Clash of the titans!

DeletedUser56622

Guest
Iedereen weet toch gewoon dat het begin een 1 VS 2 oorlog is?

1- Nilva was bezig met aanvallen.
2- Astra* helpt aanvallen.
3- De oorlogsverklaring.

En dan begint het gevecht nog heviger. Je kunt begrijpen dat het nu ff een impact is als ze dan toch meteen een slag gaan slaan met zijn beiden.

@Robbie O² nam 1 continent in beslag. Daarbij zijn er maar een paar spelers die effectief gejoint zijn, de rest werd overgenomen en overnames kosten edels en tijd dus daar verliezen we dan weer aan ;)

1 High5² 129.994.689 129.994.689 34 3.823.373 13485 9.640
2 Astra* 119.571.496 119.571.496 26 4.598.904 12039 9.932
3 Nilva 79.348.494 79.348.494 24 3.306.187 8201 9.675

Het is dus 13485 dorpjes VS 20240 dorpjes :) VERSCHIL: 6755 dorpjes meer aan astra* en nilva's kant.

Dit toont toch wel duidelijk aan dat er zeker een verschil is! Maar ik ben ook niet diegene die hier eindeloos gaat over doorzagen ofzo, ik wijs er enkel ff op ^^

Maar je hebt het wel al 10 keer herhaald omdat je denkt te weten hoe dat de situatie in elkaar zit? :p
 

DeletedUser16768

Guest
Sorry, kan je het nog één keer herhalen?
Ik snap het niet :eek:

Ja hoor.

Nilva valt ons aan.
Astra* doet mee.
Astra* doet oorlogsverklaring

Dus het is wel degelijk 2 vs 1!
Maar ik ben niet iemand die daarom bevertjes gaat zagen.
 

DeletedUser3368

Guest
Ik denk dat Meneer Khan wel genoeg propaganda erin gaat gooien en zoals iedereen weet ben ik daar ook niet vies van ;)

En anders kan een partij nog altijd mij inhuren voor propaganda.
Ben goedkope kracht, voor slecht 50 premiumpunten per maand :cool:
 

DeletedUser

Guest
Maar je hebt het wel al 10 keer herhaald omdat je denkt te weten hoe dat de situatie in elkaar zit? :p

En wie ben jij om te zeggen dat ik niet weet hoe de situatie in elkaar zit?

Ik zit wel degelijk in H5² en ik weet wel degelijk hoe het in elkaar zit!

Idd en astra word door 40+ en goh aangevallen dus ik denk dat het meer dan eerlijk is ;)

questi van tijd. Ik denk dat de mail van high 5 naar 40+ al ver onderweg is...

En hier zie je duidelijk het toppunt! Hypocriet noemen ze dat ;):D Kun je nog korter op elkaar hetzelfde zeggen ja? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pfff wat een stelletje jankerds zijn jullie toch ohh nee 2 stammen vallen ons aan.
Is het daarom 2 tegen 1 ? Natuurlijk niet, Astra* heeft war met Goh, 40+, Dice en dan nu H5.
Wij zitten toch ook niet te janken dat het 4 tegen 1 is.

Echt hoor jullie zijn reuze sportief, een zakdoek nodig tegen het snotteren H5 ?
Jaah Astra* en Nilva hebben in de zaak H5 dezelfde doelen. Namelijk jullie uitschakelen, wat naar eigen zeggen prima gaat lukken. Is het daarom 2 tegen 1 ?
Dus als men dezelfde doelen heeft is het 2 tegen 1. Althans dat word hier beweert. Maar jullie weten net zo goed dat die bewering kant nog wal slaat.

Dus svp meer mooie rapportjes H5, en minder janken.
Want jullie zijn nummer 1, die underdog positie staat jullie niet.
Hebben wij ook nooit gedaan, word eens volwassen.
 

DeletedUser

Guest
Ik mag hopen dat de partijen in-game wat liever zijn voor elkaar :cool:
 

DeletedUser16768

Guest
Pfff wat een stelletje jankerds zijn jullie toch ohh nee 2 stammen vallen ons aan.
Is het daarom 2 tegen 1 ? Natuurlijk niet, Astra* heeft war met Goh, 40+, Dice en dan nu H5.
Wij zitten toch ook niet te janken dat het 4 tegen 1 is.

Echt hoor jullie zijn reuze sportief, een zakdoek nodig tegen het snotteren H5 ?
Jaah Astra* en Nilva hebben in de zaak H5 dezelfde doelen. Namelijk jullie uitschakelen, wat naar eigen zeggen prima gaat lukken. Is het daarom 2 tegen 1 ?
Dus als men dezelfde doelen heeft is het 2 tegen 1. Althans dat word hier beweert. Maar jullie weten net zo goed dat die bewering kant nog wal slaat.

Dus svp meer mooie rapportjes H5, en minder janken.
Want jullie zijn nummer 1, die underdog positie staat jullie niet.
Hebben wij ook nooit gedaan, word eens volwassen.

Nee maar Nilva begon, toen volgde Astra* en toen kwam de oorlogsverklaring van Astra*.
Ik dacht misschien wist je dit nog niet.
 

DeletedUser

Guest
Nee maar Nilva begon, toen volgde Astra* en toen kwam de oorlogsverklaring van Astra*.
Ik dacht misschien wist je dit nog niet.

Onzin, in de periode dat Nilva aanviel, heeft Astra* 21 dorpen van H5 gepakt.
Enkel zochten wij niet de publiciteit en jullie ook niet. Wat ik van jullie kant kan begrijpen, want de stats waren wat dat betreft niet in jullie voordeel. Maar ik denk dat je dat wel weet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee maar Nilva begon, toen volgde Astra* en toen kwam de oorlogsverklaring van Astra*.
Ik dacht misschien wist je dit nog niet.

Oooh boehoe.

Zeg het de volgende keer even van te voren ja? We zullen niet de oorlog verklaren als jullie al in oorlog zijn met een stam.. Excuses...

Komop zeg. Je zit op tribalwars. Je kan best van wat meerdere kanten tegelijk worden aangevallen. Astra* wordt dat ook al tijdenlang. Hoor je ons zeuren? Nee.

Grow up, en help die stamgenoten eens goed in plaats van hier als een baby te gaan zeuren dat "Nilva en Astra* samenwerken". Jij kunt toch ook "net als Astra" *kuch kuch* ergens je heil zoeken? Ik zie genoeg stammen nog die aan ons grenzen.
 

DeletedUser16768

Guest
Oooh boehoe.

Zeg het de volgende keer even van te voren ja? We zullen niet de oorlog verklaren als jullie al in oorlog zijn met een stam.. Excuses...

Komop zeg. Je zit op tribalwars. Je kan best van wat meerdere kanten tegelijk worden aangevallen. Astra* wordt dat ook al tijdenlang. Hoor je ons zeuren? Nee.

Grow up, en help die stamgenoten eens goed in plaats van hier als een baby te gaan zeuren dat "Nilva en Astra* samenwerken". Jij kunt toch ook "net als Astra" *kuch kuch* ergens je heil zoeken? Ik zie genoeg stammen nog die aan ons grenzen.

Nee maar ik wou even zeggen dat Nilva ons eerst aan viel en dat daarna Astra* ons aanviel en dat pas toen de oorlogsverklaring van Astra* kwam.
 
Bovenaan