claimen

DeletedUser

Guest
ik vin dit een zeer goed idee als je weet hoeveel problemen er ontstaan ik zo zo zeggen doe het en ik koop premium :)
 

DeletedUser7072

Guest
Ja en vaak is het zo dat je erg lang moet zoeken bij de claims in je stam welk dorpje je wel/niet mag overnemen en met de claimlist zie je het meteen :D
 

DeletedUser

Guest
je kunt ze ook op de kaart een ander kleurtje bij het dorp dat geclaimd word zodat je weet dat je het niet overneemt en dat je bij de stam gewoon de coordinaten invuld. en je moet geen knop maken om het uit of aan te zetten want als een stam er niet aan doed hoef gewoon niks intevullen
 

DeletedUser7072

Guest
Je kunt alleen spelers een kleurtje geven en als 1 speler 10 dorpen heeft en de een claimt dit dorp van em en de ander dat dorp dan is dat totaal nutteloos!
 

DeletedUser

Guest
ik vind 2-3 claims weinig... het gebeurt wel eens dat ik 10 dorpen op een week of minder pak, soms zelfs 5 of 6 per dag...
 

DeletedUser

Guest
of hij neemt verlaten dorpen

maar ik vind het wel een goed idee, wrm zou je erop tegen zijn? heeft aleen maar voordelen en als je het niet wil dan gebruik je het toch niet:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel een goed idee maar het zal veel geheugen kosten en verder moet er denk ik de optie komen om dat claime forum niet alleen voor de stam maar voor allen bondgenoten zijn
 

DeletedUser7072

Guest
Ruzies over claimen meken het juist spannend. En als het binnen de stam is maak daar dan een sub-forum voor. Persoonlijk vind ik het een slecht idee. Neit iedereen zal daar gebruik van maken, en het is behoorlijk veel werk voor mods. Want wat gebeurt er dan als je eht dorp hebt? Zal eht dna vanzelf verdwijnen uit de lijst?

Dit is tribalwars NIET tribalcivilwars. Ruzies binnen stammen zijn niet goed en daar gaat het spel niet om vlgns mij ;)
 

DeletedUser7072

Guest
of hij neemt verlaten dorpen

maar ik vind het wel een goed idee, wrm zou je erop tegen zijn? heeft aleen maar voordelen en als je het niet wil dan gebruik je het toch niet:confused:

Vind ik ook die grote spelers hebben zoiets van ik gebruik het niet dus ik ben tegen in plaats van het gwn niet te gebruiken en dat vind ik nogal een arrogante houding en een slecht argument!:mad:

Mensen die tegen zijn verzin aub normale argumenten:rolleyes: en niet nutteloze argumenten zoals:

'Wij gebruiken het toch niet'

Stel dat er nog geen overzichtten zouden zijn en het werd als idee in het forum gezet. Waarna er mensen die 1 dorpje hebben gaan klagen van 'Ik heb maar 1 dorp en gebruik het niet dus TEGEN.

Wie zou dat terecht vinden?
Het is ong hetzelfde als wat de mio spelers hier doen kom op zeg wil je geen claimlist in je stam gebruik het dan niet maar ga niet lopen zeuren dat niemand het zou mogen gebruiken alleen omdat je het zelf niet gebruikt XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk

ik vind dat een leuk idee maar :):) al is ie geclaimd door iemand uit jouw stam vind ik dat je het nog steeds kan edelen
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk moet je dat ook kunnen, het is aleen wat duidelijker wie welk dorp claimt, je moet zelf weten of je dan nog ruzie gaat zoeken
 

DeletedUser

Guest
ik heb vandaag weer een probleem met claimen gehad en toen dacht ik laat ik hier nog eens over terugkomen.
 

DeletedUser

Guest
*Kick*

Bij een aanval zal hij moeten waarschuwen dat je een claim van iemand anders aanvalt (het hele problem is dat sommige mensen niet op de claim kijken).

Dan kan hij ook waarschuwen als je stamgenoten of BG /NAP aanvalt.
 
Reactiescore
151
Nergens voor nodig.
Communiceer gewoon met je stamleden. :rolleyes:
 
Bovenaan