Clash of the titans!

DeletedUser

Guest
Astra* presents:


astraiy.jpg
V.S.
high5.jpg



De oplettende wereld 16 speler had het al in de gaten, maar bij deze maken we er een 'officiële' oorlog van. Jawel: de strijd der titanen staat op het punt los te barsten en wie zijn wij om jullie het verloop van deze strijd te besparen?


Astra*, opgericht op 15/12/2009 (of op 24/10/2010 afhankelijk van hoe je het bekijkt) stond geruime tijd op 1 tot High 5 besloot te fuseren met hun aloude vijand O² ter vorming van High 5². Daarmee maakten ze naar ons toe duidelijk dat ze op iets uit waren: oorlog genaamd.

Die statement lieten we niet onbeantwoord en al snel kwam er een eerste actie op gang met het volgende als resultaat:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 0
Verschil: 21

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 199,666
Kant 2: 0
Verschil: 199,666

chart


Winst voor ons dus, zij het nog erg kleinschalig en slechts op twee fronten. Daarna besloten we echter dat we de oorlog iets ruimer zouden gaan oppakken en deze week zijn we daarmee begonnen. Zullen de 'toppers van w5' het hier kunnen maken in deze toch wel bepalende oorlog op w16? Of zullen wij hen het onderspit laten delven?

Vandaag kwamen de eerste aanvallen al aan, met het -voorlopig- volgende resultaat:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 1
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45,856
Kant 2: 9,657
Verschil: 36,199

chart



Wat wel al duidelijk is, is dat deze oorlog niet op 1,2,3 gestreden zal zijn. Daarvoor is de wereld al te ver gevorderd en zijn de accounts te groot. Wel hopen wij op een leuke, sportieve oorlog met vele rapportjes van beide kanten. Ook die zullen we jullie niet ontzeggen.

Zoals dat hoort bij een oorlogsverklaring plaats ik hier ook nog even een kaartje van de situatie:

kaartjea.png

Of voor de mensen die niet goed kunnen kaartlezen:

spotkaartjuist.png


En tot slot nog het Astra* strijdlied:


Toen we niet meer groeiden
kwamen we naar je toe
jullie zeiden
nobelen kan
als je het maar goed doet
Spelers als wij moeten niet belachelijk doen
Geef ons je dorpen voor we moeilijk doen

Astra* regeerde de wereld
Beter dan ooit tevoren
Maar High 5² heeft het licht gezien
Dus zeggen wij:
Die dorpen gaan weer verloren

Voorlopig bashen we nog even door
Op het oorlogspad
het juiste spoor

Sterren komen
sterren gaan
Alleen Astra* blijft bestaan
High 5² zal nu afzien
Wij zeggen:
High 5² zal ten onder gaan



Wij hopen op een leuke, actieve oorlog en willen High 5² veel succes wensen!
 

DeletedUser

Guest
Succes aan "beide" partijen, al weet iedereen dat dit 2 versus 1 is ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze stellen het hier wel voor alsof het Astra vs High5² is, maar iedereen weet al dat Astra pas op de kar gesprongen is nadat Nilva het initiatief nam;) Alleen zijn zij wel eerst met hun "officiële oorlogsverklaring"
 

DeletedUser16768

Guest
Waarom kan ik nu niet jullie oorlogsverklaring bedanken? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er zin in ookal lig ik een beetje ver weg ;)
Succes Astra* en ook H5 wens ik een leuk gevecht :$
^-^
 

DeletedUser16768

Guest
Succes aan alle Astra* leden.
Ik hoop op een eerlijke oorlog. Denk dat we met Groot Khan ook op het forum wel veel leuke momenten met veel bedankjes tegemoet kunnen zien! :D
 

DeletedUser56695

Guest
Succes Astra* en High5².
Kijken hoe de rest van de wereld nu handelt.:p
 

DeletedUser

Guest
Astra* + Nilva of enkel Astra*? :p

Ik denk dat de post redelijk duidelijk is. Al denk ik dat iedereen intussen wel weet dat Astra* en Nilva niet zullen nalaten samen te werken -zoals we eerder ook al deden- echter dit is een eenzijdige verklaring van Astra*s kant. Mocht Nilva ook waarde hechten aan een dergelijk topic, dan zullen zij er vast ook een maken. :)

Ze stellen het hier wel voor alsof het Astra vs High5² is, maar iedereen weet al dat Astra pas op de kar gesprongen is nadat Nilva het initiatief nam;) Alleen zijn zij wel eerst met hun "officiële oorlogsverklaring"

Geen idee in welke stam je zit, of op welk account je speelt. Maar de -grotere- acties vanuit beide kanten zijn samen begonnen. Met name fr33 kill@h en abdelya in eerste instantie. Eerstgenoemde deed echter eerst al een mooi solo actie, die 8 dorpen opleverde.

Waarom kan ik nu niet jullie oorlogsverklaring bedanken? :(

Ach Bappos, dat je het hier komt zeggen is goed genoeg. Ik geef het wel even door :)

Ik heb er zin in ookal lig ik een beetje ver weg ;)
Succes Astra* en ook H5 wens ik een leuk gevecht :$
^-^

Dankje, en voor jullie hetzelfde hé ;)

Hoe gaat Nilva hiermee om ben ik wel benieuwd naar? :)

Ik verwijs je graag door naar mijn eerste antwoord in deze post.
 

DeletedUser35742

Guest
Het mag duidelijk zijn dat wij ons aan Astra*'s kant scharen. Iedereen veel plezier toegewenst!:)
 

DeletedUser51974

Guest
Veel succes aan beide partijen! Maak er een mooie oorlog van met de bijbehorende propaganda!
 

DeletedUser27522

Guest
Sjonge, stamleden die je aanvaller v/d dag award voor je neus wegpikken..:eek:
 
Bovenaan