotte zijn er geen spelers vanuit het oude O² die niet bij ons willen komen. Get your facts straight, R.

Even beginnend met de woorden: er was geen machtstrijd. Om daarna te zeggen dat hij er even was, beautiful T.
Ik snap je volkomen, er was dus gewoon een machtsstrijd die zo niet genoemd mag worden, wat dat komt zo hard binnen :rolleyes:?

Tevens heb ik vernomen dat jouw leave uit H5 op verzoek was van Veduki. Dus de nieuwe leider die de oprichter vraagt op te stappen.
Tenslotte zijn er spelers die in H5 geloofden zie veduki zie speedbarbaar, en zie sandam. Deze spelers zaten niet te wachten op Curam.

Dus niks mijn feiten, jij moet wakker worden. En hier geen onzin verkondigen, want ik ben uitermate goed op de hoogte.
 
Reactiescore
1.577
Even beginnend met de woorden: er was geen machtstrijd. Om daarna te zeggen dat hij er even was, beautiful T.
Ik snap je volkomen, er was dus gewoon een machtsstrijd die zo niet genoemd mag worden, wat dat komt zo hard binnen :rolleyes:?

Tevens heb ik vernomen dat jouw leave uit H5 op verzoek was van Veduki. Dus de nieuwe leider die de oprichter vraagt op te stappen.
Tenslotte zijn er spelers die in H5 geloofden zie veduki zie speedbarbaar, en zie sandam. Deze spelers zaten niet te wachten op Curam.

Dus niks mijn feiten, jij moet wakker worden. En hier geen onzin verkondigen, want ik ben uitermate goed op de hoogte.

Neen, er was geen machtstrijd. Enkel een meningsverschil. We verschilden teveel op vlak van leidersorganisatie. Dat heb ik nooit als een machtstrijd ervaren en Bob ook niet. We hadden allebei het beste voor met de stam, maar hij kon niet samenwerken met mij in hetzelfde team.
Goed op de hoogte? Dan weet je ook dat Veduki, Sandam & Speed geweigerd zijn en daarom tot op heden in H5 zitten/zaten? :rolleyes:

Ben benieuwd welk geweldig antwoord ik nu weer mag verwachten..
 

DeletedUser

Guest
Neen, er was geen machtstrijd. Enkel een meningsverschil. We verschilden teveel op vlak van leidersorganisatie. Dat heb ik nooit als een machtstrijd ervaren en Bob ook niet. We hadden allebei het beste voor met de stam, maar hij kon niet samenwerken met mij in hetzelfde team.

Leuk maar net zeg je dat hij er wel even was, krabbel je nu weer terug?
Wat ben jij een strakke politicus enkel had je dan 2 posts geleden net wat secuurder met je woorden moeten omgaan, jammer weer.
Want in welke situatie is het normaal dat de oud oprichter terugkomt, en word gevraagd door de huidig leider om uit de stam te stappen.
Nee nee, dat was een meningsverschil Robbie. Komop T. maak dat aub de kat wijs, want het is onzin wat je hier verkondigt.

En veduki en speedbarbaar, wij beide weten dat jij nog in gesprek bent geweest met beide. Maar dat veduki niet meer kwam opdagen met gesprekken.
En speedbarbaar wilde niet, enkel toen H5 verder wegzakte wilde hij, en is hij als oude kern van H5 geweigerd.
En geef je hem hier nog een steek verder, strakke leider ben je T. zo loyaal ook, ga je ook zo met mij om in Sweet, als het effe niet goed gaat?

Mitchel39 :rolleyes:
Misschien minder horen en meer weten ? Want je zit er nu alweer naast.

Woorden van bequiling zelf.
 

DeletedUser

Guest
Woorden van bequiling zelf.

Lijkt mij sterk. Mitchel39 heeft Beguiling de stam uitgewezen nadat bekend werd gemaakt dat het binnen de stam niet meer ging werken. Op het moment dat er naar een oplossing voor ieder stamlid werd gezocht, besloot Mitchel39 dat Beguiling niet meer welkom was, waarnaar Beguiling de stam verliet en vervolgens de groep volgde.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij sterk. Mitchel39 heeft Beguiling de stam uitgewezen nadat bekend werd gemaakt dat het binnen de stam niet meer ging werken. Op het moment dat er naar een oplossing voor ieder stamlid werd gezocht, besloot Mitchel39 dat Beguiling niet meer welkom was, waarnaar Beguiling de stam verliet en vervolgens de groep volgde.

Ik heb het ook over de eerste keer dat Bequiling de stam verliet.
 
Reactiescore
1.577
Mitchel39 :rolleyes:
Misschien minder horen en meer weten ? Want je zit er nu alweer naast.

Ik ben twee keer geleaved :p. En hij doelt nu op de eerste keer.

Leuk maar net zeg je dat hij er wel even was, krabbel je nu weer terug?
Wat ben jij een strakke politicus enkel had je dan 2 posts geleden net wat secuurder met je woorden moeten omgaan, jammer weer.
Want in welke situatie is het normaal dat de oud oprichter terugkomt, en word gevraagd door de huidig leider om uit de stam te stappen.
Nee nee, dat was een meningsverschil Robbie. Komop T. maak dat aub de kat wijs, want het is onzin wat je hier verkondigt.

En veduki en speedbarbaar, wij beide weten dat jij nog in gesprek bent geweest met beide. Maar dat veduki niet meer kwam opdagen met gesprekken.
En speedbarbaar wilde niet, enkel toen H5 verder wegzakte wilde hij, en is hij als oude kern van H5 geweigerd.
En geef je hem hier nog een steek verder, strakke leider ben je T. zo loyaal ook, ga je ook zo met mij om in Sweet, als het effe niet goed gaat?

Leg me geen woorden in de mond, tot dusver heb ik altijd ontkent dat er een machtsstrijd was. Wat er tussen Bob & mij speelde, had niets van een machtsstrijd. Wij hadden beiden het beste over met de stam en we wilden beiden de stam helpen, alleen zijn manier van werken stond haaks tegenover de mijne. Dan heb ik de eer aan mezelf gehouden en ben ik vertrokken, op vraag van Bob. En dat was enkel en alleen om de stam te helpen. later bleek dat Bob hierin fout zat en ben ik leider geworden. Maar alles is steeds in goed overleg gebeurd, er zijn woorden gevallen & discussies geweest, maar het ging niet om de macht in H5, enkel om de manier waarop we H5 zouden gaan helpen. Het was zijn plan of mijn plan, daar ging het om. Niet alles gaat om macht.

Dus, alweer weet jij niet waarover je praat en ga je hier met zaken gooien die onjuist zijn. Dat is misschien wel de politiek die jij voert, weet niet of die beter is. Ik verkies de waarheid :).

Tuurlijk ben ik nog met hen in gesprek gegaan, op hun vraag. Veduki stelde zelf eisen en bevond zich niet in die positie, later kwam hij niet opdagen dus dan is de kans verkeken. Het is niet dat wij daar iets mislopen; hij heeft zijn eigen kans gewoon niet gegrepen.

Speed wilde stabiliteit en hij had niet verwacht dat er zoveel spelers mee zouden komen. Wij wensen spelers die voor zichzelf durven opkomen en die ook knopen kunnen doorhakken. J. kon dit niet en heeft ons ook aardig verrast in bepaalde zaken. Het is een leuke kerel, maar hij is al eerder opgestapt toen hij het wat benauwd kreeg en daar hebben wij gewoon geen zin in. Je moet kunnen bouwen en vertrouwen op je stamleden en die zekerheid hadden we niet bij Speedbarbaar. Het feit dat hij er al zeer lang bijzit, doet daar niets toe. Als je een nieuwe stam bouwt, is dat puur zakelijk en dan doe je het beste voor die stam. Ons leek het het beste om Speed thuis te laten. 65% van onze stemmen verkozen een 'nee', trouwens. Het was niet alleen mijn beslissing. Democratie, ken je dat?

J. kan hiermee zeer goed omgaan, dat weet ik. Het was niet leuk om hem te weigeren, maar hij snapt denk ik zelf ook wel waarom. Als jij faalt in Sweet 16, zal ik daar ook gewoon eerlijk in zijn.
 
Bovenaan